Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
michaller Nazor na Cinskej motocykl ti neberu, ale obhajovat ACER jako vyrobce kvalitnich laptopu je blbost a delas to jen proto, ze ho zrejme mas.ACER je ve svete laptopu sracka hned po BENQ, kterou si kupujou jen lide,kteri nemaji na brand new poradnej laptop...
650ccm: Jojo! Schovej ji do kůlny a za dvacet let ji nabídni. Jenže to už všechno bude jezdit na líh, bioolej a na šalinu a nakonec ji budeš ´muset ekologicky zlikvidovat jako nebezpečnej odpad a necháš v tom výplatu Moc ti fandím.
Mám Kentoyu Lens z roku 2005. Je to Zongshen ve špičkové kvalitě a zpracování (ten černý měňavý lak je fakt fantastický). Už jsem ji chtěl prodat (mám novou Kawu), ale po přečtení článku začínám uvažovat, že si ji nechám. Dnes bych za ni dostal pár korun, ale jednou to bude ceněný veterán světové značky lol
to Zdeněk UAE: mám japonce a starou jawku, jezdím na japonci a na staré jawce, za deset let budu jezdit zase na japonci ač jiném a na staré jawce, rozhodně ne na číně
Jak se tu mluví o Jawě 650 a motorech Bombardier Rotax. Je to jen má spekulace, ale jak myslíte, že se ty motory třídí? Rotax vyrobí (buhví jestli v Rakousku, myslím že to dělali u Taliánů) motory, otestuje a kdo dostane ty lepší? Do BMW F650 jdou ty co mají při testu menší vibrace, menší emise - jsou prostě lepší. A Jawka vyřere za nižší cenu ty horší kousky.
Jak je to s Renaultama jste možná slyšeli. Renault vyrobí např. motor 1,6i - otestuje a ty co nevyhoví přísným požadavkům, jdou do Rumunska do Dacia a do Turecka do Thalií, ty v bezvadným stavu jdou do čistokrevných Renaultů.
BMW F650 s karburátorem žere kolem 4,5-5 litrů, v redakčním testu i v uživatelských zkušenostech s Jawa 650 Dakar jezdí za 7 litrů. Čím to je? Pokud to není motorem, přinejmenším je tam šitovní karburátor. A to ta Jawka je dražší jak Suzuki V-strom 650.
Koukal sem se na produkci čínských aut. Pěkné, levné, velká výbava. No nicméně sem slídil taky na you tube a světe div se. Koukněte na crash testy číňanů versus japonsko nebo němci. Kdyby nabízeli za cenu ojetýho němce nebo japonce fungl nový auto který by mi za jízdy i vykouřilo, díky nechci. Motorky budou něco podobného. Až začnou za jízdy odpadávat součástky. No, švára si vezl fungl novou kentoyu. Cestou se vytřepal šroubek volnoběhu. Po cca 8 tis. jenom jemně upadly kryty ventilů a od té doby co výjezd, to něco upadlo. Spolehlivější je už i ta moje 52-letá Jawička. Na druhou stranu je to celkem prdel.
Ti co tady kritizuji cinske motocykly si prave jeden takovy za 3 roky koupi, aby ne kdyz novy bude stat do 100tis. Ono co se tyce kvality a designu je to srovnatelny s novou Jawou (s dnes uz zastaralym Rotaxem).
je pravda že to dost nese podobu na pár známých naháčů co tu už jezdí ale to by nevadilo, spíš mě štve že to bude vypadat asi hodně hezky ale taky se tu bude hezky srat. prostě to chce rozdat mezi evropany pár kousků(1000)
a pak se ukáže jak jim ty údajne licence honda kawa atd. fungují
Zdenek-UAE: Chlape,ale svojím příspěvkem jsi ochcal a okamžitě odsoudil JAWU, která (i když není mým snem) JEZDÍ A DRŽÍ, no a Blatu neméně!!! Takže taky Švejk a Všeználek?
Je zajimave, jak tenhle nas narod Svejku a Vseznalku, ktery sam dokaze akorat vse "ochcat" nebo rozkrast, okamzite vse odsoudi. Meli bychom nejdriv ukazat neco kloudneho sami a pak kritizovat. Myslim, ze s napul rakouskou Jawou s designem z 90.let nebo par zoufalymi vykriky jako Blata, se nemame cim chlubit. Za deset let tady budou jezdit cinani na kazdem rohu a nikoho ani nenapadne se smat, ale kdo bude jezdit na ceskych motorkach?
