Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To dALLaSS: s tou registrací a prodejen jsi to celkem trefil, já koupil taky HD na podzim a registroval ho až další rok na jaře. Měli slevy zimní aproč platit ručení, když nejezdíš. Proto ten rozdíl mezi prodejem a registrací. Asi nás bylo víc.
Ty grafy a čísla jsou zkreslené, protože dost kusů se ve statistikách vyskytuje ve sloupci NEZAŘAZENO (např. ten harley 10ks nebo hodně 50tek) Prostě u nich někdo přesně neurčil zařazení dle objemu.
Myslim, že u H-D je to dokonale zmáknutým marketingem, kdy se spousta lidí podvědomě "nakazí" a pak když zjistí cenu za Irona (která je nižší než u Japonský konkurence - myšleno za stroje podobnýho typu a objemu), tak neváhají a utíkají pro něj Ale je to dobře, alespoň bude víc padnutých kousků, ze kterých budou vzníkat nádherný přestavby
Ten HD mě taky překvapuje - kde na to ty lidi sakra berou? Přitom já pořád žádnýho nemám... Jen je škoda, že když už se teda HD tak dobře prodává, že stejně položil Buella... Jinak jak koukám, tak z Ducati se už taky pomalu stává masovka , což nevím jestli je úplně dobře , ale továrně přeji úspěch a růst... Pěkné je, že se do koláče dostala už i Moto Guzzi! Triumph taky pěkně , i když s jejich k dokonalosti dovedenou produkcí bych čekal i víc... Akorát ta Kawa, to je celkem zajímavé, že se jich prodává tak málo... A také je zajímavé, že nejprodávanější stroje nad 800ccm jsou zrovna jako na potvoru dvě nejdražší značky... Ale jinak je tu celkem dost dobře vidět, kde by byla celá Japonská produkce bez těch jejich malorážek...
Pro Dallass: U těch HD se třeba prodá stroj, který jde už nový rovnou na VELKOU přestavbu a pak se registruje ne jako HD ale třeba jako Sport custom made in Kloboučník. Atd..
To je zvláštní, že takovej "krám",jaký je HD, kterej nejede, nezatáčí, nebrzdí etc, suvereně zvítězí v prodeji v kategorii nad 800ccm... Asi to až zas takovej "krám" nebude!!!
Tak na výsledky Harlejů koukám jak na drát (a chápu tu mediální masírku vč. recenzí v I like bike)... Jinak zajímavé je, že v ojetinách je situace diametrálné odlišná. Co z toho plyne? Preference a peněženka zákazníků se výrazně mění od toho co bylo v nedávné (5-10let) minulosti.
dALLaSS> spíš bych to viděl na dovoz z USA (proto se nezapočítá nákup, ale jen registrace)
To dALLaSS: s tou registrací a prodejen jsi to celkem trefil, já koupil taky HD na podzim a registroval ho až další rok na jaře. Měli slevy zimní aproč platit ručení, když nejezdíš. Proto ten rozdíl mezi prodejem a registrací. Asi nás bylo víc.
ATV (které se nacházejí ve sloupcích JINÉ a NEZAŘAZENO) se v koláčích jednotlivých kubatur naštěstí nevyskytujou.
Ty grafy a čísla jsou zkreslené, protože dost kusů se ve statistikách vyskytuje ve sloupci NEZAŘAZENO (např. ten harley 10ks nebo hodně 50tek) Prostě u nich někdo přesně neurčil zařazení dle objemu.
Myslim, že u H-D je to dokonale zmáknutým marketingem, kdy se spousta lidí podvědomě "nakazí" a pak když zjistí cenu za Irona (která je nižší než u Japonský konkurence - myšleno za stroje podobnýho typu a objemu), tak neváhají a utíkají pro něj Ale je to dobře, alespoň bude víc padnutých kousků, ze kterých budou vzníkat nádherný přestavby
Tu Ducnu má dneska už každý pablb... Což je na jednu stranu ale dobře...
to je známá věc, že krize nemá vliv na prodej luxusních a drahých věcí
Když koukám na čísla prodejů nad 800ccm,tak si říkám:kde je ta krize?Především v případě BMW a HD jsou to zajímavá čísla...
Ten HD mě taky překvapuje - kde na to ty lidi sakra berou? Přitom já pořád žádnýho nemám... Jen je škoda, že když už se teda HD tak dobře prodává, že stejně položil Buella... Jinak jak koukám, tak z Ducati se už taky pomalu stává masovka , což nevím jestli je úplně dobře , ale továrně přeji úspěch a růst... Pěkné je, že se do koláče dostala už i Moto Guzzi! Triumph taky pěkně , i když s jejich k dokonalosti dovedenou produkcí bych čekal i víc... Akorát ta Kawa, to je celkem zajímavé, že se jich prodává tak málo... A také je zajímavé, že nejprodávanější stroje nad 800ccm jsou zrovna jako na potvoru dvě nejdražší značky... Ale jinak je tu celkem dost dobře vidět, kde by byla celá Japonská produkce bez těch jejich malorážek...
A co ty rekordní značky Rhon a Jonway, v životě sem o nich neslyšel, zas nějaká blamáž...
No jesli ty koláče nejsou vymyšlené v něčí prospěch, jako smyšlené koláče sledovanosti TV Zhovna...
Krásná vlajka na grafu u Triumph
Pro kojot: děkuju! Mám asi moc matematickej mozek...
Pro Dallass: U těch HD se třeba prodá stroj, který jde už nový rovnou na VELKOU přestavbu a pak se registruje ne jako HD ale třeba jako Sport custom made in Kloboučník. Atd..
Hoprd:
To je zvláštní, že takovej "krám",jaký je HD, kterej nejede, nezatáčí, nebrzdí etc, suvereně zvítězí v prodeji v kategorii nad 800ccm... Asi to až zas takovej "krám" nebude!!!
Honda vede? tedy jak překvapivé
Tak na výsledky Harlejů koukám jak na drát (a chápu tu mediální masírku vč. recenzí v I like bike)... Jinak zajímavé je, že v ojetinách je situace diametrálné odlišná. Co z toho plyne? Preference a peněženka zákazníků se výrazně mění od toho co bylo v nedávné (5-10let) minulosti.
No, cestovní enduro od BMW se prodává čím dál víc... Vždyť to dá přece rozum, na naše cesty je potřeba enduro
Jinak hezká statistika.
Harley Davidson: 229 registrace, 219 prodej. Těch deset bylo prodáno v minulém roce a registrováno letos? Nebo tomu nerozumím... Ale přeju jim to!
Myslím, že Honda prodejem svého městského přibližovadla PCX hodně zahejbala koláčema
deep-sk: Mas pravdu, nase chyba. Jedna se o rok 2011. Opravime, diky.
hm.. proc je na tech kolacovych grafech vsude rok 2010?