ktm_unor




QJMotor představuje novinku SRT 600 SX

Dříve měla novinka od QJMotor trochu jiné jméno i barvu a zapamatovat jste si ji mohli jako motorku, která přinášela hodně muziky za málo peněz. Nová SRT 600 SX stojí stejně, a přitom nabídne ještě víc.

Když loni přišla SRT 550 SX, byl to obrovský skok kupředu. Předchozí SRT 550 X bylo jedním z pilířů nově vzniklé značky QJMotor, ale pořád to byla „jenom“ objemově a výbavově naboostovaná Benelli TRK 502 X za lepší peníze. Nové SX, to byl úplně jiný svět. Motorka byla o hodně lehčí, o dost výkonnější, neoddiskutovatelně hezčí a navíc ještě levnější. Skvěle vybavená adventura s motorem, který dokázal rozvinout svůj potenciál, protože se vykašlal na škrcení pro A2 (ale samozřejmě ho můžete v omezené verzi také koupit), která i s trojicí hliníkových kufrů stála 149 900 Kč.

Nenechte se zmást označením SRT 600 SX, motor je stejný jako u loňské motorky. Jde o řadový dvouválec o objemu 554 cm3 a s výkonovými parametry 41,2 kW (56 koní) a 54 Nm. Vzhledem k tomu, že motorka váží 219 kg včetně paliva ve velké 20litrové nádrži, je to více než dostatečné stádo – o dost větší, než jaké vám nabídnou ostatní značky v pětistovkách kvůli jejich omezení na 35 kW pro řidičák A2. Nicméně jak už bylo řečeno, i SRT 600 SX si můžete s tímhle výkonem pořídit. Nastavitelný podvozek dodala značka Marzocchi, vyplétané ráfky mají průměry 19“ a 17“ a obouvají pneumatiky Metzeler Tourance, a do toho ta výbava – padáky, kryt pod motorem, účinné bástry na řídítkách, parádní obrovský 7“ TFT displej s konektivitou a navigací, dvě USB a jedna 12V zásuvka, centrální stojan a hlavně ta trojice hliníkových kufrů s neoprenovými vložkami, úchyty na popruhy a zamykání klíčem od zapalování!

Jestli se vám zdálo, že do té motorky už více výbavy, za kterou jinde připlácíte, nacpat nejde, tak jste se spletli. Podle čeho šestistovkou od pět-pade rozeznáte na první pohled (kromě barev, novinka se prodává v atraktivní pískové nebo červeno-stříbrné), jsou výkonné čtyřdiodové hranaté mlhovky, zakomponované do přední masky. Kdo tuší, kolik za tahle světýlka platíte u japonských značek, určitě zpozorní. Brzdy měla dobré už pětsetpadesátka, ale šestistovka ještě přitlačila a sází na monoblokové čtyřpístky od značky Brembo, ovládané radiální pumpou. S brzdovou soustavou souvisí ABS, které stále dodává Bosch, ale nově má dva režimy – normální a offroadový, který vypne zásahy na zadním kole a upraví reakci na tom předním. Dvě jsou také nově motorové mapy, tam si volíte mezi režimy Normal a Sport. A namísto původně opět jedné si u šestistovky dokážete vybrat ze tří úrovní vyhřívání rukojetí a sedla řidiče. Těch změn v kolonce „standardní výbava“ je zkrátka opravdu dost, přitom na ceně se to neprojevilo vůbec nijak. I nové SRT 600 SX s trojicí kufrů pořídíte za 149 900 Kč! Žádný div, že je o tuto novinku mezi motorkáři už od jarní výstavy tak velký zájem, až byla v jednu chvíli vyprodaná. Ale žádné obavy, nová várka právě dorazila k dealerům!

 

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

Informace o redaktorovi

PR článek - (Odebírat články autora)

Motokatalog.cz



TOPlist