Čína, Čína, když se řekne Čína, všichni hned strach ... sám bych asi ho taki měl ale taková motorka by se měla vzít někam na letiště a tam, za dozoru zanitky, na tom nalítat tak 10.000 km Když nic neupadne, tak v poho, ale musela by to byt náhodně vybraná motorka, ne udělaná nato. Jo a pro ty co dole valí o notebookách, tak ten debil co řekl že Acer néni kvalitní ať si jednu liští!
Strašný!!! Asi pujdu zvracet Kopírování jim jde na jedničku, ale to je asi tak vše! Nemám nic proti Japoncům, ale Čína je sračka a bahno!!! Představ si Čínskýho skůtra - a teď si představ jejich bik??? Oni Nás chtěj vážně všechny vymlátit!!!
Docela lituji, že internet nefungoval od 60.let = to bychom se mohli zpětně pokochat jak se historie opakuje. Z tehdejší doby by bylo velice zajímavé porovnat názory diskutujících dědů s jejich současnými vnuky ve věci motocyklů z Japonska v porovnání s Anglií, Itálii ad..
Co se týče kvality --- vůbec tady nezaznělo, že onu kvalitu na pos... dělají světoví dovozci/manageři v honbě za svou slávou a samozřejmě prachama = proč stejná čínská fabrika dokáže vyrobit motorku s kvalitou Par Exelence Quinquli(viz. akce alea p. Hoštálek)- stejný stroj na jednu stranu přibere Yamaha pod jméno a na druhou stranu nějaká Yuki je imrvére porouchaná???
Odpověď není těžká - Japonec umí počítat a ví, že kvalita něco stojí(Japonce v Japonsku tahle 125 vyjde výrobně na cca 700,-USD) a neřekne Číňanovi udělej mi jí za půlku, ale dokáže si spočítat, že mu jí zbouchají za 590,-USD ve stejné japonské kvalitě . A pak se přihrne "tygr manager" z Evropy ad. a nabídne 350,-USD. To už Číňan brblá, že za tu cenu nebude fungovat-ale když přidá 200,-USD "...budete pane Vy a celá rodina+Vaši zákazníci, jezdit mnoho let...". To by ale manager nebyl ten "tygr" - že|!!! A tak Číňan vyrábí z hoven, protože za nadiktovanou cenu se kvalita vyrobit nedá, ale vyrábí-proč ne, vždyť je to kšeft.
Problém je ten, že se my odnaučujeme vyrábět a na druhou stranu Čína = nevšiml jsem se, že by se olympijské hry konaly někde mezi rýžovými políčky. Kdepak a k tomu dril, disciplína, tvrdé vedení a prachy na místo vrážení na Kajmany ad. (za prodej části ČEZ-u prý padalo všimné 70 mega á kus) vrážení do nových technologií = máme se na co těšit!
Pánové imagie u motky je důležitá věc a její historie, závodní historie apod. jsou jistě důležité, to je jeden pohled. Kvalita, dílenské zpracování, servis, náhradní díly jsou otázkou u Číňanů, ale oni jsou učenlivý, to je pohled druhý. Pokud jde o cenovou politiku a o to, kde jsou v současnosti kvalitativně je samozřejmě diskutabilní. Žádná oficiální čísla o jejich poruchovosti kvalitě-nekvalitě tady nikdo do fóra nedal, jen názory pár jedinců, které jim ovšem tímto nevyvracím. Tím se jich samozřejmě nezastávám. Na druhou stranu na věc ihned koukat negativně také není na místě. Nejsem sice příznivcem čínského megalomanství a rozmachu, ale na druhou stranu to ještě neznamená, že je třeba je tak nějak automaticky odsuzovat. Ta pravda o Číně ja asi někde uprostřed. Asiati jsou velmi pracovití, učenliví a já bych nad nimi do budoucna hůl nelámal. Je možné, že cca do 10 let můžou mít kvalitní 600ccm biky s vyspělou technikou za "rozumnej peníz", tím potažmo můžou zamíchat kartami na trhu ve prospěch spotřebitele. Možná to tak, ale nemusí být, možná jim to bude trvat mnohem déle, kdoví.
