Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nejdřív jsem myslel , že je prvního dubna. No není. Každý, kdo potřebuje couvaci kameru na tohle by měl být přezkoumán z příčetností a svéprávnosti. No minimálně odebrat občanku.
Za ty prachy by to mělo mít spíš automatický parkování, než jen couvací kameru. Je na to potřeba řidičák na auto ... tam už to možná brzo bude povinná výbava (aby "řidiči" degenerovali ještě víc).
Na Na druhou stranu, než čekat v ucpaným městě až profesionální manželka zaparkuje s SUV, tak zaplať panbůh za park-asistenta. Pokud o něm ta profi manželka ví a umí použít
Po elektronizaci automobilů a motocyklů je třeba zaměřit se i na chodce. Chodec před opuštěním ubytovacího prostoru zadá cíl a důvod přesunu do Osobního asistenta. Po schválení opuštění ubytovacího prostoru co do důvodu si nasadí brýle VR a po optimalizované trase se odebere do zadaného cíle. V případě pokusu o opuštění optimalizované trasy bude pokárán el. impulzem.
Chybí mi tu strašně důležitý udržovač v jízdních pruzích a podobný elektrojebky-srágory, co mají z dopravních situací udělat pro řidiče situace v podstatě neřešitelný. Strčte si elektromobilowifionline aktivní doplňky u motorek do prdele!!
Mě by na těchto tříkolkách nejvíc bavilo, kdyby se některá značka zaměřila na samou podstatu. Tedy bezpečná jízda a spolehlivost. Ostatní nepotřebuji, klidně v soc-verzi, ale hlavně do 4000 EUR...
Tak to je mazec cpát couvací kameru i na motorky. To je vrchol lenosti a rád bych věděl kam moto koníček až dojde. Vsadím se, že za několik let i tak daleko, že člověk řekne manželce "Jdu se projet na motorce" a půjde vedle do pokoje. Tam sedne na motosimulátor s 3D brýlemi a 3 hodiny tam bude jezdit.
Jinak ale skútřík pěknej
Nechápu ten pedál v podlaze. Pokud už to homologace na L5e vyžaduje, tak bych jej konstruoval výš dopředu a jako páku (viz. brda v autě). Tak jak to teď mají, to neuvěřitelně překáží.
Skútrový tříkolky (a čtyřkolky - Q4 atd.) pro určitý jezdce a specifický ježdění (když to hodně klouže apod. a ty už nejsi žádnej velkej "gymnast"...) uznávám, ale zrovna u těchhle poměrně stabilních strojů považuju zpátečku s couvací kamerou už poněkud za rozmazlenost...
U MP3 bych spíš přemejšlel nad podstatně většíma předníma kolama (tyhle jsou moc malý...) a současně i nad nějakou chytrou možností natáhnout si víc nohy - co jsem viděl, plno lidí si tam musí dodatečně montovat "předkopy"...
Nejdřív jsem myslel , že je prvního dubna. No není. Každý, kdo potřebuje couvaci kameru na tohle by měl být přezkoumán z příčetností a svéprávnosti. No minimálně odebrat občanku.
Za ty prachy by to mělo mít spíš automatický parkování, než jen couvací kameru. Je na to potřeba řidičák na auto ... tam už to možná brzo bude povinná výbava (aby "řidiči" degenerovali ještě víc).
Na Na druhou stranu, než čekat v ucpaným městě až profesionální manželka zaparkuje s SUV, tak zaplať panbůh za park-asistenta. Pokud o něm ta profi manželka ví a umí použít
Je srandovní, jak to hustokrutejm motorkářům nabourává ego...
4 reakce
Tahle věc má s motorkou společného málo. Proto je také možné ji řídit s řidičákem na auto . Zákazníka si to určitě najde.
Po elektronizaci automobilů a motocyklů je třeba zaměřit se i na chodce. Chodec před opuštěním ubytovacího prostoru zadá cíl a důvod přesunu do Osobního asistenta. Po schválení opuštění ubytovacího prostoru co do důvodu si nasadí brýle VR a po optimalizované trase se odebere do zadaného cíle. V případě pokusu o opuštění optimalizované trasy bude pokárán el. impulzem.
1 reakce
nemá chybu, jeste prosim parkovaci asistent
Chybí mi tu strašně důležitý udržovač v jízdních pruzích a podobný elektrojebky-srágory, co mají z dopravních situací udělat pro řidiče situace v podstatě neřešitelný. Strčte si elektromobilowifionline aktivní doplňky u motorek do prdele!!
Mě by na těchto tříkolkách nejvíc bavilo, kdyby se některá značka zaměřila na samou podstatu. Tedy bezpečná jízda a spolehlivost. Ostatní nepotřebuji, klidně v soc-verzi, ale hlavně do 4000 EUR...
Snažím se zformulovat nějaký dehonestující příspěvek, ale buď je to moc vulgární nebo to nevystihuje podstatu. Zkrátka na to bych nevlez...
Tak to je mazec cpát couvací kameru i na motorky. To je vrchol lenosti a rád bych věděl kam moto koníček až dojde. Vsadím se, že za několik let i tak daleko, že člověk řekne manželce "Jdu se projet na motorce" a půjde vedle do pokoje. Tam sedne na motosimulátor s 3D brýlemi a 3 hodiny tam bude jezdit.
Jinak ale skútřík pěknej
1 reakce
Nechápu ten pedál v podlaze. Pokud už to homologace na L5e vyžaduje, tak bych jej konstruoval výš dopředu a jako páku (viz. brda v autě). Tak jak to teď mají, to neuvěřitelně překáží.
1 reakce
Skútrový tříkolky (a čtyřkolky - Q4 atd.) pro určitý jezdce a specifický ježdění (když to hodně klouže apod. a ty už nejsi žádnej velkej "gymnast"...) uznávám, ale zrovna u těchhle poměrně stabilních strojů považuju zpátečku s couvací kamerou už poněkud za rozmazlenost...
U MP3 bych spíš přemejšlel nad podstatně většíma předníma kolama (tyhle jsou moc malý...) a současně i nad nějakou chytrou možností natáhnout si víc nohy - co jsem viděl, plno lidí si tam musí dodatečně montovat "předkopy"...
Proč si namáhat chudák krk otáčením hlavy, když se můžeš podívat do couvací kamery?
Já si myslím, že by to měla být povinná výbava i u chodců.
1 reakce