husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SV-DR (29) napsal 29.11.2021 v 20:20

Katana v matnej modrej nádherná Aj GSX S v nových farbách výraznejšia .

LetiferDS (9) napsal 29.11.2021 v 09:52-1

Tak to je tragický, krom Katany, která se mi fakt líbí už nemá Suzuki co nabídnout, žádnej supersport, ohavný GSX, pak nějakej hnusnej cesťák splácanej z dílů co zbyly... vždyť už i CF moto dělá hezčí motorky a tak velkej výrobce jako Suzuki příjde s tímhle... tohle už je opravdu mrtvá značka. :)

puod (50) napsal 29.11.2021 v 09:06

Ty jo to GSXS 1000 v barvách SERT vypadá fakt super skoro i to strašný světlo by šlo přehlídnout. Ale předpokládám, že to nebude lakování v základu.

korni (116) napsal 26.11.2021 v 20:23+1

To že nepřišel jen facelift menšího V-Stroma nasvědčuje tomu, že o to větší změny prodělá jeho nástupce. V případě posledního modelu většího V-.Stroma se přesně trefili do toho co se mi líbí, ale vnímání designu je individuální a chápu i stanovisko marna níže.
Větší starosti mi dělá chování motoru Euro 5. na papíře se toho sice moc nezměnilo, ale nemohl jsem se zbavit pocitu, že se tomu prostě nechce.

nevo7 (95) napsal 26.11.2021 v 18:09

Tá Katana je ako chameleón, na každej fotke iného foťáku iná farba. Bral by som takú výraznú modrú ako má na 10tej fotke.

SLAY (810) napsal 26.11.2021 v 17:46+1

Suzuki docela zklamání ,GT jo z boku dobrý ovšem ta maska ,jak kdyby tam chybělo světlo nepochybuju o tom že ty dvě čočky budou svítit hodně dobře ,ale za mě to není nic hezkého ani převratné něco podobného už ukázala dřív Yamaha ,nějak mii japonské futuristické tvary nesedí

marna (10) napsal 26.11.2021 v 15:58

Vzhľad staršej verzie veľkého VStroma sa mi pozdáva viac ako ten akože DR Big, tak som rád, že malý VStrom ešte ušetrili

Katanu môžu celú aj pozlatiť, s 12 l nádrž(k)ou na benzín jej zostane úloha ležiaka a kandidátky č.1 u dílera na zľavu cez Tageszulassung...

Zelinář (292) napsal 26.11.2021 v 14:36+3

Proc prestali vyrabet na pohled hezke motorky? Verim, kdyby si nejakej ten vyrobce vzal 20-30 normalnich racionalne smýšlejících motorkaru do parady a tu masinu s nimi zacal kreslit, tak proste nemuze vzejit nic podobneho co poslenich 5-10 let opouští vyrobni linky. Takovej starej intrac 14tka, gsx 1400, starej faros 900 atd. Boze to jsou tak krasny masiny....

JardaBar (164) napsal 26.11.2021 v 14:29+4

GSX-S1000GT se mi líbí moc. Půjdu se na ní na jaře podívat. Ale nohy si měl už docela dost zalomené. Nevím, asi se budu kopat do brady .

MilanMl (304) napsal 26.11.2021 v 12:42-2+1

Náklonové Abs,kontrola trakcie,quickshifter....a bla ,bla,bla...Za chvíľu si človek na to sadne a všetko to bude robiť samé.
A kde je radosť z jazdy? Kde je radosť z pocitu,že ten stroj ovládam ja? Kde je radosť z tej živočíšnosti a nedokonalosti?

7 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 26.11.2021 v 13:15

V 90 % času a situací o tom u dnešních motorek nevíš, takže můžeš být v klidu, o radost tě to neobere ;)


rogih (1003) napsal 26.11.2021 v 12:30+1

Na stánku byla vystavena i řada úspěšných závodních motorek nedávné minulosti. Nenašlo by se pár fotek pro nás, co si už něco pamatujeme? Díky.

HiddenSnake (27) napsal 26.11.2021 v 12:18

No a ma katana porad tu malou bandasku na pivo misto nadrze?




TOPlist