yamaha_kveten




Mají naklánějící se tříkolky smysl?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2
Následující
martjan_1098

zgarby na howno

remekson
remekson (1) napsal 4.4.2019

Já bych pro jistotu přidal ještě čtvrté kolo dozadu.

kawassak
kawassak (62) napsal 4.4.2019

Furt malo divny. Teprve az to bude mit poradnou baterku, 3 el-motory, zpatecku, lodni sroub a ISO 50, tak jdu do toho !!!

Obycejny_clovek

Odpověď za mě na otázku z článku je “ano, mají”.

Tři kola začala být zajímavá v USA v době, kdy se vraceli vojáci z Vietnamu a následky z trvalých zranění jim znemožňovaly jízdu na klasickém jednostopém motocyklu. Že se postupem času objevily tříkolové skůtry je fajn, je to pokrok někam dále a jak se v článku píše, pomáhá to těm, kteří potřebují nechat stroj stát, aniž by se o něj museli starat a současně nejsou omezeni ježděním automobilem.
Tříkolová motorka si věřím své zákazníky najde a pro mnohé to může znamenat jedinou možnou cestu, jak začít jezdit. Ať už z důvodu zdravotních, většího pocitu bezpečnosti nebo i třeba z důvodu, že tohle prostě rodiče povolí na začátek spíše než klasiku

freferg
freferg napsal 4.4.2019

Mě se NIKEN rozhodně líbí. Vypadá to famózně. Kdybych měl možnost si to vyzkoušet, tak bych neváhal. Zatím je to ovšem cenovkou hodně vysoko, takže určitě koupě nepřipadá v úvahu. Stále bych raději koupil klasickou motorku.

burak000
burak000 (4) napsal 4.4.2019

Osobně gilera fuoco 500
Strašná sranda.. V zatáčce větší jistota na mokru a na pisku.. Kdyz se člověk naučí nesunda ve městě nohy. Větší citlivost na diry a nerovnosti vepředu.. Docela brutální vaha, tim bych řekl i spotřeba a kamaradi motorkáři se mi smáli ze mam ruční brzdu.. Používáno zároveň z motorkou.. Za mě dobrý.. Ale motorka je motorka..

Mig_35
Mig_35 (182) napsal 4.4.2019

ať si každý jezdí na čem chce. je tolik motorek, co bych si nekoupil ani náhodou, ale soudit podle toho jejich smysl?

Jacob82
Jacob82 (64) napsal 4.4.2019 +1

Takže popořádku:
- já třeba nechápu, že zrovna na cyklistických závodech dělají doprovod fosílie.. Stoupat Alpský kopce za reklamní Škudkou musí bejt docela žrádlo..
- v zatáčkách se nebojim ničeho, platí na mě to, co slavně o jízdě na motorce vyřkl Kundera Proto jedzdim radši malý objemy
- 3 kola pro motoškoly asi dobrý, panici se nebudou tolik bát prvního čísla Fízlové maj koně, kola, Hummery, Lamba, i8mičky a já nevim co, tak proč ne, stačí obálka a do veřejnýho prostoru se dá protlačit kdeco
- do města nevim, na kostky asi dobrý, ale pro mě je zádsadní filtrování, takže asi ne...
- Niken domů? Nevim asi ne, jsem hlavně na anorektičky, ale projet bych se na tom chtěl moc! Pak teprve můžu řikat, dobrý nebo nedobrý. Našel bych ale jiný "niche" hračky, který bych upřednostnil, třeba sněžnej skútr

A ke komentářům:
- frajer co napíše, že ho to baví dostane mínusy, tak to nechápu.. Ehm vlastně už chápu.. Elektrika - zlo, ekologie - zlo, bezpečnost - zlo, novoty - zlo, jinej názor - zlo, budoucnost jednoznačně v zadeli (líp už bylo) a hlavně za všim je brutální konspirace

Miklasek
Miklasek (2) napsal 4.4.2019

Trojkolka má isto niečo do seba, ale ten Niken vyzerá príšerne.

goes
goes (2) napsal 4.4.2019 +2

Mel jsem 3 roky Piaggio mp3 500. Jezdil s tim vsude, na Italie, po Cesku, do prace v meste a...