Mít nutný odpor ke všemu čínskému je spíše věcí názoru. Z podnikatelského hlediska se jedná často o chladný kalkul, který má logicky přinést zisk. V tom případě bychom dnes museli odsoudit většinu firem (přední automobilky, oděvní firmy, počítačové firmy atd.) Budoucnost Evropy bude spíše ve vývoji technologií, špičkových službách, servisu, a jedinečnosti specifických výrobků s větší přidanou hodnotou, vzělanosti apod, ale to už je téma na úplně jinou debatu
Na Cinu urcite nikdy nesednu, na to se mam fakt moc rad. Navic motorky jsou tak trochu i o image, a to ty cinske v nasledujicich 50letech mit urcite nebudou...
To Stráťa: vyšší cena u některých modelů NTB nemá s kvalitou moc společného. Levný NTB není "ochuzený" oproti dražšímu na úkor kvality, ale spíš vybavenosti a výkonu, přítomnosti operačního systému a nemá nadstandardní provedení, např. nějakou spec. úpravu povrchu šasi, že na něm nezůstávají otisky prstů a tak. Pod termín kvalita se řadí poruchovost/reklamace, výdrž, odolnost oproti opotřebení atd. A to splňují NTB Toshiba a HP a většina dalších i v dolní cenové kategorii, pokud to není nějaký extra levný "shit" úplně na začátku ceníku (ale to bavíme o kateoriích pod 10 000). Ale to jsme od motorek hodně odbočili. Každopádně, díky konkurenčnímu boji jdou dolů všechny ceny, ne jen shitů. Takže i když přínos čínských motorek do "vozového" parku je sporný, na ceny japonců a italů a bůhví čeho ještě to pozitivní vliv mít bude a na tom vyděláme my všichni. Kdo ví, jak to bude s cenama, až začnou na evropské trhy za 10 let dodávat motorky Indové, pak Papuánci a za 20 let tu možná bude test na motorku výrobce z Nigerie.
michaller Nazor na Cinskej motocykl ti neberu, ale obhajovat ACER jako vyrobce kvalitnich laptopu je blbost a delas to jen proto, ze ho zrejme mas.ACER je ve svete laptopu sracka hned po BENQ, kterou si kupujou jen lide,kteri nemaji na brand new poradnej laptop...
650ccm: Jojo! Schovej ji do kůlny a za dvacet let ji nabídni. Jenže to už všechno bude jezdit na líh, bioolej a na šalinu a nakonec ji budeš ´muset ekologicky zlikvidovat jako nebezpečnej odpad a necháš v tom výplatu Moc ti fandím.
To Felotron : Tak to se omlouvám, já myslel, že F650GS Dakar má pořád tenhle Rotax, jen nahrazen vstřikováním.
Mám Kentoyu Lens z roku 2005. Je to Zongshen ve špičkové kvalitě a zpracování (ten černý měňavý lak je fakt fantastický). Už jsem ji chtěl prodat (mám novou Kawu), ale po přečtení článku začínám uvažovat, že si ji nechám. Dnes bych za ni dostal pár korun, ale jednou to bude ceněný veterán světové značky lol
to Zdeněk UAE: mám japonce a starou jawku, jezdím na japonci a na staré jawce, za deset let budu jezdit zase na japonci ač jiném a na staré jawce, rozhodně ne na číně
Rimmerak: BMW uz ty motory nepouziva
Jak se tu mluví o Jawě 650 a motorech Bombardier Rotax. Je to jen má spekulace, ale jak myslíte, že se ty motory třídí? Rotax vyrobí (buhví jestli v Rakousku, myslím že to dělali u Taliánů) motory, otestuje a kdo dostane ty lepší? Do BMW F650 jdou ty co mají při testu menší vibrace, menší emise - jsou prostě lepší. A Jawka vyřere za nižší cenu ty horší kousky.
Jak je to s Renaultama jste možná slyšeli. Renault vyrobí např. motor 1,6i - otestuje a ty co nevyhoví přísným požadavkům, jdou do Rumunska do Dacia a do Turecka do Thalií, ty v bezvadným stavu jdou do čistokrevných Renaultů.
BMW F650 s karburátorem žere kolem 4,5-5 litrů, v redakčním testu i v uživatelských zkušenostech s Jawa 650 Dakar jezdí za 7 litrů. Čím to je? Pokud to není motorem, přinejmenším je tam šitovní karburátor. A to ta Jawka je dražší jak Suzuki V-strom 650.
Koukal sem se na produkci čínských aut. Pěkné, levné, velká výbava. No nicméně sem slídil taky na you tube a světe div se. Koukněte na crash testy číňanů versus japonsko nebo němci. Kdyby nabízeli za cenu ojetýho němce nebo japonce fungl nový auto který by mi za jízdy i vykouřilo, díky nechci. Motorky budou něco podobného. Až začnou za jízdy odpadávat součástky. No, švára si vezl fungl novou kentoyu. Cestou se vytřepal šroubek volnoběhu. Po cca 8 tis. jenom jemně upadly kryty ventilů a od té doby co výjezd, to něco upadlo. Spolehlivější je už i ta moje 52-letá Jawička. Na druhou stranu je to celkem prdel.
