globalmoto_duben_nolan




Nové Piaggio MP3 má radary i couvací kameru

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
nexus (61) napsal 04.07.2022 v 15:11

Nejdřív jsem myslel , že je prvního dubna. No není. Každý, kdo potřebuje couvaci kameru na tohle by měl být přezkoumán z příčetností a svéprávnosti. No minimálně odebrat občanku.

TomHorn (49) napsal 01.07.2022 v 15:59

Za ty prachy by to mělo mít spíš automatický parkování, než jen couvací kameru. Je na to potřeba řidičák na auto ... tam už to možná brzo bude povinná výbava (aby "řidiči" degenerovali ještě víc).
Na Na druhou stranu, než čekat v ucpaným městě až profesionální manželka zaparkuje s SUV, tak zaplať panbůh za park-asistenta. Pokud o něm ta profi manželka ví a umí použít

Sharkcom (46) napsal 30.06.2022 v 09:29+3

Je srandovní, jak to hustokrutejm motorkářům nabourává ego...

WobRetnuh (110) napsal 30.06.2022 v 08:41

Tahle věc má s motorkou společného málo. Proto je také možné ji řídit s řidičákem na auto . Zákazníka si to určitě najde.

Ray_Janus (133) napsal 30.06.2022 v 06:08+4

Po elektronizaci automobilů a motocyklů je třeba zaměřit se i na chodce. Chodec před opuštěním ubytovacího prostoru zadá cíl a důvod přesunu do Osobního asistenta. Po schválení opuštění ubytovacího prostoru co do důvodu si nasadí brýle VR a po optimalizované trase se odebere do zadaného cíle. V případě pokusu o opuštění optimalizované trasy bude pokárán el. impulzem.

Robertak (119) napsal 29.06.2022 v 22:38

nemá chybu, jeste prosim parkovaci asistent

Codo (353) napsal 29.06.2022 v 22:06+3

Chybí mi tu strašně důležitý udržovač v jízdních pruzích a podobný elektrojebky-srágory, co mají z dopravních situací udělat pro řidiče situace v podstatě neřešitelný. Strčte si elektromobilowifionline aktivní doplňky u motorek do prdele!!

soccer (480) napsal 29.06.2022 v 19:43

Mě by na těchto tříkolkách nejvíc bavilo, kdyby se některá značka zaměřila na samou podstatu. Tedy bezpečná jízda a spolehlivost. Ostatní nepotřebuji, klidně v soc-verzi, ale hlavně do 4000 EUR...

rousini (156) napsal 29.06.2022 v 17:38-1+1

Snažím se zformulovat nějaký dehonestující příspěvek, ale buď je to moc vulgární nebo to nevystihuje podstatu. Zkrátka na to bych nevlez...

MartasUS (108) napsal 29.06.2022 v 16:52+1

Tak to je mazec cpát couvací kameru i na motorky. To je vrchol lenosti a rád bych věděl kam moto koníček až dojde. Vsadím se, že za několik let i tak daleko, že člověk řekne manželce "Jdu se projet na motorce" a půjde vedle do pokoje. Tam sedne na motosimulátor s 3D brýlemi a 3 hodiny tam bude jezdit.
Jinak ale skútřík pěknej

OndraCB (101) napsal 29.06.2022 v 16:47

Nechápu ten pedál v podlaze. Pokud už to homologace na L5e vyžaduje, tak bych jej konstruoval výš dopředu a jako páku (viz. brda v autě). Tak jak to teď mají, to neuvěřitelně překáží.

Komik64 (3036) napsal 29.06.2022 v 15:39

Skútrový tříkolky (a čtyřkolky - Q4 atd.) pro určitý jezdce a specifický ježdění (když to hodně klouže apod. a ty už nejsi žádnej velkej "gymnast"...) uznávám, ale zrovna u těchhle poměrně stabilních strojů považuju zpátečku s couvací kamerou už poněkud za rozmazlenost...
U MP3 bych spíš přemejšlel nad podstatně většíma předníma kolama (tyhle jsou moc malý...) a současně i nad nějakou chytrou možností natáhnout si víc nohy - co jsem viděl, plno lidí si tam musí dodatečně montovat "předkopy"...

K167 (1467) napsal 29.06.2022 v 14:59+1

Proč si namáhat chudák krk otáčením hlavy, když se můžeš podívat do couvací kamery?
Já si myslím, že by to měla být povinná výbava i u chodců.




TOPlist