Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Někde jsem četl, že to má mít 5 palivových map "v jedné" (Road, Rain, Street, Racing až po Off road a měla by být nainstalovaná do plynové rukojeti), respektive že se to zřejmě řídí automaticky otočením rukojeti plynu (asi jak moc rychle a o kolik..?), nevím přesně, ale pokud to tak nějak je, v testu by o tom určitě měla být zmínka, protože mi to přijde jako dost podstatná informace, když opomenu, že je to zajímavý řešení se kterým jsem se ještě nesetkal...
Jinak test, až na pár chyb popisu technického charakteru, je slušný.
V kompletním videu bych uvítal i drsnější terén a nějaký, byť menší skok (zda a jak moc chodí motorka na dorazy), zda to zvládne nouzově uvézt 2 průměrný dospěláky (myšleno podvozkově) ap...
Podle mě daleko použitelnější motorka v běžném životě končin bez husté servisní sítě a proporčně s tím menším kolem vepředu i hezčí. V praxi projede určitě stejný terén jako její předchůdce.
zajímavá motorka, červenobílá je skutečně hezčí než žlutošedá, nelíbí se mi trubka výfuku, nevedl bych jí spodem ale horem ..také bych neodsuzoval nikoho, kdo si to koupí....jsem přesvědčen o tom,. že i tento jednoválec může svému majiteli dělat radost..to byla poznámka pro ty, co mají v hlavě jen objem/výkon
Víš, se kterou motorkou jezdím nejraději? Kluk má ve sklepě Jawu stodvácu z r. 59.
... ano, jsem starej, hnusnej a blbej...
... a ta stařena stojí za ho*no, páč skoro nejede a skoro nebrzdí a skoro nesvítí a vůbec nebliká. A je malá a blbě se mi na ní sedí, páč už mám v pr*eli záda.
A le když si udělám čas na to, abych do ní nalil dva litry benálu, napustím po starosvětsku karbec, dvakrát prošlápnu, potřetí s bošákem bez problémů nahodím motor a pak ji proženu po okolních dědinách, je to pro mne svátek...
Mam Himalayana, jasne neni to zadnej rychlik, ale na polnacky a jizdu po vesnickejch cestach je to pro me ok. Kdyz chci jezdit rychle, poridim si neco jineho. To preci neni problem.
To ze udelaji ocesanou verzi Himalayana to neni nic jineho nez kresani penez ze zajetyho konceptu :).
Motorka zere malo, nalozim kufry a jedu na pohodu na nakup apod.
Zadnej zazrak to neni, ale za 160k vcetne padaku a kufru to bylo ok.
Do Prahy a na dalnici a na hlavni tahy to fakt neni, na pohodu naprosto ok.
Ked vazi 400ka jednovalec 185 kg co tam vlastne "ocesali"? Ten agregat a celkovy prejam celej motorky je pre absolutnych flegmatikov a pohodarov ktorych nerozhadze na ceste napriklad to ze vas obieha autobus,kamion,traktor. Podla mna to ma na trhu svoje miesto. Ja som rad za kazdy jednovalcovy model naviac...
Kone vs váha sú tragické. Preto sa snažia oblbnúť ľudí akčným videom. Je to ,prosto,slabé. Áno,v nejakom tom teréne to stačí. V meste to asi tiež stačí. Ale inak je to tragédia.
Nic proti motorce, mozna si sve kupce najde, i kdyz to neni muj salek caje. Ale tak dementni video sem dlouho nevidel. Motorka kterou ma propagovat se obevi az skoro po pul minute. Pazvuky (asi hudba), potom silene strihy - podle rozkazu - zaber delsi jak 2 sekundy neni cool.
Asi najmuli nejakeho slavneho rezisera z Bolywoodu, ale za me ukazka toho jak promo nema vypadat...
Někde jsem četl, že to má mít 5 palivových map "v jedné" (Road, Rain, Street, Racing až po Off road a měla by být nainstalovaná do plynové rukojeti), respektive že se to zřejmě řídí automaticky otočením rukojeti plynu (asi jak moc rychle a o kolik..?), nevím přesně, ale pokud to tak nějak je, v testu by o tom určitě měla být zmínka, protože mi to přijde jako dost podstatná informace, když opomenu, že je to zajímavý řešení se kterým jsem se ještě nesetkal...