Ti co tady kritizuji cinske motocykly si prave jeden takovy za 3 roky koupi, aby ne kdyz novy bude stat do 100tis. Ono co se tyce kvality a designu je to srovnatelny s novou Jawou (s dnes uz zastaralym Rotaxem).
Nojo, časy se mění. Před 50ti lety se lidi smáli japonským motorkám a JAWA byla pojem lol
je pravda že to dost nese podobu na pár známých naháčů co tu už jezdí ale to by nevadilo, spíš mě štve že to bude vypadat asi hodně hezky ale taky se tu bude hezky srat. prostě to chce rozdat mezi evropany pár kousků(1000)
a pak se ukáže jak jim ty údajne licence honda kawa atd. fungují
Kua čínu už ne.heslo Yuki. Nestůj a tlač
Zdenek-UAE: Chlape,ale svojím příspěvkem jsi ochcal a okamžitě odsoudil JAWU, která (i když není mým snem) JEZDÍ A DRŽÍ, no a Blatu neméně!!! Takže taky Švejk a Všeználek?
Je zajimave, jak tenhle nas narod Svejku a Vseznalku, ktery sam dokaze akorat vse "ochcat" nebo rozkrast, okamzite vse odsoudi. Meli bychom nejdriv ukazat neco kloudneho sami a pak kritizovat. Myslim, ze s napul rakouskou Jawou s designem z 90.let nebo par zoufalymi vykriky jako Blata, se nemame cim chlubit. Za deset let tady budou jezdit cinani na kazdem rohu a nikoho ani nenapadne se smat, ale kdo bude jezdit na ceskych motorkach?
Čína, Čína, když se řekne Čína, všichni hned strach ... sám bych asi ho taki měl ale taková motorka by se měla vzít někam na letiště a tam, za dozoru zanitky, na tom nalítat tak 10.000 km Když nic neupadne, tak v poho, ale musela by to byt náhodně vybraná motorka, ne udělaná nato. Jo a pro ty co dole valí o notebookách, tak ten debil co řekl že Acer néni kvalitní ať si jednu liští!
Marex: Přesný! Taky sem si hned říkal "ty vole, to vypadá jak hornet, zetko a raptor.." lol
Tak ten Italský "designer" tam fláknul přes kopírák horneta
600, kawu z 750 a z čeho je mi nejhůř.raptora 650!
Až se budu chtít zabít tak si ji koupím.
Strašný!!! Asi pujdu zvracet Kopírování jim jde na jedničku, ale to je asi tak vše! Nemám nic proti Japoncům, ale Čína je sračka a bahno!!! Představ si Čínskýho skůtra - a teď si představ jejich bik??? Oni Nás chtěj vážně všechny vymlátit!!!
Nemůžu si pomoct,ale přijde mi,že China neumí vyrobit nic svého a umí jen kopírovat nápady jiných
Docela lituji, že internet nefungoval od 60.let = to bychom se mohli zpětně pokochat jak se historie opakuje. Z tehdejší doby by bylo velice zajímavé porovnat názory diskutujících dědů s jejich současnými vnuky ve věci motocyklů z Japonska v porovnání s Anglií, Itálii ad..
Co se týče kvality --- vůbec tady nezaznělo, že onu kvalitu na pos... dělají světoví dovozci/manageři v honbě za svou slávou a samozřejmě prachama = proč stejná čínská fabrika dokáže vyrobit motorku s kvalitou Par Exelence Quinquli(viz. akce alea p. Hoštálek)- stejný stroj na jednu stranu přibere Yamaha pod jméno a na druhou stranu nějaká Yuki je imrvére porouchaná???
Odpověď není těžká - Japonec umí počítat a ví, že kvalita něco stojí(Japonce v Japonsku tahle 125 vyjde výrobně na cca 700,-USD) a neřekne Číňanovi udělej mi jí za půlku, ale dokáže si spočítat, že mu jí zbouchají za 590,-USD ve stejné japonské kvalitě . A pak se přihrne "tygr manager" z Evropy ad. a nabídne 350,-USD. To už Číňan brblá, že za tu cenu nebude fungovat-ale když přidá 200,-USD "...budete pane Vy a celá rodina+Vaši zákazníci, jezdit mnoho let...". To by ale manager nebyl ten "tygr" - že|!!! A tak Číňan vyrábí z hoven, protože za nadiktovanou cenu se kvalita vyrobit nedá, ale vyrábí-proč ne, vždyť je to kšeft.
