husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Žabinátor (69) napsal 26.11.2015 v 08:37

to nové SV mi docela výrazně připomíná Raptory od Cagivy, klasika se šmrncem co nezestárne

Petřičák (184) napsal 19.11.2015 v 19:20+1

seikos: Mňo já nevím, kdo se tu celou dobu ohání marketingem a designem. Chtělo by to trochu více tolerance, pane kolego. Ne každý má stejný vkus jako Vy. Jsou lidé, kterým se design Suzuki líbí a vy bezdůvodně napadáte jejich vkus.

azgum (89) napsal 19.11.2015 v 17:25

tak hlavni ale je ze Aleix s Maverickem dosli i s okapama na hlavach...

Pjercak (48) napsal 19.11.2015 v 13:52+2

v suzuce nejak chrapou...

seikos (975) napsal 19.11.2015 v 06:54

Petřičák: jo, už jsem našel. Monozukuri: Literally mono= 'thing' and zukuri (tsukuru) 'process of making'

Monozukuri je pro Suzuki spíše marketingový pojem, než že by podle toho ty motorky vypadaly. Namísto marketingových keců by si měli najmout jiného designéra, někoho kdo umí jiný styl než anime

zzzmrzlinar (471) napsal 18.11.2015 v 22:46+1

mě je teda nějaká jednotná designová linie naprosto šumafuk a vůbec to nepotřebuju. Navíc nevím proč by měl třeba Bandit mít designově cokoliv společnýho s GSX-R a jestli si Aprílovka montuje na všechno stejný světla tak prosím, to je jejich věc, mě to zrovna nebere. Na RSV to vypadá fajn, na Caponordu trapně.

Myslím, že zrovna třeba GSX-S je fantastická motorka a i když design je tak nějak pouze ucházející tak bych si jí moc rád koupil. Faktem ovšem je, že design Suzuki je často opravdu mizerný (malej Strom, Gladius ap). Rádoby SV je podle mne jenom Gladius s jiných světlem

Petřičák (184) napsal 18.11.2015 v 22:46

seikos: A já jsem již na toto téma poznamenal, že to není pravda. Suzuki má svoji "Monozukuri", stačí jen trochu zapátrat na internetu.

seikos (975) napsal 18.11.2015 v 22:08

Petřičák: tak já samozŕejmě nikomu neupírám svobodu si koupit co se mu zlíbí. Můj post byl také reakce na zmulina, nikoliv na cokoliv od tebe. A už vůbec jsem nehovořil o vkusu. Hovořil jsem o chybějící filozofii

zmulin (371) napsal 18.11.2015 v 19:59

Seikos:hele taky sem uved jen pár modelů.Shodná linie,nebo filozofie neni jenom ve stejný masce,která mě u Aprilie ostatně už nudí jak u tý Hondy..
Určitě nemůžu ale Suzuki upřít,že všechny velký nový motorky jsou od nich opravdu dobrý.Myslim Stroma a GSX-S, nebo F.Bandit a podobný "novinky" mě od nich stejně nezajímaj a jestli je prodávaj,tak proč ne.

Petřičák (184) napsal 18.11.2015 v 18:40

Fajfer: Staré české přísloví praví: Není na světě člověk ten, jenž zavděčil by se lidem všem. Když zákazník přejde ke konkurenci jelikož lépe vyhoví jeho požadavkům, neděje se přeci žádná tragédie a jde o normální věc. Ovšem je hrubě nefér podle toho soudit celou značku a všechny její výrobky jak tu někteří činí.

Petřičák (184) napsal 18.11.2015 v 18:35

seikos: Právo svobodné volby má každý, pokud se značkou Suzuki nejste spokojen, konkurence Vás ráda přivítá ve svých showroomech. Ale soudit výrobky Suzuki pouze na základě designového vkusu řekněme mainstreamového zákazníka je poněkud nefér a silně to zavání pokrytectvím.

Fajfer (0) napsal 18.11.2015 v 15:43

SV jsem měl vždycky rád, sám jsem ho vlastnil 10let první generaci. O které jsi myslím , že byla nejhezčí hlavně její hliníkový rám . Doufal, jsem ,že jednou příjdou s novým modelem ,který bude výkonnější (silnější 700+) , a hlavně hezčí. Nový model velké zklamání a krok zpět - kde jsou vidle USD , kyvka např. GSR 600, o kolik by se tím zvedla cena ?Deset tisíc ? Za 17let tři koně navíc a možná i nějaké kilo . Tohle můžou vykompenzovat už jen cenou 120 max Jinak zlatá a dobra Yamaha MT 07.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 18.11.2015 v 14:57+1