Jinak test, až na pár chyb popisu technického charakteru, je slušný.
V kompletním videu bych uvítal i drsnější terén a nějaký, byť menší skok (zda a jak moc chodí motorka na dorazy), zda to zvládne nouzově uvézt 2 průměrný dospěláky (myšleno podvozkově) ap...
za mě asi nejlepší konverze Himalayanu jsou tyhle:
https://renchlist.com/fuel-motorcycles-royal-enfield-himalayan/
https://www.rushlane.com/himalayan-modified-scrambler-marlboro-man-12373862.html
ale asi máme každý jiný vkus
1 reakce
Himalayan se mi nelíbí, asi jako jediný Royal. Ale tohle vypadá o dost lépe. Zajímavá jednoduchá a bytelná mašina
Podle mě daleko použitelnější motorka v běžném životě končin bez husté servisní sítě a proporčně s tím menším kolem vepředu i hezčí. V praxi projede určitě stejný terén jako její předchůdce.
zajímavá motorka, červenobílá je skutečně hezčí než žlutošedá, nelíbí se mi trubka výfuku, nevedl bych jí spodem ale horem ..také bych neodsuzoval nikoho, kdo si to koupí....jsem přesvědčen o tom,. že i tento jednoválec může svému majiteli dělat radost..to byla poznámka pro ty, co mají v hlavě jen objem/výkon
Sclavus
Víš, se kterou motorkou jezdím nejraději? Kluk má ve sklepě Jawu stodvácu z r. 59.
... ano, jsem starej, hnusnej a blbej...
... a ta stařena stojí za ho*no, páč skoro nejede a skoro nebrzdí a skoro nesvítí a vůbec nebliká. A je malá a blbě se mi na ní sedí, páč už mám v pr*eli záda.
A le když si udělám čas na to, abych do ní nalil dva litry benálu, napustím po starosvětsku karbec, dvakrát prošlápnu, potřetí s bošákem bez problémů nahodím motor a pak ji proženu po okolních dědinách, je to pro mne svátek...
Až na ten hranatej krám na nádrži se mi líbí ten bíločervenej..
Mam Himalayana, jasne neni to zadnej rychlik, ale na polnacky a jizdu po vesnickejch cestach je to pro me ok. Kdyz chci jezdit rychle, poridim si neco jineho. To preci neni problem.
To ze udelaji ocesanou verzi Himalayana to neni nic jineho nez kresani penez ze zajetyho konceptu :).
Motorka zere malo, nalozim kufry a jedu na pohodu na nakup apod.
Zadnej zazrak to neni, ale za 160k vcetne padaku a kufru to bylo ok.
Do Prahy a na dalnici a na hlavni tahy to fakt neni, na pohodu naprosto ok.
2 reakce
Ked vazi 400ka jednovalec 185 kg co tam vlastne "ocesali"? Ten agregat a celkovy prejam celej motorky je pre absolutnych flegmatikov a pohodarov ktorych nerozhadze na ceste napriklad to ze vas obieha autobus,kamion,traktor. Podla mna to ma na trhu svoje miesto. Ja som rad za kazdy jednovalcovy model naviac...
3 reakce
Za mě dobrý. Pokud to bude mít odpovídající cenovku, tak proč ne.
Kone vs váha sú tragické. Preto sa snažia oblbnúť ľudí akčným videom. Je to ,prosto,slabé. Áno,v nejakom tom teréne to stačí. V meste to asi tiež stačí. Ale inak je to tragédia.
5 reakcí
kdybych měl Himalayana, pravděpodobně by po čase vypadal takhle
1 reakce
Nic proti motorce, mozna si sve kupce najde, i kdyz to neni muj salek caje. Ale tak dementni video sem dlouho nevidel. Motorka kterou ma propagovat se obevi az skoro po pul minute. Pazvuky (asi hudba), potom silene strihy - podle rozkazu - zaber delsi jak 2 sekundy neni cool.
Asi najmuli nejakeho slavneho rezisera z Bolywoodu, ale za me ukazka toho jak promo nema vypadat...
8 reakcí