Problém je ten, že se my odnaučujeme vyrábět a na druhou stranu Čína = nevšiml jsem se, že by se olympijské hry konaly někde mezi rýžovými políčky. Kdepak a k tomu dril, disciplína, tvrdé vedení a prachy na místo vrážení na Kajmany ad. (za prodej části ČEZ-u prý padalo všimné 70 mega á kus) vrážení do nových technologií = máme se na co těšit!
Pánové imagie u motky je důležitá věc a její historie, závodní historie apod. jsou jistě důležité, to je jeden pohled. Kvalita, dílenské zpracování, servis, náhradní díly jsou otázkou u Číňanů, ale oni jsou učenlivý, to je pohled druhý. Pokud jde o cenovou politiku a o to, kde jsou v současnosti kvalitativně je samozřejmě diskutabilní. Žádná oficiální čísla o jejich poruchovosti kvalitě-nekvalitě tady nikdo do fóra nedal, jen názory pár jedinců, které jim ovšem tímto nevyvracím. Tím se jich samozřejmě nezastávám. Na druhou stranu na věc ihned koukat negativně také není na místě. Nejsem sice příznivcem čínského megalomanství a rozmachu, ale na druhou stranu to ještě neznamená, že je třeba je tak nějak automaticky odsuzovat. Ta pravda o Číně ja asi někde uprostřed. Asiati jsou velmi pracovití, učenliví a já bych nad nimi do budoucna hůl nelámal. Je možné, že cca do 10 let můžou mít kvalitní 600ccm biky s vyspělou technikou za "rozumnej peníz", tím potažmo můžou zamíchat kartami na trhu ve prospěch spotřebitele. Možná to tak, ale nemusí být, možná jim to bude trvat mnohem déle, kdoví.
Mít nutný odpor ke všemu čínskému je spíše věcí názoru. Z podnikatelského hlediska se jedná často o chladný kalkul, který má logicky přinést zisk. V tom případě bychom dnes museli odsoudit většinu firem (přední automobilky, oděvní firmy, počítačové firmy atd.) Budoucnost Evropy bude spíše ve vývoji technologií, špičkových službách, servisu, a jedinečnosti specifických výrobků s větší přidanou hodnotou, vzělanosti apod, ale to už je téma na úplně jinou debatu
lol
Na Cinu urcite nikdy nesednu, na to se mam fakt moc rad. Navic motorky jsou tak trochu i o image, a to ty cinske v nasledujicich 50letech mit urcite nebudou...
Moc pekný to maj, ale jezdit bych na tom nechtěl...
To Stráťa: vyšší cena u některých modelů NTB nemá s kvalitou moc společného. Levný NTB není "ochuzený" oproti dražšímu na úkor kvality, ale spíš vybavenosti a výkonu, přítomnosti operačního systému a nemá nadstandardní provedení, např. nějakou spec. úpravu povrchu šasi, že na něm nezůstávají otisky prstů a tak. Pod termín kvalita se řadí poruchovost/reklamace, výdrž, odolnost oproti opotřebení atd. A to splňují NTB Toshiba a HP a většina dalších i v dolní cenové kategorii, pokud to není nějaký extra levný "shit" úplně na začátku ceníku (ale to bavíme o kateoriích pod 10 000). Ale to jsme od motorek hodně odbočili. Každopádně, díky konkurenčnímu boji jdou dolů všechny ceny, ne jen shitů. Takže i když přínos čínských motorek do "vozového" parku je sporný, na ceny japonců a italů a bůhví čeho ještě to pozitivní vliv mít bude a na tom vyděláme my všichni. Kdo ví, jak to bude s cenama, až začnou na evropské trhy za 10 let dodávat motorky Indové, pak Papuánci a za 20 let tu možná bude test na motorku výrobce z Nigerie.
Kdyby tomu dali normální název. : Nějakej bulang šulang...
fandim jim
ikdyž největší výhoda pro nás bude pokles cen u značkovejch
Chytrolínů je tu dost, až bude čínskej komouš předvádět svý šestikilo za sto táců tak uvidíme. Pak plkejte. lol
Na čem to jezdíte NTB 600 rr, kolik to má koní?