husqvarna_svartpilen_801_2




Pierobon X60R - stavba pro okruhové střelce

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Ozzy_ (1136) napsal 05.12.2011 v 15:21

Drippera: Naprosty nesmysl. Pokud to bude mit alespon 110 koni na zadku jako vysavacove sestky, ale hmotnost vyrazne nizsi a odpruzeni vyrazne lepsi, tak s tim naopak bude neuveritelna zabava.

Prepocitavat zabavu na vykon motoru je zcela mimo ...

saci_ventil (292) napsal 05.12.2011 v 14:07

toto je skorej zberatelský kúsok a mne sa fakt moc páci

jt24 (0) napsal 04.12.2011 v 21:58

jsou určitě lepší věci za který stojí vyhodit kupu prachů, rám vypadá jinak móóc bezva,to jó

drippera (32) napsal 04.12.2011 v 18:04

Stačí nestačí, na vyblbnutí jo, ale a´t mi nikdo neříká, že s tímhle dá jet palba třeba v Brně. Tam ten motor prostě nemůže stíhat. Na to, ž eto má MONOBLOCK a jiný laskominy, by to chtělo motor alespoň o síle 150PS aby s tím byla TA SPRÁVNÁ ZÁBAVA !

memphis.unv (17) napsal 04.12.2011 v 14:04

rám z chromovejch trubek je lehčí a pevnější než lité hliník, bohužel dražší

VlastíkPlamínek (0) napsal 04.12.2011 v 06:38

byste se divili jak těch "hloupých" 100 koníků umí upalovat

Marex (2570) napsal 03.12.2011 v 23:36

DMC: Jasný. Myslel jsem tím !!!možnost!!! startovat se superbikovým motorem v Moto1. Tam se teď řeší, co je vlastně prototyp a prototypový rám? Jestli stačí Power tape a trochu papundeklu, nebo jestli musí být rám zakázkový? Se vzducháčem by díru do světa neudělali.
Napsal jsem to blbě.

SuperSic58 (1307) napsal 03.12.2011 v 23:27

Zajímavej stroj, fakt mazec. A že je tam vzducháč? No a? Na hobby okruhový ježdění pro vataře to postačí

DMC.motobiker (-23) napsal 03.12.2011 v 23:10

Marex> A kde si vzal, že v tom je motor o objemu 1200 ccm? Ducati snad ještě ani 1200 ccm vzducháče nedělá, ne? Podle mě tam je buď starší litr a nebo "jedenáctka" z Monstera / Hypoše... Ale pro okruhový střelce taky teda nevím nevím?! Bez tech. údajů sice těžko hádat, asi to bude mít velkou výhodu ve váze, ale jinak to bude stačit akorát tak na šestky vysavače... Jinak trubkáč je trubkáč , charakteru DeltaBoxu - v pořadí snad už 37 generaci - se naštěstí nepodobá , a ještě že tak! Každopádně motorka jako celek nic moc...

Marex (2570) napsal 03.12.2011 v 21:53

Pesi: Vzal jsi mi to z klávesnice. Je třeba si uvědomit, že 800 MGP má jiné nároky na tuhost v náklonu, než 1200.

PesiRR (11) napsal 03.12.2011 v 17:30

Být tam motor z RSV4, tak super.Ale tohle?
to Sleeper: Charakteru deltaboxu asi stejný nebude, ale proč by měl být hoší. Nezdá se mi, že by borci na deltaboxech nějak převálcovali Chechu na příhraďáku.

Bert11 (1) napsal 03.12.2011 v 15:41

Ta volba motoru není moc šťastná.Do okruhovky bych vzducháč fakt nemusel,kor ducati!!Po víkendovým ježdění v 30°C bych ho nechtěl servisovat.Jinak moc hezký

SLEEPER (1002) napsal 03.12.2011 v 14:06

dejf.> //www.motorcyclespecs.co.za/model/Custom%20Bikes/Pierobon%20X60R.htm

S tou cenou se taky trochu pos.ali v kine, navic osezeno na trubkovym ramu, kterej nikdy v zivote nemuze dosahnout charakteru deltabox. Uz vidim, jak se pro tento skvost okruhovy strelci zenou.

dejf. (1341) napsal 03.12.2011 v 13:07

vi nekdo naky hlubsi udaje o motoru?

Marex (2570) napsal 03.12.2011 v 12:13

Pěkný. Nemít to 1200ccm, byla by to celkem zajímavá volba pro CRT.

SensationBlaack (-18) napsal 03.12.2011 v 11:40

Moc hezky

manshus (0) napsal 03.12.2011 v 11:30

rám je pěknej

Mileek (330) napsal 03.12.2011 v 11:17

no pěkné, ale ten vzducháč v okruhovce? dobrý vtip

GSXJarda (274) napsal 03.12.2011 v 10:52

krásná závodnička

martasjRSV (508) napsal 03.12.2011 v 10:51

moc hezký

Pjercak (48) napsal 03.12.2011 v 09:18

pekna celkem je ale pojezdito nejake seriovka na laminatech neska...




TOPlist