Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Věřím tomu že MP3 má svoje kouzlo i svoje kupce ale mě to pořád připadá jak předraženej vozejček pro nemohoucí Pokud mám všechny končetiny v pořádku tak nevím proč bych na to lezl A když už tohle uspořádání kol tak jedině prchající stan
neznamyScooterD - a můžeš mi vysvětlit na co že si to hraje podle Tvýho (jistě nějakým pádným argumentem podloženýho) názoru Kawasaki?
Jinak k vozidýlku - supr, trojkolku jednou testnu, ale tahle to asi kvůli ceně nebude
SERED: Do EU určite patríš. Kde je už pomaly uzákonené že s akou rukou si mám utrieť zadok.
Prečo ti vadí takýto skuter na "B"ško? ked ti nevadí 18ročný
chalan vo viac ako 200konovom natunenom aute ?
Ked sa predsa necítíš, že bez školenia takýto skúter nezvládneš tak si ho nekúp, ale už zákonov je myslím dosť
...viděl jsem to někde na youtube jezdit na mokru a po městě,přejíždět mokrý koleje v náklonu bylo v pohodě,bral bych to všema deseti,jako druhou motorku.Nerozumím těm,co stále dokola melou o každé novince, kolik co stojí a co by se dalo za ty prachy koupit jiného.Těm poradím jen jedno "nedívejte se na cenu z pohledu do vaší peněženky",někdo to třeba vůbec neřeší a má i tři motorky silnici,enduro i skútra,nebo i na každej den jinou
pro ty, co na to nadavaji - doporucuji pujcit a otestovat, MP3 je delano na precpana velkomesta a jejich okoli, sirka je cca stejna jako u jineho maxiskutru a ty dve kola ve predu je parada na krizovatkach, kde nemusi elegan hazet svoje nalestene botky na zem a treba za deste a jeste na kostkach to ma svoje opodstatneni(osobne otestovano), nerikam, ze to nelze poslat na zem, ale tam kde klasika klouze na zem, tam tohle diky 2 prednim kolu krasne drzi:)
tohle neni primarne delane pro motorkare, tohle je delane pro sirokou verejnost, co nechce cekat v kolonach v aute
bydlet nekde Milano a nize, tak taky kupuji tohle, protoze tam by mi to udelalo vice uzitku, nez auto za stejne penize
sered> můžeš mi tedy vysvětlit toto tvé tvrzení: "teď bláznivej stát povolil majitelům ŘP "B" jezdit na tříkolejch skůtrech" Kdy teď, jako teď před dvaceti lety, nebo teď naposledy?
neznamyScooterD> nevšiml jsem si, že bych psal něco o posledni novelizaco, ale psal jsem o přiblblejch zákonech: když chceš jezdit s větším vozejkem za auto, musíš investovat a udělat noty. Motorky nám rozdělili do en kategorií a pokaždé noty. Ale na takovouhle raketu stačí obyč. béčko! Fuuuj!
Piaggio MP3 dobrý,scooter mi zachránil levou nohu, když mě sestřelil borec s autem.To se nedá říct o levém kolečku na MP3, prostě totálka.
Lákalo by mě vyzkoušet ASR a ABS,protože i bez těchto asistentů držela MP3 jak přibitá
ad NeznamyScooterD> od té doby co jsem se naučil jezdit na kole, tak považuju tři kolečka za zbytečná! Že teď bláznivej stát povolil majitelům ŘP "B" jezdit na tříkolejch skůtrech více méně bez omezení obsahu a bez jakéhokoli kurzu v ovládání takhle silného nástroje k vraždě/sebevraždě je od státu jen jedna z dalších zhovadilostí
Ono tu fyziku neoblbneš v krizovce mnohokrát ani tím třetím kolem!
ad Jarda> ke každý motorce jsou na promofotkách parádní kočky: nevíš kde prodávaj motorky i s tímhle dvounohým příbalem???
