ktm_zari




Eicma: Suzuki

Na ohlášenou tiskovku do stánku Suzuki dorazila jen hrstka zvědavců. Není divu, skutečných novinek bylo letos jako šafránu. Jinak poměrně velkou expozici vyplňovaly vesměs samé známé modely.

Kapitoly článku

Prakticky jediným novým modelem, který Suzuki v Miláně oficiálně představila, byl faceliftovaný supersport GSX-R1000. Ten se, jak jsme již informovali dříve, vrací k jedné výfukové koncovce na pravé straně. V rámci modernizace dostal nové brzdy Brembo Monobloc s radiálními čtyřpístkovými třmeny na předním kole, vzadu zůstal jeden menší kotouč.

V souvislosti se změnou ve výfukové soustavě došlo k přeprogramování palivové mapy a úpravám vstřikování. Maximální výkon zůstal na hodnotě 185 koní, ale je dostupný už v 11 500 otáčkách (předchozí model 12 000), nejvyšší kroutící moment 117 Nm zůstal na 10 000 ot. za min. Příznivou informací je úspora dvou kilogramů a dosažení finální cifry 203 kg pohotovostní hmotnosti.
V-Strom 650 ABS sice stál také vysoko nad úrovní podlahy, ale punc novinky se z modelu uvedeného na trh už v létě poněkud vytratil. Připomeňme tedy jen ve stručnosti, že kromě designových úprav se cestovní enduro střední kubatury chlubí nárůstem výkonu na 67 koní, úbytkem hmotnosti o celých šest kilogramů na 217 kg, přidaným systémem ABS (dodává ve standardní výbavě, není vypínatelné), novou přístrojovkou, ale také vyšším sedlem (835 mm) a o dva litry menší nádrží (22 l).
Žalostný nedostatek novinek na stánku alespoň symbolicky zachraňoval plážový Van Van v provedení Marine, nebo závodně poladěný Gladius.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):
Motokatalog.cz



TOPlist