Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zedsdead
Kolikpak proháníš Enfieldů, že jsi tak chytrý ??? Myslím, že žádného. My již řadu let máme 2 doma a jezdí bez problémů, takže Ty se do toho raději vůbec nepleť. Z Tebe mluví těma urážkama akorát bledá závist, když sám na něco nemáš. Jsem na to vzhledem ke svým možnostem v životě hodně zvyklý, tak se zbytečně nenamáhej
Klasika neklasika, je to zkrátka stará motorka za docela velkej peníz. To je jako vyrábět škodu 120, dát na ní vstřiky a prodávat to za cenu fóbie... Koupí to jen hrstka nadšenců..
Steve: pomlouvacny prispevek nemusi byt pomlouvacny. Muze to byt jen konstatovani faktu ze nekomu neco odeslo. Dokonce i na Enfieldech neco odchazi, i kdyz je to "himalajemi proverena technika". Dokonce bych i rekl ze kdyz je motor konstrukcne 40 let stary, ze bude vykazovat adekvatni spolehlivost.
deluxa: ja jakkoliv mam mozek taky vymyty, rozhodne radsi budu cestovat na silnem velikem dvouvalci nez na slabem jednovalcovem historickem jednobuchu. Lidi kteri chteji "cestovat po svete" potrebuji solidni vykon, spolehlivost a primerenou ochranu pred vlivy. Teorie tveho tvrzeni je jedna vec, praxe ovsem druha. Lidi co chteji cestovat po svete si presne takovyto stroj nekoupi. Nema k tomu zadne rozumne predpoklady. Koupi si velike cenduro, RT-cko nebo nejakou alternativu.
Enfield by pro me znamenal jen motorku do mesta a na vylety kolem komina. A i tak, kdyz se clovek na nej posadi, nakonec usoudi ze kolem toho komina bude zcela urcite lepsi V7 nebo nova V9, nebo CB1100
Suhlasim fakt vymyvanie mozgov. Prave ze viac skuseny ludia co chcu cestovat po svete si vyberaju prave take stroje, lahke, nenarocne a uplne jednoduche na udrzbu. Ked sa to spolahlivostou aspon priblizi k starym Enfieldom tak to bude skvela motorka podla mna...
Royal Enfield je motocykl pro užší okruh lidí, kteří ocení pocity jezdců z 50. let minulého století. Tyto emoce již jiný motocykl dnes nenabídne. Pochopí ho pouze ti, kterým nestačili za posledních 20 let vymýt mozek a dokáží být ještě doopravdy svobodní.
A co se týče spolehlivosti, pak nechápu zdejší pomlouvačný příspěvek, protože tyto motorky si při minimální údržbě nechají líbit cokoliv, vždyť se stačí podívat, v jakých podmínkách ve své rodné Indii spolehlivě jezdí ! Navíc pokud vznikne nějaký problém, pak prodejce Enfieldů v Praze, pan Tomáš Černý, patří k jedněm z nejsolidnějších podnikatelů v této oblasti, s jakým jsem měl v životě tu čest.
Známej to má. Vyhodil za to 150 papírů. Po 5-ti letech moto vypadá jako veteránská Jawa. Lak má už pěknou patinu . I se to sype jako Jawa. Má najeto 5000 km, už měnil oz. kolo na startétu (6000 Kč. s prací) a vystavovací mechanismus spojky.
Na druhou stranu už je zvyklej, protože vlastnil Dněpra a to bylo to samé: elektrika, prasklý písty atd.
Asi jsou lidi, co se rádi v moto vrtaj a vyhazují peníze. Teda já radši jezdím...
Já si naopak myslím, že stačí jakejkoliv japonskej naháč ze 70. let v dobrým stavu a není potřeba kupovat Royal, kterej nic zajímavýho nenabídne. Ani cenou, ani výkonem motoru, podvozkem nebo brzdami...
Před lety jsem si koupil Kawasaki Z440 dvouválec za 800 EUR v Německu, absolutně bez rezy, investoval jsem do něj dalších 15 tisíc a byla to naprosto fakntastická motorka. A víte co? Mělo to lepší parametry než tahle motka!
Zedsdead
Kolikpak proháníš Enfieldů, že jsi tak chytrý ??? Myslím, že žádného. My již řadu let máme 2 doma a jezdí bez problémů, takže Ty se do toho raději vůbec nepleť. Z Tebe mluví těma urážkama akorát bledá závist, když sám na něco nemáš. Jsem na to vzhledem ke svým možnostem v životě hodně zvyklý, tak se zbytečně nenamáhej
Klasika neklasika, je to zkrátka stará motorka za docela velkej peníz. To je jako vyrábět škodu 120, dát na ní vstřiky a prodávat to za cenu fóbie... Koupí to jen hrstka nadšenců..