1. urcite to lepe drzi, na mokru apod. obzvlaste
2. ano ma to 280 kilo, takze nevyhody, ale zase to ma nizko teziste, takze ta ovladatelnost neni tak hrozna. Neni to proste skutr co ma 125 ccm a je mrstny a obratny, ale dostat to na chodnik apod. no problem.
3. genilani vec, ze nemusi clovek pouzivat stojan a nic. Dojede k pumpe, zablokuje naklon, zabrzni ruckou a je to.
4. v desti apod. super pocitove, kdyz si vezmu, jak reaguje moto/skutr na vyjete koleje a vodu v nich a jak 3 kolka
5. urcite je slozitejsi se s tim vyhybat diram. Vyhodou motorky je, ze ma jedno kolo uprostred, vidim diru, udelam mysku a jedu dal. U 3kolky je treba myslet na to, ze to nema kolo ve stredu, ale po krajich a mysku je treba delat zasadne vetsi, jinak ji clovek trefi jednim kolem
6. urcite je to slozoitejsi na servis a serizeni, verim, ze to muze byt super, az to bude mit najeto a bude treba to servisovat

a nasel bych toho mrte vice. Za mne super. Diky 3kolce jsem si pak poridil motorku, protoze sem zacinal dost pozde a na dvou kolech sem se necitil. Na tomto jsem se otrkal a presel na dve kola a sem spokojeny.

Je to hodne komfortni a urcite to pridava na bezpecnosti. V meste genialni na ovladatelnost v nizke rychlosti atd..atd..

Vetsina negativ je dlme meho postavena na nejakych predsudcich a principech nekterych lidi. Ma to svoje misto.

maco
maco (4) napsal 3.4.2019

Každé zboží má svého kupce, pro fízly, pošt'áky a pizza rozvoz to bude dobré a pro tety to bude myslím zase drahé takže extra velký potenciál v tom moc nevidím.

Pedl
Pedl (9) napsal 3.4.2019

Je to technologicky zajímavé, ale mně by tam chyběla lehkost, hbytost normální motorky a taky hlavně cit. U normální motorky v náklonu cítím jak se mi chovají kola, přetížení atd, můžu si s tím i různě pohrát, lehce driftovat jak chci, přenášet váhu. U těchto oblud bych se cítil jak v autě bez střechy. Třeba to koupím až budu starej a na dvou kolech se neudržím

Massakra
Massakra (2) napsal 3.4.2019

Vypadá to pěkně hnusně takový paskvil ( mongomerák ) toto už není motorka.

nahllowSKY

Lidé,ani zadarmo bych to nechtěl.

kopv
kopv (33) napsal 3.4.2019

Máme doma MP3 v obsahu 250. Má svá pro i proti, ale celkově velmi zajímavé svezení. Je mé přítelkyně, ale sám se na tom rád svezu. Za sebe mohu říci, že oproti článku mě nesvádí k riskování a spoléhání na 3 kola, v zatáčkách. Je to zkrátka něco jiného. Možná až neudržím motorku v důchodu je toto řešení.

hycomat
hycomat (3) napsal 3.4.2019

Ja sa, samozrejme, bojím pádu na predné, ale viac sa bojím pádu na zadné - highsidera. Takže ešte jedno koleso dozadu a problem solved! Vlastne, nie, to je už štvorkolka.

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Stráťa - sám to neřeším, mám řidičák na všechny motky, ale (alespoň u nás, ale i jinde...) se mi tomu nechce moc věřit - plno lidí jezdí právě "jen" na silných MP3 s "automatem" a s nožní brzdou kvůli tomu, že maj řidičák jen na auto (mrkni na registrace nejsilnějších MP3 LT apod. = až skoro 30 kW...)... A Quadro 4 je prý právě proto "čtyřstopé" = přední rozvor je větší (aby bylo snad jako tříkolka...) a má nožní brzdu, ale existuje i verze dvoustopá, bez překážející nožní brzdy na moto-řidičák...

Míra
Míra (121) napsal 3.4.2019

Komik64 - sidecar, tedy sajda je podle mě jen připojovací postranní vozík k motorce.
Podobné jako připojovací vozík k autu.

stráťa
stráťa (98) napsal 3.4.2019

Docela by mě zajímal maximální náklon toho mechanismu, Dokáže i v maximálním náklonu kdy části tříkolky škrtají o asfalt stále rovnoměrně zatěžovat obě kola?

Mirjel: Na tříkolku nad 15kW potřebuješ pořád řidičák na skupinu A, jenom s B-čkem máš smůlu.