Iron> aspoň si na rozdíl od Kawy na nic nehrajou a sami vyráběj kvalitní stroje.
se*ed> přečti si to ještě jednou, určitě při zapojení trochy fantazie+vědomostí z fyziky pochopíš, v čem je výhoda 2 kol vepředu zejména ve městě. A už jsem to někde psal, šířka stroje je v drtivé většině dána šířkou řídítek a jejich komponent
Jarda: takže pane chytrý 1) Nepíše se: tyto lidé, ale tito lidé, když už si hraješ na češtináře 2) Je mi jedno kdo je na fotkách. Playboye v parádních ohozech máš i na reklamních fotkách na 125 ccm skútry za pár kaček 3) Skútry se mi nelíbí, kor takovýto hybrid a za takový ranec.
ani auto, ani motorka ani skútr! Jako auto nepoužitelný - prší do toho , jako motorka nepoužitelný - k čemu tři kola , jako skútr nepoužitelný - na kličkování v přecpaný Praze to zrovna nebude to pravé ořechové !
Jak kočkolapka nepoužitelný - je do toho vidět !
Za čtvrt mega koupíš pěknou NOVOU MOTORKU, nebo pěkný auto. Připouštím, že je to hezká technická vifikundace, ale ITS ALL!
IRON-MAIDEN-ZXR: Ano, je to ranec peněz, ale:
1/ skútr se píše s čárkou nad ú
2/ ještě jednou se podívej na fotky v článku pro koho je tento stroj určen. Myslíš, že tyto lidé řeší, že to stojí tolik?
3/ MP3 nemám
Věřím tomu že MP3 má svoje kouzlo i svoje kupce ale mě to pořád připadá jak předraženej vozejček pro nemohoucí Pokud mám všechny končetiny v pořádku tak nevím proč bych na to lezl A když už tohle uspořádání kol tak jedině prchající stan
Electrolux neni švýcarská, ale švédská firma ;)
neznamyScooterD - a můžeš mi vysvětlit na co že si to hraje podle Tvýho (jistě nějakým pádným argumentem podloženýho) názoru Kawasaki?
Jinak k vozidýlku - supr, trojkolku jednou testnu, ale tahle to asi kvůli ceně nebude
SERED: Do EU určite patríš. Kde je už pomaly uzákonené že s akou rukou si mám utrieť zadok.
Prečo ti vadí takýto skuter na "B"ško? ked ti nevadí 18ročný
chalan vo viac ako 200konovom natunenom aute ?
Ked sa predsa necítíš, že bez školenia takýto skúter nezvládneš tak si ho nekúp, ale už zákonov je myslím dosť
...viděl jsem to někde na youtube jezdit na mokru a po městě,přejíždět mokrý koleje v náklonu bylo v pohodě,bral bych to všema deseti,jako druhou motorku.Nerozumím těm,co stále dokola melou o každé novince, kolik co stojí a co by se dalo za ty prachy koupit jiného.Těm poradím jen jedno "nedívejte se na cenu z pohledu do vaší peněženky",někdo to třeba vůbec neřeší a má i tři motorky silnici,enduro i skútra,nebo i na každej den jinou
pro ty, co na to nadavaji - doporucuji pujcit a otestovat, MP3 je delano na precpana velkomesta a jejich okoli, sirka je cca stejna jako u jineho maxiskutru a ty dve kola ve predu je parada na krizovatkach, kde nemusi elegan hazet svoje nalestene botky na zem a treba za deste a jeste na kostkach to ma svoje opodstatneni(osobne otestovano), nerikam, ze to nelze poslat na zem, ale tam kde klasika klouze na zem, tam tohle diky 2 prednim kolu krasne drzi:)
tohle neni primarne delane pro motorkare, tohle je delane pro sirokou verejnost, co nechce cekat v kolonach v aute
bydlet nekde Milano a nize, tak taky kupuji tohle, protoze tam by mi to udelalo vice uzitku, nez auto za stejne penize
sered> můžeš mi tedy vysvětlit toto tvé tvrzení: "teď bláznivej stát povolil majitelům ŘP "B" jezdit na tříkolejch skůtrech" Kdy teď, jako teď před dvaceti lety, nebo teď naposledy?