Jj, Petřičáku, asi bylo už dříve něco "shnilého" v tom výrobci "lidových vozů",
ještě než začal "ladit emise" A "do toho" teď ještě ti pozvaní imigranti ...
Suzuki vždycky byla kapitálově a kapacitně až č.3 v té japonské ´čtyřce´ výrobců
a že ten její letošní GP - projekt natolik uspěl, tak to je obdivuhodné
Asi opravdu záleží na personálním obsazení, protože ve WSBK "to" šlo od desíti
k pěti, když nenapíšu k nule ... No a co se týká českého importéra, samo-
zřejmě působícího v Praze, zažil jsem jeho začátky jako zaměstnanec jednoho
z českých dealerů, z nichž "vydržel"dodnes jediný (Mejtský/Nový Bor) a "prostří-
dalo se jich nepočítaně. Nepomohla ani pozdější "perestrojka" z Contest s.r.o
na Suzuki Motor Czech s.r.o a vrcholný management "vydržel" ve stejném slo-
žením dodnes. Jestlito značce Suzuki (značce i mého srdce už od r.1976) v ČR
prospělo a prospívá, je na zákaznících,mezi nimiž je nemálo takových, že fandí
Suzuki po generace,jako třeba Slávii ve fotbale, nebo Kometě v hokeji ...

seikos (975) napsal 18.11.2015 v 14:02-1+1

zmulin: tak já ti tedy nevím. Ať na ty motorky koukám jak koukám, nikde nevidím nějakou designovou linii. Každý model si jde designově zcela svoji cestou. Jediné co mají designově shodné jsou jen kulaté pneumatiky

















Jen pro porovnání - otexřel jsem stránky Aprilie, kde ja jasně vidět že Aprilia má jasně daný designový směr. To co Suzzuki nemá ani náhodou

Aprilia RS4 125


RSV4 RF


Tuono V4 1100


Caponord Rally

SRV 850


Srmax 300

zmulin (371) napsal 18.11.2015 v 10:48

seikos:Postav vedle sebe novýho V-stroma,řadu GSX-R,GSX-S a F a tu linii tam uvidíš taky.Že má SV kulatý světlo a nevypadá zrovna cool zase vysvětlí o 100k nižší cena,než za malýho Monstera
Navíc když to srovnam se stánkem Hondy,kdy jsem loni na první pohled ani nepoznal co je co,jak si byly všechny ty "vodní skútry" podobný,tak bohudík za odlišnosti.Nebo toužíš po unifikaci designu,jako předvádí koncern,kdy u obchoďáků choděj lidi s dálkovym nad hlavou a čekaj,kdy už na ně blikne to stejný auto z mnoha?

Petřičák (184) napsal 18.11.2015 v 10:44

KevinS34: Oni ještě pořád musí platit tomu nenažranému výrobci lidových vozidel? Já měl za to, že tuhle kapitolu už má Suzuki konečně za sebou. Tohle byla od VW velká prasárna, jelikož naslibovali Suzuki sdílení technologií a nedodali vůbec nic. Naopak se pokusili o nepřátelské převzetí Suzuki protože neumí tak dobře malá městská auta a chtěli tak vyrabovat jejich know-how.

KevinS34 (15) napsal 18.11.2015 v 09:36-1+4

Zdravím všechny.Předem musím napsat, že Suzuki je moje srdeční záležitost. Přesto se domnívám, že můj názor je docela objektivní. Koncern Suzuki jako takový má obrovské problémy. Předně se musel a stále musí finančně vyrovnat s VW za odstoupení od společného projektu. A v tomto případě se jedná o miliardové částky v Eurech. Motocyklová divize je na tom proti automobilové ve značné nevýhodě, protože motocykly jsou hlavně koníčkem a v současném světě má hodně potencionálních kupců jiné starosti. Navíc kupci se stále více přiklánějí k luxusnějším značkám a tou Suzuki nikdy nebyla. Z tohoto pohledu je její účast v Miláně víc než dostačující a jsem za ní hrozně rád. Hlavně je z videa vidět, že myslí i na budoucnost. Viz. připomenutí stého výročí od založení v roce 2020. Dále nechápu rozhořčení některých diskutujících ohledně nových modelů. Když použije Suzuki vpředu klasické kulaté světlo, je to špatně, když tam dá oválné vypuouklé, je to taky špatně. Všichni voláte po klasicky vypadajících motocyklech, které mají jen minimum novodobých kurvítek a když je Suzuki dělá, tak se to některým nezdá. Nová litrová GSX-R je podle mě stále tím klasickým velkým superbikem, který vypadá jako litr a ne jako šestistovka. A účast Suzuki v MotoGP, pro mě velice příjemné překvapení. V kontextu výše napsaného - klobouk dolů. Pokud by to Suzuki zabalila, což se doufám nestane, tak by to z historického pohledu byla velká ztráta. A proto Suzuki GO!!!

