Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Frantíci jsou především smutní, že už nevyrábějí svého Voxana - jeden z nejzajímavějších motocyklů všech dob. A tento zcela nesmyslný humus, ještě schizofrenicky nazvaný scrambler, je asi těžko rozveselí
Pořád jsem dumal, kde jsem viděl takovou podsedlovku a sedlo na SVčku. Už vím! motoexorcista-implantoval podsedlovku z Ducatky na svoje starší SVčko, mimochodem docela divoká stavbička , v Suzuki někdo prolistoval Motorkáře.cz a obšlehli to! ...a teď to vydávají za svůj nápad...
Je to celkem pěkný SV. Pokud chtějí ovšem tohle považovat u Suzuki za Scrambler, tak to asi zkouší, co všechno se nám dá prodat. A jestli je něco "benchmark" tak jedině Triumph...
Ducati Scrambler je benchmark. A holt tohle neni plnohodnotny scrambler, ovsem je za temer stejnou cenu. Takze nevim, fanousek Suzuki bude rad, coz jsem i ja, ale ne zas takovej, abych za 3-4 doplnky dal 35 tisíc navíc a mel tohodle hybrida.
Jsem zvedavej, jestli Japonsko nekdy prijde s plnohodnotnym scramblerem, zatim setrim na Ducati :)
Kandelábr: Přesně tak. Hlavně že většina moderních aut má víc, než polovinu kola nechráněnou. Zrovna dnes mi nějaký Passat hodil na sklo šutr, že jsem se skoro posr...
SPV: když to bude mít na tom blatníku homo E-čko projde... Když si ho zmenšíš sám, neprojdeš... Inu zlatá naše vlast v centru Evropy Ale jinak je to pěkná mašina, teda aspoň mě se líbí.
Ať je to jak chce, ta mašina je pěkná. Žádné drsné offroad cesty s tím nikdo podnikat nebude, ostatně stejně, jako je nepodnikne s dnešními cestovními endury.
Scramblery sa mi páčia, ale nie tá ich ťažká váha. Taký VanVan 200 mi je najsympatickejší. Ale asi sa dobre predávajú (za vyššiu cenu), tak to na trh tlačia, či už je to ťažké alebo nie...
majky72, u nás by totiž určitě technik na STK , nebo náš skvělý úředník řekl, že vzadu chybí blatník, blinkry jsou hodně malé, a kdo ví, jestli mají Éčka, ta mřížka před světlem snižuje jeho účinnost, kryt řetězu málo kryje řetěz, a že celková délka motocyklu neodpovídá celkové délce motocyklu zapsané v TP, takže nám STK nedá...
Nové SV se neprodává, protože design je beznadějně sto let za opicema, tak dáme mřížku na světlo, zkrátíme blatník a začneme tomu říkat scrambler, protože je to teď moderní.
A to podotýkám, že jsem donedávna bývalý vlastník SV a pořád ještě duší SVčkař.
Tak ono v dnešním světě zjednodušování stačí dát na motorku chlupatější gumy, plechový štítek nad světlo a nápis scrambler. A nekdy ani to ne. Stačí jen nápis a voilá - je tu scrambler jako vyšitý A pod názvem Scrambler se dnes prodává zcela leccos. Od café racerů až po obyčejné naháče
Viz Ducati
BMW Ninet Scrambler
Suzuki SV650 Scrambler
MM Scrambler
Nápis Scrambler dnes už vůbec nic nevyjadřuje o původní užitné hodnotě takovéto motorky - lehká motorka opatřená terénními pneumatikami a zvýšenými dráhami tlumení pro provoz v terénu. Scrambler je dnes spíš jen módní obchodní značka, než typ motorky. Café už módně skončily, za chvíli skončí scramblery a módní budou hranaté supersporty alá osmdesátá léta
Za mriežku a zopar hlinikovych plieškov skoro jeden a pol litra eur fuuuuu chapem prečo sa to nebude predavat u nas inak prave hladam nejake drsnejšie plašte na moju brevičku, to tiež potom budem mat scrambler ?
Motorka hezká, jen ta cena je mimo..
Frantíci jsou především smutní, že už nevyrábějí svého Voxana - jeden z nejzajímavějších motocyklů všech dob. A tento zcela nesmyslný humus, ještě schizofrenicky nazvaný scrambler, je asi těžko rozveselí
Pořád jsem dumal, kde jsem viděl takovou podsedlovku a sedlo na SVčku. Už vím! motoexorcista-implantoval podsedlovku z Ducatky na svoje starší SVčko, mimochodem docela divoká stavbička , v Suzuki někdo prolistoval Motorkáře.cz a obšlehli to! ...a teď to vydávají za svůj nápad...
