Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Na Enfieldech je krásné, že si žijí po celá léta svůj vlastní život, kde se zastavil čas. Ať se do nich, prosím, nikdo neplete, a už vůbec ne od Ducati Místo nádherného a nenapodobitelného dinosaura se s přičiněním evropských koumáků můžeme dočkat spíš jen směšné pouťové atrakce. A celý ten orientální duch se závanem vzpomínky na kdysi slavnou anglickou motocyklovou školu bude pryč.
Toť můj názor, léta doma jezdíme na klasických R.E. 500 OHV a nic jiného od této značky nechci. Indie Evropu nepotřebuje.
Oficiálně distributorům ještě nic o nových modelech neoznámili, takže ten termín uvedení na trh berme zatim s rezervou. Rozhodne výstava v Kolíně nad Rýnem a v Birminghamu, jestli to tam vytáhnou tak to příští rok bude. Každopádně Indoši fakt makaj, mašiny fungujou a dodací termíny se zkracujou. Jestli investovali do vývojovýho centra v Británii, tak to myslej hodně vážně na dlouho dopředu a nezůstane zřejmě ani u těchto plánovaných motorizací. Ten kickstart se vsadim, že bude. U stávajících Classiců ho původně nedávali a do roka jsme to z nich vydupali . No tak si držme palce, aby Enfield dobyl zpět přední pozice na kterých právem dříve býval...jo a doufám, že udělaj zas aspoň jeden Diesel, ať je konečně klid od nespokojenejch majitelů nepřihlásitelnejch dieselů z 90´let
Když bude na scrambleru rozumná cenovka, asi chvíli nebudu chodit na pivo a jdu do něj.
Jawa??? Nevím jestli ta hrůza vůbec stojí za komentář, ale rozhodně nebude stát za těch 300 tisíc co za ní budou chtít.
Myslím že RE umí. A co si myslejí namyšlení češi o indech?
Zatímco čeští "průmyslníci" utrácejí dotace, indiční "čmoudi" expandují a něco opravdu dělají. A Enfieldy jsou krásný.
Vybrat si mezi Jawou 1000 na kterou už za 5 let neseženu ani šroubek, nebo mezi RE 750, neváhal bych ani vteřinu
"Nový" RE Meteor 700 - tak to jdu s dobou!
Na Enfieldech je krásné, že si žijí po celá léta svůj vlastní život, kde se zastavil čas. Ať se do nich, prosím, nikdo neplete, a už vůbec ne od Ducati Místo nádherného a nenapodobitelného dinosaura se s přičiněním evropských koumáků můžeme dočkat spíš jen směšné pouťové atrakce. A celý ten orientální duch se závanem vzpomínky na kdysi slavnou anglickou motocyklovou školu bude pryč.
Toť můj názor, léta doma jezdíme na klasických R.E. 500 OHV a nic jiného od této značky nechci. Indie Evropu nepotřebuje.
Gato: Když Enfield, tak jedině Royal. :P
Myslím, že se máme na co těšit. Akorát doufám že design nebude ta hnusná moderna.
keď royal enfield,tak jedine 1.válec..
Oficiálně distributorům ještě nic o nových modelech neoznámili, takže ten termín uvedení na trh berme zatim s rezervou. Rozhodne výstava v Kolíně nad Rýnem a v Birminghamu, jestli to tam vytáhnou tak to příští rok bude. Každopádně Indoši fakt makaj, mašiny fungujou a dodací termíny se zkracujou. Jestli investovali do vývojovýho centra v Británii, tak to myslej hodně vážně na dlouho dopředu a nezůstane zřejmě ani u těchto plánovaných motorizací. Ten kickstart se vsadim, že bude. U stávajících Classiců ho původně nedávali a do roka jsme to z nich vydupali . No tak si držme palce, aby Enfield dobyl zpět přední pozice na kterých právem dříve býval...jo a doufám, že udělaj zas aspoň jeden Diesel, ať je konečně klid od nespokojenejch majitelů nepřihlásitelnejch dieselů z 90´let
Treba by mohli zamestnat tady toho chlapika, ten uz dvouvalce dela, ale do "V"...
//www.motorkari...20-magnum-30416.html
Jen aby to nebyl dvouválec od nový Jawy
valím bulvy a držím palce...
Když bude na scrambleru rozumná cenovka, asi chvíli nebudu chodit na pivo a jdu do něj.
Jawa??? Nevím jestli ta hrůza vůbec stojí za komentář, ale rozhodně nebude stát za těch 300 tisíc co za ní budou chtít.
Jo Enfieldy jsou krásný "retro" mašiny. A mají adekvátní ceny . Jako 2. mašinu bych si od nich určitě vybral
Myslím že RE umí. A co si myslejí namyšlení češi o indech?
Zatímco čeští "průmyslníci" utrácejí dotace, indiční "čmoudi" expandují a něco opravdu dělají. A Enfieldy jsou krásný.
Vybrat si mezi Jawou 1000 na kterou už za 5 let neseženu ani šroubek, nebo mezi RE 750, neváhal bych ani vteřinu
To jsem zvědavej
Woozie02: Řadový dvouválec s objemem 750? No to je jasný, to bude ucpaná MZ1000
Už se těším na Enfieldy, jsou to krásný stroje...
Pche, je to len zúfalý pešiačik v konkurenčnom boji s božským nadčasovým Jawým litrom
To zní hodně zajímavě.
Na ty dvouválce se fakt těším a mohli by zachovat i tradiční ´´kick start´´