Petřičák (184) napsal 18.11.2015 v 09:22

seikos: Na poli designu bych se do žádných obsáhlých diskuzí nepouštěl, tady je to o emocích a každému se líbí něco jiného. Za svoji maličkost si dovolím říct, že já na designu Suzuki nic závadného neshledávám, naopak se mi líbí, že ty linie narozdíl od konkurence nejsou tolik poplatné době vzniku a nestárnou tak rychle. Že Suzuki nemá žádnou filozofii? Dovolil bych si doporučit jedno z posledních propagačních videí značky kde hovoří o jejich "Monozukuri". Novou motorku jsem si koupil už dvakrát a považuju to za dobrou volbu. Servisní síť není žádná hitparáda, na druhou stranu sehnat dneska poctivého mechanika je téměř nadlidský úkol napříč značkami a to jsem už prošel spoustou servisů včetně autorizovaných v Praze.

zmulin (371) napsal 18.11.2015 v 09:11

Já bych si naopak letos u Suzuki vybral.U jedněch ty samý lidi nadávaj,jak je to přetechnizovaný a tady když dostanou solidní motorku,tak je to zase pozadu.
Hmotnosti jsou uváděný pohotovostní,takže to zas tak hrozný nebude,že
SVčko bych si asi nekoupil,ale GSX-S,nebo F jsou špičkový motorky a GSX-R bude určitě taky.V-Strom je v poměru cena/výkon taky v pohodě...

saci_ventil (292) napsal 18.11.2015 v 08:33

Suzuki opať "nesklamala" a nič nepredviedla ...

seikos (975) napsal 18.11.2015 v 07:54

Petřičák: filozofie Suzuki? Já jsem přesvědčen že Suzuki žádnou nemá. Nemá žádný vyhraněný styl jako mají jiné fabriky (Honda NC, Yamaha MT, Aprilia se třemi světly vpředu, MV nebo KTM s lichobežníkovými světly apod). Každá Suzuki vypadá jakoby ji designoval někdo jiný, dokonce i jednotlivé části motorky mají různý rukopis a nemají žádný design mamagement.
Jakoby ty motorky designovali sami inženýři podle toho, co se dá snadno vyrobit. Postav vedle sebe celou modelovou řadu Ducati a vidíš shodnou designovou linii. Postav vedle sebe řadu Suzuki a vidíš chaos. Levá ruka neví co dělá pravá.
Suzuki žádnou filozofii nemá.

A koupit motorku jen proto aby se podpořil upadající výrobce? A proboha proč, když mi ta motorka nic extra nepřinese? Technicky hnůj, image značky žádná, servisní síť upadá, jistota nulová. Kolikrát v životě utratíš peníze za zcela novou motorku? 2x? 3x? Když už to uděláš, tak to má smysl udělat do motorky, která je trochu na výši

Petřičák (184) napsal 17.11.2015 v 22:20

Počítám, že pokud se neuchytí nový V-Strom ani GSX-F, bude to pro Suzuki dost možná poslední hřebíček do rakve.

Petřičák (184) napsal 17.11.2015 v 22:11

bledemon: Že Suzuki na českém trhu páchá sebevraždu není žádná novinka. I proto jsem se rozhodl je podpořit vlastní peněženkou, protože se mi jejich filozofie líbí a dle mého názoru by byla škoda, abychom o tyhle motorky přišli. A to i přes fakt, že jsem na motorku musel čekat o víc než měsíc déle než dovozce původně přislíbil. Právě proto fabriku obdivuji, že i tváří v tvář takovýmhle číslům měla odvahu jít do MotoGP a snaží se ze všech sil vyvíjet nové motorky. Jiní lidé by to na jejich místě už dávno zabalili.

Petřičák (184) napsal 17.11.2015 v 22:04

bledemon: Jakou motorku si kdo vybere je čistě jenom na něm, to nijak nezpochybňuju. Jen říkám, že tak vzniká začarovaný kruh. Když jdou prodeje do háje a výrobce si nemůže dovolit ztrátovou divizi dotovat odjinud (v tomto případě z výroby aut), pak musí tvrdě osekat veškeré náklady včetně vývoje nebo to zabalit. Nikdo není dokonalý a ne vždy se výrobce strefí do vkusu zákazníků. Že se kolikrát šetří na nepravém místě je taky fakt. Je vidět, že Suzuki bojuje jak se dá a snaží se získat ztracenou prestiž zpět za což by si alespoň podle mě podporu zasloužila. Ale to je samozřejmě čistě můj názor, který nikomu necpu.

bledemon (126) napsal 17.11.2015 v 21:56

ještě pro zajímavost české statistiky:
rok 2008:
honda: 2004ks, suzuki 1785ks
rok 2014:
honda: 2335ks, suzuki _228ks !!!