Celkem se mi zamlouvá...ale především nemá žádnou historiji jako třeba Triumph,Ducati,Norton,BMW atd.
Je to celkem pěkný SV. Pokud chtějí ovšem tohle považovat u Suzuki za Scrambler, tak to asi zkouší, co všechno se nám dá prodat. A jestli je něco "benchmark" tak jedině Triumph...
Ducati Scrambler je benchmark. A holt tohle neni plnohodnotny scrambler, ovsem je za temer stejnou cenu. Takze nevim, fanousek Suzuki bude rad, coz jsem i ja, ale ne zas takovej, abych za 3-4 doplnky dal 35 tisíc navíc a mel tohodle hybrida.
Jsem zvedavej, jestli Japonsko nekdy prijde s plnohodnotnym scramblerem, zatim setrim na Ducati :)
Scramblerom by som to nenazýval, ale páči sa mi tento pokus.
majky72: to je jasný, špunty na kola a ještě harmoniky na přední vidle a máš scramblera!
Kandelábr: Přesně tak. Hlavně že většina moderních aut má víc, než polovinu kola nechráněnou. Zrovna dnes mi nějaký Passat hodil na sklo šutr, že jsem se skoro posr...
A slovo "bohužel" ste mohli nahradiť slovom "bohudík".
To jenom mě napadlo, že přední světlo vypadá jako běžný světlo do vlhka, co se dává normálně do sklepa?
SPV: když to bude mít na tom blatníku homo E-čko projde... Když si ho zmenšíš sám, neprojdeš... Inu zlatá naše vlast v centru Evropy Ale jinak je to pěkná mašina, teda aspoň mě se líbí.
Terajšia SV 650 je motorka s fádnym dizajnom. Toto je trocha lepšie,ale ten hnusný výfuk zostal.
Ať je to jak chce, ta mašina je pěkná. Žádné drsné offroad cesty s tím nikdo podnikat nebude, ostatně stejně, jako je nepodnikne s dnešními cestovními endury.
Japonkej Monster :'(
Vypadá pěkně , ale Scramblerem bych to nenazval...
Scramblery sa mi páčia, ale nie tá ich ťažká váha. Taký VanVan 200 mi je najsympatickejší. Ale asi sa dobre predávajú (za vyššiu cenu), tak to na trh tlačia, či už je to ťažké alebo nie...
majky72, u nás by totiž určitě technik na STK , nebo náš skvělý úředník řekl, že vzadu chybí blatník, blinkry jsou hodně malé, a kdo ví, jestli mají Éčka, ta mřížka před světlem snižuje jeho účinnost, kryt řetězu málo kryje řetěz, a že celková délka motocyklu neodpovídá celkové délce motocyklu zapsané v TP, takže nám STK nedá...
Nové SV se neprodává, protože design je beznadějně sto let za opicema, tak dáme mřížku na světlo, zkrátíme blatník a začneme tomu říkat scrambler, protože je to teď moderní.
A to podotýkám, že jsem donedávna bývalý vlastník SV a pořád ještě duší SVčkař.
Tak ono v dnešním světě zjednodušování stačí dát na motorku chlupatější gumy, plechový štítek nad světlo a nápis scrambler. A nekdy ani to ne. Stačí jen nápis a voilá - je tu scrambler jako vyšitý A pod názvem Scrambler se dnes prodává zcela leccos. Od café racerů až po obyčejné naháče
Viz Ducati
BMW Ninet Scrambler
Suzuki SV650 Scrambler
MM Scrambler
Nápis Scrambler dnes už vůbec nic nevyjadřuje o původní užitné hodnotě takovéto motorky - lehká motorka opatřená terénními pneumatikami a zvýšenými dráhami tlumení pro provoz v terénu. Scrambler je dnes spíš jen módní obchodní značka, než typ motorky. Café už módně skončily, za chvíli skončí scramblery a módní budou hranaté supersporty alá osmdesátá léta
Za mriežku a zopar hlinikovych plieškov skoro jeden a pol litra eur fuuuuu chapem prečo sa to nebude predavat u nas inak prave hladam nejake drsnejšie plašte na moju brevičku, to tiež potom budem mat scrambler ?
Člověče to je ale hezký...
Toni: s objednávkou na čtyřválcový SCR jdeš pozdě, už je to realita
Nojo..dříve móda cafe racer, nyní je to scrambler... Co uvidímě příště? GSX-R scrambler?
Ať si kdo chce co chce říká, eSVéčko je prostě pěkná motorka a i v tomto kabátku jí to sluší...