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Jafra - kámoš jen s malým zbytkem síly, citu apod. v nohách (už se pořádně neopře...) mi posílal něco podobnýho - ale bylo to dokonce na 4 dost velkých kolech (při startu maník neměl nohy na zemi a ještě s tím houpal...), jako u Q4 se každý kolo mohlo zvednout jinam apod., jezdilo to daleko těžším terénem než by asi zvládlo Q4 - že by na tom mohl snad jezdit i on...
Míra - když jsme u těch "opravdu opravdových" motorek (hodně z toho ostatního podobnýho už jsem dole jmenoval...), ale co potom třeba motosajdy i s třeba hnaným kolem typu Ural, když to klouže a to někde skoro furt...

Míra
Míra (121) napsal 3.4.2019 +1

Motocykl je jednostopé vozidlo.
Tříkolka patří na jiný web tříkolkári a čtyřkolkáři.

Pokud je někdo nemocný a nedokáže jezdit na motorce, může být tříkola řešení.

Hogon
Hogon (46) napsal 3.4.2019

Mají naklánějící se tříkolky smysl? ...za mě NE

Jafra
Jafra (-1) napsal 3.4.2019 -2

Fandím této koncepci, je to skvělá zábava. I u nás už máme zajímavé nakláněcí tříkolové enduro. Videa zde: https://www.youtube...VaWrfZMd2EF21nUQqa-w

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Teď kašlu na Niken apod. a budu psát jen o skútrech...
Zapomněl jsem uznat, že je to opravdu trochu "kompromis" (ta moje "4" má 4 stopy - radši bych tu dvoustopou - "motorkovou" verzi se stejnejma šířkama "os" a bez nožní brzdy, který se stejně trochu "stydím", protože jí nejsem schopen slušně dávkovat...), servis každejch 5 000 (to mám teď...) je fakt trochu vopruz, ale až to vojezdím, nechám to jen na déšť, dobu, kdy by mohlo hrozit náledí a drobné pojížďky, takže jednou za dva roky... Taky je tam ledacos 2x, u některejch i až moc elektroniky.
Přes tunel se 3 a 4-k-skútrech dá noha celkem snadno, na křižovatkách to stojí samo (bez dávání nohy dolů...) "na brzdách" (MP3 dokonce jen zmačknou knoflík...), zaparkuju kde, a zatlačím to, kam chci = aretace pákou + pak ruční brzda...
Italský poldové Quadra 3 i 4 maj...
Brzké nucené "elektrifikace" se taky bojím, ale tenhle 2.stroj bych si byl už "v elektrice" třeba i pořídil, když by mi zůstala normální motorka.
Byl jsem línej psát motorky do "profilu" a už jsem sem napsal víc...

raid
raid (23) napsal 3.4.2019

Me by se jako naklapeci trikolka libil novy Goldas s DCT prevodovkou. Asi bych zacal setrit...
Obecne u tezke a relativne neohrabane cestovni motorky by mohly byt dve predni kola s moznost blokace vyhodou.
Nicmene Niken je na pohled vrcholne hnusna vec, nemuzu si pomoct. Ale to je samozrejme vec nazoru.

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Heki - ono by se dalo diskutovat, jestli si nevybíráme motorky apod. alespoň částečně vlastně i podle toho, jak se chovaj, co chceme zvládat = vlastně by se i o bezpečnosti asi dalo mluvit (spolehlivý brzdy, zdvihy, schopnost dostat Tě z průseru apod.).
Navíc mně hromadná doprava ze 720 m.n. m., kde bydlím, do "nížiny", kde pracuju, vhodně nejezdí a večer ve 20.00 zpět už vůbec. Autem zase nechci jezdit já - takže když něco na silnici je nebo se něco chystá, vzal jsem dřív místo motorky (nespolehlivou, pomalou = sotva opravdových 80+, ale krásnou ) čtyřkolku ( TGB Blade - jak jeden trefně napsal, chlastala jak ruskej cirkus, servis každý 2 tisíce, ale to obvykle nedojela...) a pokud toho sněhu opravdu bylo extrémně (a to i dřív jen málokdy...) a zrovna byla O. K.,, byl jsem "docela silnic král". Jenže pořádnej sníh na silnici už vlastně nebejvá. takže teď beru Quadro 4 (na Heidenau...) a je to... Prodal jsem proto i úžasnýho G.- Runnera 200 (tady musím přiznat, že s velkou lítostí...), tohle totiž jeho i Bladea jako 2. stroj celkem nahradí... Holt záleží, co od toho chceš a jak to využiješ (na čem všem "naprosto nevhodným" lidi objeli svět... ).
Když to vyzkoušíš, tak širší (vepředu má jednostopej skůtr opravdu jen malou výhodu...) je to vlastně jen vzadu. Opravdovejch 110 to i se mnou jede všude (MP3 možná i o polovinu víc...), řidítka drží až dost pevně - řídíš to víc nakláněním, díry jsem jedním kolem projel slušný (naopak, jedněma kolama můžeš celkem bezpečně jet po našich speciál-krajnicích...), prolítnout hlubší vodou přes silnici je horší ("nerozrazí" to vodu jako enduro...), zase do srnky, nedej Bože. divočáka nebo jelena snad radši na tomhle, i když...

SLEEPER
SLEEPER (743) napsal 3.4.2019

Velke negativum prave u Nikenu vidim v tom, ze ta trikolka neumi sama stat.
Rikal jsem si, jaka by to byla supr vec pro vozickare, ale ono by to neslo.

Takze tohle vychytat a prodavat se bude.

LuckyLoser
LuckyLoser (7) napsal 3.4.2019

Tak když už jsme se tak rozepsali. Jednoduché pravidlo: co na motorce nemáš - to se Ti nepokazí. A na těch trojkolkách je toho až moc. Navíc servis. Jen ten běžný. Pak místo dvou gum koupíš tři. A tak dále.

To video dobrý. Podle mě si chtěl dát ještě jedno kolo, protože takovou blbost ještě neviděl .

A když blbnout, tak úplně. Nacpal bych tam ten motor z pračky s baterkama a je to ultra super truper moderní. Proč mám pocit, že to brzo bude?

MirJel
MirJel (3) napsal 3.4.2019 -1

Dle mého názoru je hlavní smysl v tom, že na vícestopé vozidlo, tedy i tuto tříkolku, stačí řidičák B. Jako na auto. No a kdo nemá řidičák na motorku, ten nejvíc ocení i další přidanou hodnotu toho kola navíc.

neznamyScooterD

ne to nemohlo bejt pro invalidy či starší lidi, ptže invalida většinou nehodí nohu přes 80cm sedačku když maj problémy i s tunelem na scootrech...

SuperSic58

Je to zparchantělost a ohavnost pro nějaké hipster nomády, co chtěj bejt zajímaví za každou cenu. Mohlo to snad bejt pro invalidy, ale nestojí to na místě bez opory..

Tygrik75
Tygrik75 (14) napsal 3.4.2019

LuckyLoser

je to myšleno jako extrémní příklad, který si dokáže každý představit. Na mokré dlažbě / asfaltu si už určitě jel a tam se ti to může stát také. Hlavně ve městě a tam si myslím dávají tyto stroje největší smysl. V extrému je ten zdvojený předek bezpečnější.
---
Jinak všichni ať jezdí na tom, co jim dělá radost. Já mám oboje a každý je dobrý v něčem jiném.

k Yamaze - o tom ten článek je - dost mě ohromila šířka předku a to i jako vlastníka MP3. Tohle fakt do města není - podívejte kde jsou chycený zrcátka. Ale než si udělám celkový názor, tak určitě si to někdy zajdu projet. Spíš nechápu Yamahu s tím prodejem jen po internetu i když si to ještě nikdo nemohl nikdy projet. Stejně tak nová Tenerka. To jako někdo rodí prachy a může je vyhazovat za něco na co si nesáhl? WTF

a pro pobavení

Heki
Heki (111) napsal 3.4.2019

Ty bezpečnostní argumenty mě dycky baví. Ukažte mi někoho, kdo si vybírá motorku podle toho, jak je bezpečná. Když budu chtít jet někam bezpečně, tak pojedu trolejbusem.

Osobně mi to sice přijde technicky zajímavé, nicméně se mi to nelíbí a nekoupím si to, ani kdybych na to náhodou měl. Podle mě každá tříkolka do jisté míry kombinuje nevýhody auta a motorky, bez podstatnějších výhod.