Ještě má súza tvůj hluboký obdiv, nebo je to snad chyba dovozce?

bledemon (126) napsal 17.11.2015 v 21:44

Petřičák: proč bych měl podporovat výrobce který neinovuje a nemá pro mě atraktivní model? Dealerská síť ubývá. Ostatní japonci od krize plno novinek, i 5ročně (yamaha na začátku taky chvíli zaspala něž přišly mt). Když už nechtěj moc investovat, tak aspoň nabídnout atraktivní barevné varianty (jako letos honda), nebo změnit výfuky (co ty bojlery na banditech). Súza v podstatě přišla jen s kačeřím stromem1000 a loni zachraňuje s gsx1000. Čínská inazuma250 hrozný design a parametry, drží se pouze akční cenou v okolních zemích. U nás ne, tady za to 125tkč skoro nikdo nedá. Její kapotovaná verze je ještě větší hrůza, v eu neprodejná. Van125 se překvapivě prodává, např. ve francii, ale tady je o 30tkč předražen. Jestli nemaj na vývoj, stačí na gsr750 nakoupit čtyřpístky a dát kyvku s gsr6 Na neúspěšné dr125sm dát 19tku kolo vpřed a nepřestřelit cenu.
Sporty sice dávaj větší zisk a image, ale prodávají se jen po stovkách, nakedy6 po tisících. Navíc se v nich utopí spoustu peněz. Doporučuju zkouknout prodejní statistiky v de,fr,it.

Petřičák (184) napsal 17.11.2015 v 21:00

seikos: Tak o tom žádná, na levných motorkách střední třídy se toho moc vydělat nedá a přesto se lidi diví, že na nich úřaduje cost cutting. Největší marže bývají právě na high-end strojích jako je třeba ta litrová gixera. Netvrdím, že se nové motorky neprodávají, já spíš narážím na to jak někteří pláčou, že Suzuki nemá co nabídnout místo toho aby ji podpořili tím, že si koupí něco z aktuální nabídky. V posledních letech má Suzuki v porovnání s konkurencí velmi dobrou cenovou politiku. Žádná velkohubá marketingová prohlášení, žádné designové výstřelky či elektronické hračky, ale motorky co ve své kategorii mají smysl. A tomu odpovídá i cenovka.

dejf. (1341) napsal 17.11.2015 v 20:50

koncept gsxr nevypada spatne. Snad to bude povedenej bajk. Jinak SV je teda hodne velkej krok zpatky.

seikos (975) napsal 17.11.2015 v 20:29

Petřičák: v čechách se ročně prodají tisíce nových motorek s obsahem na 500ccm. Takže i tady na Motorkářích bude spousta lidí co si koupí novou motorku. Denně to lze tady v sekci Motorkáři vidět, že se registrují nové motorky. A to odhaduji že je tady na m.cz registrováno ta 10% motorkářů v ČR. A jestli si koupí nebo nekoupí Suzuki, to je většinou srdcová záležitost a záležitost peněz. Jak bylo níže psáno, pokud Suzuki nasadí nízkou cenu, prodávat se bude všechno.
Problém je, že na levných motorkách nic nevyděláš, protože jsou od prvního pohledu odfláknuté, nemají dostatečnou přidanou hodnotu a tudíž si za ně nemůžeš říct rozumné peníze.

Petřičák (184) napsal 17.11.2015 v 18:52+4

Suzuki má můj hluboký obdiv. Výroba motorek je dlouhodobě ztrátová a prodeje stále klesají. K tomu účast v MotoGP s továrním týmem který alespoň dle provedení kapotáže a oblečení jezdců žádné velké sponzory nemá, takže to fabrika platí většinou ze svého. Dokázat i za těchto podmínek vyvíjet navíc high-end supersport a připravit do prodeje alespoň dva další modely je docela husarský kousek. Kor když se musí brát v potaz nesmyslně přísné EURO normy. Suzuki by si zasloužila spíše podporu fanoušků než plakání nad tím, že ve výkladní skříni má málo nových hraček. Ruku na srdce, kolik motorkářů z místního fóra příští rok opravdu hodlá sáhnout do peněženky a podpořit nákladný vývoj koupí nového stroje z Hamamatsu?

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist