Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
cerny motor k banditovy patri uz od starych modelu,nevim,co se vam jeste nelibi...kdyz risel vodnik 1250,tak ste ten stribrnej motor hned kritizovaly...a ted,kdyz je tam puvodni barva,tak co zase mate za kritiku??
Interceptor> Právě že bych raděj jezdil než opravoval, čim složitější, tim poruchovější. Sem zvědavej, kdy zavedou masově rozvodový řemeny, jako to má Duchcáti, aby měl výrobce řemenů větší zisky
Holt to jsou motorky, ktere maji slouzit jen jako motorky, jako jednostope vozidlo pro lidi, kteri maji motorky radi, ale ze by se za tim nekdo otocil, nebo to pochvalil o tom se vubec mluvit neda, ani o tom, ze by se to v ,,davu" motorek dalo nejak zviditelnit...na Pizzu by to ale bylo fajn ne, alespon ta okufrovana vec .
Ikdyž teď jezdím na GSRu, tak se mi vždycky líbili Bandity ze všech nejvíc, taky jsem na tom z roku 98 začínal a pokoukávám po 12ce, ale tohle je fakt děs, to už není Bandit-klasika budíky, kulatý světlo. : Co se týká tý druhý proč ne, ale já mám radči nahatý..
No mne sa to teda vobec nepaci : Ta ostra kapota a pristrojovka s GSX-R to tam vobec nejde Ved o co krajsie boli budiky, klasicke okruhle s chromovym okrajom ...
Srovnávat Bandasku s XJR nebo CB 750 apod. je nesmysl. Bandit nikdy neměl konkurovat těmhle překrásným klasikám. Nezapomeňte, že už v době kdy přišel na trh, tak se dělala ještě Inazuma a ta měla zavířit ve vodách XJR. Což se asi moc nepovedlo, protože proti XJR byla asi až moc retro. Každopádně nové GSX 1250 F je to co tu chybělo. Pohodlný stroj se super motorem a konečně pěkným vzhledem. Akorát ty řídítka by to chtělo kousek níž a byl by to takový eqvivalent RF 900 R, nebo Thunderace (a teď všichni do mě že výše jmenované mají o 50 koní víc a deltabox ha ha)
GSX1250FA - ta nová kapotáž vypadá luxusně, budíky škaredé, kulaté jsou lepší.
GSF1250 Bandit 2010 - černý motor nevypadá špatně, ale budíky škaredé, kulaté jsou lepší a světlomet taky škaredý, měli nechat taky kulatý.
Ten převlečenej Bandit by šel, ale ten novej svlečenej no nevím Navíc ten novej motor moc líbezně nevypadá obvzláště v té černé Stříbrná jako Má CB1300 by tomu slušela více
kecám, mě osobně se to líbí a 2 typy proč ne, však on si své zákazníky najde, zdá se mi to jako spolehlivý společník - osobně se mi víc líbí "retro" kapota, k němu sedne i ten vykouslý přední blatník
Gladiuse v naháči taky vidím, ale zrovna se mi Gladius svými vajíčkovými tvary líbí
Tu kapotovanou verzy...ani nekomentuju,pripomina mi stary FJR 1300 .Ten nahač...pekny,ale kua,proc vymyslej na tuhle stojovnu jiny svetlo,nez kulaty,a budiky typu Fazer,nebo novy hornet,kdyz tomu slusely dva kulaty budiky...klasika asik zustane jen u XJR,dokud ji taky vic nezprasy (viz jeden lauf)
Naháč je příšerný, další kousek se strašným tisíckrát kopírovaným světlem typu Kawa ER, Hornet, Yamaha FZ,atd...Ti designéři jsou fakt "nápadití"... Jdu blít a pak dělat designéra, tohle dovedu taky.
Kapotovaná verze se mi taky 2x nelíbí, ale je to slušná praktická motorka za slušný peníze, klidně bych o ní uvažoval..
Grifindoor: Pochybuju, že kdo má peníze na novou VFR, uvažuje o nějakém opravování v garáži..
som v raji ale nie novym bandditom.. ten mal ostat klasicky skor ta kapotovana je super turista. pacila sa mi 650ka a paci sa mi aj tato.. inac ide suza dole vodou
Grifindoor: si fakt pako
hluska: no co, moje Hondice má 97 Nm v 6500 ot. a taky 98 koní, takže rozdíl není takový (jistě, u Bandita nastupuje toč.moment hodně brzo, měl jsem tu čest se asi tak 500 km svézt), ale netroufám si rozhodně tvrdit, že vlastním přímého konkurenta FJR . Tak např. GTR 1400 má 155 koní a 136 Nm při 62OO ot., tomu říkám cesťák, nemluvě o takovým BMW K 1300 GT či dalších... To co předvádí Suzuki je trochu trapný.
Designer to pěkně odflákl kopírováním jiných modelů. Je v tom trochu GSR, trochu níže zmíněný Gladius a trochu GSXR. Mě tohle nebaví, tudíž si to nekoupím!!!
Pěkný, jednoduchý, strohý, silný a levný motocykl, paráda Prostě MOTOCYKL, ne jako nová VFR a podobný hi tech píči, který ani nebude nikdo umět opravit..
No nevím no...design naháče smrdí (pro mne odporným) Gladiusem, blatník, který totálně narušuje (ikdyž je originální) celkový vzhled...a na uniformu jsme si už u Suzuki zvykli, takže kapotovanou verzi nekomentuji. OVŠEM, stále je to Bandit a jeho motor bude vždy věrným a spolehlivým tahounem za všech okolností.
Vyborny motocykel - podotykam za tie peniaze sa lepsi vsestranejssi plnekapotovany motocykel jednoducho nebude dat zohnat a moze tu pisat kto chce, co chce ...
lebo ak niekto napise ze ten alebo ten je lepsi a pri tom je cena o 20 - 30 % vyssia, tak je to ok, ale to je uz ina kategoria
Tywoe, Suzuki má v plánu veškerý celokapoty házet do GSX-R stylu? Jo, kabátek GSX-Rka je líbivej, ale že muselo vypadat všechno stejně; už mi přišlo divný, když stejnej kabát dostalo GSX 650 eFko, snahu blížit se má i GS 500F, no a teď ještě oblečenej Bandit, no já nevím, trochu originality by to chtělo.. :-/
cerny motor k banditovy patri uz od starych modelu,nevim,co se vam jeste nelibi...kdyz risel vodnik 1250,tak ste ten stribrnej motor hned kritizovaly...a ted,kdyz je tam puvodni barva,tak co zase mate za kritiku??
Je to nový,celkem hezký stroj. Ale moje stará,dobrá banditka z 98r je myslím hezčí
Proc tam porad tlacite ten cernej motor...to je ted moda nebo co mel jsem to na motorce a uz nikdy...
Za málo peněz, hodně muziky...a myslím, že o to tu jde
Interceptor> Právě že bych raděj jezdil než opravoval, čim složitější, tim poruchovější. Sem zvědavej, kdy zavedou masově rozvodový řemeny, jako to má Duchcáti, aby měl výrobce řemenů větší zisky
Holt to jsou motorky, ktere maji slouzit jen jako motorky, jako jednostope vozidlo pro lidi, kteri maji motorky radi, ale ze by se za tim nekdo otocil, nebo to pochvalil o tom se vubec mluvit neda, ani o tom, ze by se to v ,,davu" motorek dalo nejak zviditelnit...na Pizzu by to ale bylo fajn ne, alespon ta okufrovana vec .
grifindoor: ty bys pořád něco opravoval
neslaný nemastný až bych řekl, že na dnešní dobu tuctovka co už tady byla snad stokrát
Takove bezpohlavni mi to prijde...
Velebnosti, jdu blejt..
Ikdyž teď jezdím na GSRu, tak se mi vždycky líbili Bandity ze všech nejvíc, taky jsem na tom z roku 98 začínal a pokoukávám po 12ce, ale tohle je fakt děs, to už není Bandit-klasika budíky, kulatý světlo. : Co se týká tý druhý proč ne, ale já mám radči nahatý..
No mne sa to teda vobec nepaci : Ta ostra kapota a pristrojovka s GSX-R to tam vobec nejde Ved o co krajsie boli budiky, klasicke okruhle s chromovym okrajom ...
Srovnávat Bandasku s XJR nebo CB 750 apod. je nesmysl. Bandit nikdy neměl konkurovat těmhle překrásným klasikám. Nezapomeňte, že už v době kdy přišel na trh, tak se dělala ještě Inazuma a ta měla zavířit ve vodách XJR. Což se asi moc nepovedlo, protože proti XJR byla asi až moc retro. Každopádně nové GSX 1250 F je to co tu chybělo. Pohodlný stroj se super motorem a konečně pěkným vzhledem. Akorát ty řídítka by to chtělo kousek níž a byl by to takový eqvivalent RF 900 R, nebo Thunderace (a teď všichni do mě že výše jmenované mají o 50 koní víc a deltabox ha ha)
GSX1250FA - ta nová kapotáž vypadá luxusně, budíky škaredé, kulaté jsou lepší.
GSF1250 Bandit 2010 - černý motor nevypadá špatně, ale budíky škaredé, kulaté jsou lepší a světlomet taky škaredý, měli nechat taky kulatý.
Ten převlečenej Bandit by šel, ale ten novej svlečenej no nevím Navíc ten novej motor moc líbezně nevypadá obvzláště v té černé Stříbrná jako Má CB1300 by tomu slušela více
takovej automat od Hondy je úplně jiné kafe
kecám, mě osobně se to líbí a 2 typy proč ne, však on si své zákazníky najde, zdá se mi to jako spolehlivý společník - osobně se mi víc líbí "retro" kapota, k němu sedne i ten vykouslý přední blatník
Gladiuse v naháči taky vidím, ale zrovna se mi Gladius svými vajíčkovými tvary líbí
Tu kapotovanou verzy...ani nekomentuju,pripomina mi stary FJR 1300 .Ten nahač...pekny,ale kua,proc vymyslej na tuhle stojovnu jiny svetlo,nez kulaty,a budiky typu Fazer,nebo novy hornet,kdyz tomu slusely dva kulaty budiky...klasika asik zustane jen u XJR,dokud ji taky vic nezprasy (viz jeden lauf)
Mě se bandid libil dokut mel dva budiky a bylto vzduchač tohle je už trapne ...
Jo chtelo byto firemniho streeta z GSXR
Naháč je příšerný, další kousek se strašným tisíckrát kopírovaným světlem typu Kawa ER, Hornet, Yamaha FZ,atd...Ti designéři jsou fakt "nápadití"... Jdu blít a pak dělat designéra, tohle dovedu taky.
Kapotovaná verze se mi taky 2x nelíbí, ale je to slušná praktická motorka za slušný peníze, klidně bych o ní uvažoval..
Grifindoor: Pochybuju, že kdo má peníze na novou VFR, uvažuje o nějakém opravování v garáži..
som v raji ale nie novym bandditom.. ten mal ostat klasicky skor ta kapotovana je super turista. pacila sa mi 650ka a paci sa mi aj tato.. inac ide suza dole vodou
Grifindoor: si fakt pako
hluska: no co, moje Hondice má 97 Nm v 6500 ot. a taky 98 koní, takže rozdíl není takový (jistě, u Bandita nastupuje toč.moment hodně brzo, měl jsem tu čest se asi tak 500 km svézt), ale netroufám si rozhodně tvrdit, že vlastním přímého konkurenta FJR . Tak např. GTR 1400 má 155 koní a 136 Nm při 62OO ot., tomu říkám cesťák, nemluvě o takovým BMW K 1300 GT či dalších... To co předvádí Suzuki je trochu trapný.
Pro mě jde od roku 2005 vzhled všech nových suzuk pěkně do hazjlu
No já nevim teda jak vám, ale mě se to prostě líbí... za A pěkná cestovka s nádechem sportu a za B klasickej pěknej naháček
Designer to pěkně odflákl kopírováním jiných modelů. Je v tom trochu GSR, trochu níže zmíněný Gladius a trochu GSXR. Mě tohle nebaví, tudíž si to nekoupím!!!
sory eroor bandit
pěkná je ta GSX1250F ale ten novej bandyt je
Pěkný, jednoduchý, strohý, silný a levný motocykl, paráda Prostě MOTOCYKL, ne jako nová VFR a podobný hi tech píči, který ani nebude nikdo umět opravit..
No nevím no...design naháče smrdí (pro mne odporným) Gladiusem, blatník, který totálně narušuje (ikdyž je originální) celkový vzhled...a na uniformu jsme si už u Suzuki zvykli, takže kapotovanou verzi nekomentuji. OVŠEM, stále je to Bandit a jeho motor bude vždy věrným a spolehlivým tahounem za všech okolností.
Vyborny motocykel - podotykam za tie peniaze sa lepsi vsestranejssi plnekapotovany motocykel jednoducho nebude dat zohnat a moze tu pisat kto chce, co chce ...
lebo ak niekto napise ze ten alebo ten je lepsi a pri tom je cena o 20 - 30 % vyssia, tak je to ok, ale to je uz ina kategoria
Tywoe, Suzuki má v plánu veškerý celokapoty házet do GSX-R stylu? Jo, kabátek GSX-Rka je líbivej, ale že muselo vypadat všechno stejně; už mi přišlo divný, když stejnej kabát dostalo GSX 650 eFko, snahu blížit se má i GS 500F, no a teď ještě oblečenej Bandit, no já nevím, trochu originality by to chtělo.. :-/