husqvarna_svartpilen_801_2




Royal Enfield uvede příští rok řadový dvouválec

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 25.02.2015 v 20:24

Pike (12) napsal 25.02.2015 v 11:05

"Nový" RE Meteor 700 - tak to jdu s dobou!



Steve-CZ (259) napsal 24.02.2015 v 22:34+2

Na Enfieldech je krásné, že si žijí po celá léta svůj vlastní život, kde se zastavil čas. Ať se do nich, prosím, nikdo neplete, a už vůbec ne od Ducati Místo nádherného a nenapodobitelného dinosaura se s přičiněním evropských koumáků můžeme dočkat spíš jen směšné pouťové atrakce. A celý ten orientální duch se závanem vzpomínky na kdysi slavnou anglickou motocyklovou školu bude pryč.
Toť můj názor, léta doma jezdíme na klasických R.E. 500 OHV a nic jiného od této značky nechci. Indie Evropu nepotřebuje.

Marex (2570) napsal 24.02.2015 v 21:59

Gato: Když Enfield, tak jedině Royal. :P

Zbyněček. (7) napsal 24.02.2015 v 18:02

Myslím, že se máme na co těšit. Akorát doufám že design nebude ta hnusná moderna.

gato1962 (2) napsal 24.02.2015 v 17:58

keď royal enfield,tak jedine 1.válec..

Vintage-Garage (2) napsal 24.02.2015 v 15:13+2

Oficiálně distributorům ještě nic o nových modelech neoznámili, takže ten termín uvedení na trh berme zatim s rezervou. Rozhodne výstava v Kolíně nad Rýnem a v Birminghamu, jestli to tam vytáhnou tak to příští rok bude. Každopádně Indoši fakt makaj, mašiny fungujou a dodací termíny se zkracujou. Jestli investovali do vývojovýho centra v Británii, tak to myslej hodně vážně na dlouho dopředu a nezůstane zřejmě ani u těchto plánovaných motorizací. Ten kickstart se vsadim, že bude. U stávajících Classiců ho původně nedávali a do roka jsme to z nich vydupali . No tak si držme palce, aby Enfield dobyl zpět přední pozice na kterých právem dříve býval...jo a doufám, že udělaj zas aspoň jeden Diesel, ať je konečně klid od nespokojenejch majitelů nepřihlásitelnejch dieselů z 90´let

CZludol (3) napsal 24.02.2015 v 12:24+1

Treba by mohli zamestnat tady toho chlapika, ten uz dvouvalce dela, ale do "V"...

//www.motorkari...20-magnum-30416.html

Paulo (2557) napsal 24.02.2015 v 12:03

Jen aby to nebyl dvouválec od nový Jawy

penal1 (24) napsal 24.02.2015 v 11:45

valím bulvy a držím palce...

Newton (16) napsal 24.02.2015 v 11:45

Když bude na scrambleru rozumná cenovka, asi chvíli nebudu chodit na pivo a jdu do něj.
Jawa??? Nevím jestli ta hrůza vůbec stojí za komentář, ale rozhodně nebude stát za těch 300 tisíc co za ní budou chtít.

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 24.02.2015 v 11:33

Jo Enfieldy jsou krásný "retro" mašiny. A mají adekvátní ceny . Jako 2. mašinu bych si od nich určitě vybral

seikos (975) napsal 24.02.2015 v 11:02+6

Myslím že RE umí. A co si myslejí namyšlení češi o indech?
Zatímco čeští "průmyslníci" utrácejí dotace, indiční "čmoudi" expandují a něco opravdu dělají. A Enfieldy jsou krásný.
Vybrat si mezi Jawou 1000 na kterou už za 5 let neseženu ani šroubek, nebo mezi RE 750, neváhal bych ani vteřinu

FiZzeR (362) napsal 24.02.2015 v 10:40

To jsem zvědavej

XVavron (23) napsal 24.02.2015 v 10:10

Woozie02: Řadový dvouválec s objemem 750? No to je jasný, to bude ucpaná MZ1000

Už se těším na Enfieldy, jsou to krásný stroje...

Woozie02 (9) napsal 24.02.2015 v 09:48+3

Pche, je to len zúfalý pešiačik v konkurenčnom boji s božským nadčasovým Jawým litrom

stráťa (104) napsal 24.02.2015 v 09:32

To zní hodně zajímavě.

Italofil (41) napsal 24.02.2015 v 09:25+2

Na ty dvouválce se fakt těším a mohli by zachovat i tradiční ´´kick start´´




TOPlist