globalmoto_duben_nolan




Suzuki nabídne levné skútry 125

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Codo (354) napsal 05.08.2022 v 21:33

K167: Ty kluku chytrá!

K167 (1471) napsal 05.08.2022 v 13:32

Malý kola nejsou vždycky horší.
Například čím menší jsou kola, tím delší se zdají být nohy slečny, která na tom sedí.


keto (99) napsal 04.08.2022 v 12:34+1

75 tisíc za něco takového se nedá nazvat levným skútrem

Peter_96 (1) napsal 04.08.2022 v 07:42

Minulý address si u mňa odkrútil 7 rokov . Obratný, pohodlný podvozok,živý motor (maximálka105).spotreba skoro žiadna . Honda Vision je nepodarena kópia s lenivým motorom. A tieto nové skútri Suzuki sa mi teda neľúbia. Celkovo smer suzuki ...kam kráčaš?

kikin18 (47) napsal 04.08.2022 v 07:23

Jezdím Honda PCX 125 dlouhodobě a skoro furt ve dvou za 1,9 l. Navíc 14 kola. Nový je za 79.990,-. Howgh.

Mr.Dreamer (46) napsal 03.08.2022 v 20:26

Mám address 110 (L8) a se 6,7KW udrží 105, takže myslím, že tyto dají soustavných 90 bez problémů. Škoda, že už to nemá 14 kola, ale i tak jsem moc rád, že se tento motor zachová, je to skvělý držák a do města ideál.

Codo (354) napsal 03.08.2022 v 20:19

Fuj. Škaredý. Slabý a malý kola - tedy nebezpečný.

SuperSic58 (1307) napsal 03.08.2022 v 12:12

více jak 75 tis? Tak to Honda Vision je za 58 tyček stále bezkonkurenční kauf...

puffybodie (390) napsal 03.08.2022 v 11:49

Address 110 byl fakt dobry stroj a mel i zajimave vychytavky jako rucni brzda Kdyz neni vykon 6,5kW v Indickem provozu kde s tim trajdaji i po dalnici v protismeru, tak nevim proc by to mel byt problem tady s tim mnozstvim radaru co narusta

Naopak vzduchem chlazeny motor je to co Suzuki vyrazne odlisuje od ostatnich.

Ale je tu jeden problem a to bohuzel dost zasadni. Velikost tech skutru a jejich kola. To je fakt tak na inda, ktery vazi jak moje jedna noha. Evropan nad 175cm bude mit problem. U toho Address je aspon sance asi se nejak posunout vice dozadu na sedacce. No ale pak to stejne zabiji ty ziletky kola na nasich cestach. Kdyz by to bylo 10" balony jako mel Peugeot Trekker tak budiz, ale takhle to bude horor, podobne jako na PCX

Mimochodem Address 125 (v Indii Access 125....) stoji v nejlevnejsi variante v centralnim Dili na nase 24.000 novy a v nejdrazsi 27.000.... Takze pochybuji o nejake prodejnosti a nechapu o co se tim Suzuki snazi.....

valsidalxam (37) napsal 03.08.2022 v 11:34+2

takže pokiaľ nabudúci rok v triede 125 má byť super cena toho najlacnejšieho a najmenej vybaveného značkového skutra 3000€, tak to znamená, že cena lepšíie vybavených , značkových vodou chladených 125-iek (PCX, NMAX ) bude minimálne 3500 €. Možno až ku 4000.
Pohli sa tie ceny riadne, nič sa nedá robiť, snád len rýchlo kúpiť, ked niečo niekto chce.

Ale k týmto Suzukám. Nejako sa mi nepáči ani jedna. Aj ked viem, že dizajn je vec subjektívna, tak u motoriek je pre mňa dôležitá.
Auto je mi takmer jedno ako vyzerá, dizajn je veľmi v pozadí (daleko za cenou, spoľahlivosťou, spotrebou , praktickosťou ), u motoriek je veľmi vysoko. Určite prred spotrebou a cenou (jasné že v rámci nejakej normy ).

jean192 (153) napsal 03.08.2022 v 11:09+1

6,5 kW je málo. To neudrží ani 90 na okreske. Nebezpečné. Mal som skúter s takým výkonom a vyprdol som sa na to, do kopca som brzdil kamiony.

CRF1000 (91) napsal 03.08.2022 v 10:54-1

scooterboom dávno skončil...teď frčí cendura

puod (50) napsal 03.08.2022 v 09:41

Jeden retro jeden moderní, vybere si asi každý, mě se více líbí retro verze. Jsem zvědavej kam se bude Suzuki ubírat, ani ne tak se skůtry, ale pokud jde o motorky.

callowsick (463) napsal 03.08.2022 v 09:35

každý obohacení trhu dobrý

Velká škoda, že nebyl zachovaný Address ve verzi, kdy byl v ČR prodávaný naposledy - minimálně velká kola jsou na nšich silnicích výhodou, nemluvě o zbytku toho povedeného stroje.




TOPlist