Ale můj názor neberte v potaz. Řídit se výrobci podle mě, tak opravdu vyrábí dodneška Thundercaty nebo nejvýš tu R1...

MEK0TA
MEK0TA (14) napsal 3.4.2019

Jízdními vlastnostmi to může být zajímavé, ale servisovat bych to nechtěl.

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Pozor, možná jsem to napsal nejasně - já upozorňoval, že v Quadru je náklon řešen jinak, podle mého už šikovněji/jednodušeji, než elektronicky u MP3 a od jeho systému odvozených "bratranců" (taky jsem ocenil větší "14" kola apod.). Že MP3 apod. mají statisícové prodeje a ty silnější už fakt docela JEDOU, to je pravda. To, že se Quadro 4 velice slušně drželo i za nedávného "takřkaorkánu" - vracel jsem se navíc ve tmě, ale dojel plnej endorfinů... (kde bych se s motorkou pravděpodobně vyválel, ani ji pak nepostavil a neudržel na stojanech...) jsem zapomněl zmínit...- řekl bych to až tak, že to nějak fatálně nerozhodí hned tak něco... Chce to opravdu vyzkoušet/pochopit zákonitosti (u MP3 apod. zadní kolo opravdu driftuje... ). A ty emoce tam fakt jsou - jen zase třeba trochu jiný než u jedný stopy...

JohnnyS08
JohnnyS08 (62) napsal 3.4.2019

Jéžiš, ten Tyrrell je tak sladkej

Na Nikena si udělám názor, až se na něm svezu, ale mam takovej dojem, že stejně jako u Ténéré 700 u něj Yamaha vůbec nezvládla uvedení na trh, což dokáže pohřbít technicky sebelepší projekt.

papiboy
papiboy (84) napsal 3.4.2019

Určité parametre to zlepšuje, preto tí, čo im sú dve kolesá málo, budú preferovať tri.
Alebo štyri.
Päť.
Šesť.
Osem...
Bezpečne do práce a tak...



martinn1313

Na protahování dopravou je to přeci široký... ! Sice ten předek asi nepřesahuje řidítka, ale ty jsou vysoko a dají se mezi zrcátky aut všelijak "vykroutit" ... Takže kromě doprovodů (a IZS) je to pro méně zkušené a pro kochače. Pasuje mi k tomu automat ...

Každopádně bych to pořád nesrovnával. Je to samostatná kategorie. Není to motorka. Stejně jako čtyřkolka není motorka.

dejf.
dejf. (1245) napsal 3.4.2019

v ankete chybi moznost: "pro fizla dobry"

neznamyScooterD

tagrik> mám mp3 cca 10ks ročně v různých kubatůrách nic z toho cos popsal zásadně nerozhoduje při pořízení stroje, main faktor je obsah a řidičák ano stejnou díru v náklonu na motorce nic se nestane, mp3 rozhodí řídítka dost nepříjemně, celkem logicky, fyzika... I ta aretace je celkem příjemná když se s tím člověk naučí a když se to nevysere zrovna

komik> v metropolisu je víc elektroniky než v Datartu

ano český trh je marginální, ale když se člověk podívá na čísla, není to úplně nižší životní úrovní ale tím, že je nás prostě málo, počet nových registrací odpovídá na obyvatele evropskému standardu...(samozřejmě struktura je malinko jiná) Co už není tak marginální je názor, ptže je přece uplně jedno jestli máš holej zadek, nebo pět mega na prdeli, když si o něčem myslíš že je to hnusný a k ničemu tak si to tak ani tak přece nekoupíš

MT10 neskutečné prodeje ve světě? Jestli jsou Itálie, Německo a Francie(tři největší motorkové trhy Evropy) ve světě tak vloni se v It prodalo ca 319ks, ve francii není ani v top 50 s prodeji někde kolem 600ks, stejně tak v německu... u nás relativní úspěch, a to je asi tak vše

radomírk

Podle dotazu článku-ano, mají smysl. Další úvahy k článku: větší nabídka pro zákazníky, co jízda v terénu-k horské chatě, co celoroční provoz-kromě hlubšího sněhu, některé modifikace mohou obsluhovat řidiči s B řidičákem, parkování v silném větru, ovládáni i seniorem s drobnými obtížemi atd.

LuckyLoser
LuckyLoser (7) napsal 3.4.2019

Tygrik75: tak to je opravdová výhoda. Sice jsem na motorce v podzemních garážích nikdy nebyl, protože parkuju na chodníku a podobně, ale píšu si jako dobrý podnět při výběru nové moto.