Steve-CZ
PS: hlavně abys ty neměl ten vymytý mozek...
Steve-CZ:
To, že nedokážeš pochopit, že se nějaká v podstatě nová motorka sype jak na páse, je tvůj osobní mentální problém...
Steve: pomlouvacny prispevek nemusi byt pomlouvacny. Muze to byt jen konstatovani faktu ze nekomu neco odeslo. Dokonce i na Enfieldech neco odchazi, i kdyz je to "himalajemi proverena technika". Dokonce bych i rekl ze kdyz je motor konstrukcne 40 let stary, ze bude vykazovat adekvatni spolehlivost.
deluxa: ja jakkoliv mam mozek taky vymyty, rozhodne radsi budu cestovat na silnem velikem dvouvalci nez na slabem jednovalcovem historickem jednobuchu. Lidi kteri chteji "cestovat po svete" potrebuji solidni vykon, spolehlivost a primerenou ochranu pred vlivy. Teorie tveho tvrzeni je jedna vec, praxe ovsem druha. Lidi co chteji cestovat po svete si presne takovyto stroj nekoupi. Nema k tomu zadne rozumne predpoklady. Koupi si velike cenduro, RT-cko nebo nejakou alternativu.
Enfield by pro me znamenal jen motorku do mesta a na vylety kolem komina. A i tak, kdyz se clovek na nej posadi, nakonec usoudi ze kolem toho komina bude zcela urcite lepsi V7 nebo nova V9, nebo CB1100
Suhlasim fakt vymyvanie mozgov. Prave ze viac skuseny ludia co chcu cestovat po svete si vyberaju prave take stroje, lahke, nenarocne a uplne jednoduche na udrzbu. Ked sa to spolahlivostou aspon priblizi k starym Enfieldom tak to bude skvela motorka podla mna...
Royal Enfield je motocykl pro užší okruh lidí, kteří ocení pocity jezdců z 50. let minulého století. Tyto emoce již jiný motocykl dnes nenabídne. Pochopí ho pouze ti, kterým nestačili za posledních 20 let vymýt mozek a dokáží být ještě doopravdy svobodní.
A co se týče spolehlivosti, pak nechápu zdejší pomlouvačný příspěvek, protože tyto motorky si při minimální údržbě nechají líbit cokoliv, vždyť se stačí podívat, v jakých podmínkách ve své rodné Indii spolehlivě jezdí ! Navíc pokud vznikne nějaký problém, pak prodejce Enfieldů v Praze, pan Tomáš Černý, patří k jedněm z nejsolidnějších podnikatelů v této oblasti, s jakým jsem měl v životě tu čest.
Známej to má. Vyhodil za to 150 papírů. Po 5-ti letech moto vypadá jako veteránská Jawa. Lak má už pěknou patinu . I se to sype jako Jawa. Má najeto 5000 km, už měnil oz. kolo na startétu (6000 Kč. s prací) a vystavovací mechanismus spojky.
Na druhou stranu už je zvyklej, protože vlastnil Dněpra a to bylo to samé: elektrika, prasklý písty atd.
Asi jsou lidi, co se rádi v moto vrtaj a vyhazují peníze. Teda já radši jezdím...
Máš úplně úplnou pravdu Tuji. Enfield je stále jen kopie anglické motky z 60´ let. Pokud to někomu stačí...
Já si naopak myslím, že stačí jakejkoliv japonskej naháč ze 70. let v dobrým stavu a není potřeba kupovat Royal, kterej nic zajímavýho nenabídne. Ani cenou, ani výkonem motoru, podvozkem nebo brzdami...
Před lety jsem si koupil Kawasaki Z440 dvouválec za 800 EUR v Německu, absolutně bez rezy, investoval jsem do něj dalších 15 tisíc a byla to naprosto fakntastická motorka. A víte co? Mělo to lepší parametry než tahle motka!
plno lidí se snaží v garážích o rádoby
retro a při tom stačí tohle červené,které skloubilo retro se slušným standardem a ještě mu to sluší.
jen kdyby mi bylo aspon o deset let min, tak je v garazi!
ten červenej je stejně pořád pěknej. Líbí se mi.