neznamyScooterD> nevšiml jsem si, že bych psal něco o posledni novelizaco, ale psal jsem o přiblblejch zákonech: když chceš jezdit s větším vozejkem za auto, musíš investovat a udělat noty. Motorky nám rozdělili do en kategorií a pokaždé noty. Ale na takovouhle raketu stačí obyč. béčko! Fuuuj!
Piaggio MP3 dobrý,scooter mi zachránil levou nohu, když mě sestřelil borec s autem.To se nedá říct o levém kolečku na MP3, prostě totálka.
Lákalo by mě vyzkoušet ASR a ABS,protože i bez těchto asistentů držela MP3 jak přibitá
sered> chlape co to plácáš, vždyť tříkolová vozidla se s Bčkem mohla řídit i před touto novelizací
ad NeznamyScooterD> od té doby co jsem se naučil jezdit na kole, tak považuju tři kolečka za zbytečná! Že teď bláznivej stát povolil majitelům ŘP "B" jezdit na tříkolejch skůtrech více méně bez omezení obsahu a bez jakéhokoli kurzu v ovládání takhle silného nástroje k vraždě/sebevraždě je od státu jen jedna z dalších zhovadilostí
Ono tu fyziku neoblbneš v krizovce mnohokrát ani tím třetím kolem!
ad Jarda> ke každý motorce jsou na promofotkách parádní kočky: nevíš kde prodávaj motorky i s tímhle dvounohým příbalem???
Iron> aspoň si na rozdíl od Kawy na nic nehrajou a sami vyráběj kvalitní stroje.
se*ed> přečti si to ještě jednou, určitě při zapojení trochy fantazie+vědomostí z fyziky pochopíš, v čem je výhoda 2 kol vepředu zejména ve městě. A už jsem to někde psal, šířka stroje je v drtivé většině dána šířkou řídítek a jejich komponent
E-Ryc: ano, to je možné, ale napsal bych asi podobný příspěvek
Jarda: takže pane chytrý 1) Nepíše se: tyto lidé, ale tito lidé, když už si hraješ na češtináře 2) Je mi jedno kdo je na fotkách. Playboye v parádních ohozech máš i na reklamních fotkách na 125 ccm skútry za pár kaček 3) Skútry se mi nelíbí, kor takovýto hybrid a za takový ranec.
ani auto, ani motorka ani skútr! Jako auto nepoužitelný - prší do toho , jako motorka nepoužitelný - k čemu tři kola , jako skútr nepoužitelný - na kličkování v přecpaný Praze to zrovna nebude to pravé ořechové !
Jak kočkolapka nepoužitelný - je do toho vidět !
Za čtvrt mega koupíš pěknou NOVOU MOTORKU, nebo pěkný auto. Připouštím, že je to hezká technická vifikundace, ale ITS ALL!
Moc bych to chtěl vyzkoušet nechce mi to nekdo pujčit na 15min??
Zadní partie rozhodně pěknější.
piaggio přechází celkem logicky na "X10 řadu" a to jak technikou tak designem což
IRON-MAIDEN-ZXR> A (maxi)skutr od Suzuki v podobne motorizaci stoji kolik? Proste uz je to velka motorka za normalni cenu...
IRON-MAIDEN-ZXR: Ano, je to ranec peněz, ale:
1/ skútr se píše s čárkou nad ú
2/ ještě jednou se podívej na fotky v článku pro koho je tento stroj určen. Myslíš, že tyto lidé řeší, že to stojí tolik?
3/ MP3 nemám
240 táců za skůtra