Jinak: tyto motorky vzbuzují emoce. Ale ne klasický Fun-factor.

TryznitelDemonu

Každé malé dítě ví (mimochodem učí se na to ZŠ ve čtvrté třídě), že tření je závislé pouze na hmotnosti, tj. síle a nezávislé na ploše. A tady se stále omílá blud, že 'čím více plochy, tím více gripu'. Jediná situace, kdy dvě kola mohou pomoci je, když jedním vjedete na píseček nebo vylitý olej a druhým ne.

Turbočmelák

OK, clanek pragmaticky popisuje technicke a jizdni vyhody trikolek. Jenomze motorky a koupe motorky je prece primarne o emocich a alespon v mem okoli Nikken a podobne trikolky krome usklebku zadne dalsi emoce nevzbuzuje. Nevim, jak vy ostatni, ale ja bych urcite nechtel jezdit na smesne motorce. A to uz jsem ve veku, kdy babu balit nemusim a libit se uz taky nemusim

Tygrik75
Tygrik75 (14) napsal 3.4.2019 +1

-- neznamyScooterD

mám MP3 i moto. Když v zatáčce v náklonu trefíš díru, tak na MP3 mimo rány do řízení se nic extra neděje (ano je to nepříjemné, ale je to jen pocit). Tref v náklonu v zatáčce díru na klasické moto. To bude větší sranda.

Na MP3 lze dávat na mokru i koleje při odbočování. Předek neujede, spíš se ti sveze po koleji zadní kolo a to končí jen efektním driftem (pro okolí - ty jsi půlkama přeštíp kabel od senzoru v sedle ). Prostě jedno přední kolo má vždy kontakt a vede.

Co se stane, když hamstneš v ochoďáku v mokrých garážích na přední brzdu (jasně kdo to dělá - ale co nějaká "chudák" vynervovaná mamina co vyjíždí ze stání a kouká víc na řvoucí dítě, než zda někdo nejede)? Klasické moto bez ABS lehne. S ABS racing pruh na trenkách pokud si taky nelehneš a s tříkolkou si dáš smyk přední nápravou a víc nic. Samozřejmě vše má své limity a už jsem viděl několik položených. Nevím jak, osobně nechápu, ale evidentně to lze.

Nevýhodu to samozřejmě také má, ale ne v jízdních vlastnostech, ale v servisu. Pokud ti odejde na moto ložisko, tak je jich kolik v řízení? U tříkolky to po několika letech při provozu na našich super silnicích obzvláště ve městě plné kanálů, kostek, děr je třeba vyměnit ložiska v přepákování i krku. Cena za výměnu není astronomická, ale je to víc než vyměnit ložisko v krku klasického scooteru, nebo moto.

Je na každém zvážit, zda mu relativně více jistoty a bezpečí v krizovce za to stojí. A o tom nakláněcí tříkolky jsou.

sekáčmagor

Ten skůtr se třemi koly je ještě snesitelný.Ale ten Niken to je příšernost nejhrubšího zrna.Je to ovšem pouze můj názor a věřím že se to spoustě zvrácených jedinců může líbit.

Thulle
Thulle (6) napsal 3.4.2019 +1

Nějakou malou, specifickou skupinu lidí to osloví, ale masovka to asi nebude.

Kitko
Kitko (7) napsal 3.4.2019

Fakt je, ze Nikken umozni skusenym jazdcom robit veci, ktore si na normalnej motorke dovolit nemozu.

Takze nic pre 90% ludi z tohto fora.

Tatom
Tatom (12) napsal 3.4.2019 +1

Podle mě se to nikomu nemůže líbit. Nechtěl bych to ani zadarmo.

Komik64
Komik64 (22) napsal 3.4.2019

Předem se omlouvám, že jsem do toho zapletl i "nenakláněcí" triky apod., ale myslel jsem to hlavně jako již existující alternativu k silnějším apod. strojům (ne tříkolovým skútrům s variátorem - některý už ale jedou na těch malejch kolečkách dost a určitě se časem objeví zase i tříkolové maxiskůtry, který budou třeba Y.-N. obsahem blízko...) typu Niken...

Předchozí
1 2
Následující



ymoto_kveten
Objednat reklamu
TOPlist