husqvarna_svartpilen_801_2




Hybridní Piaggio MP3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
1975ak (0) napsal 08.06.2010 v 17:49

1) je to zajímavá alternatíva,, viděl bych to i jako taxi do měst
2) spotřeba 1 Litr na 60 km nebude špatná, nedá se ale srovnávat se Stadionem, ten váží 20 kilo, tohle má o řád více, ale nesmí se zapomenout na cenu za dobíjení baterií, ta se počítá jak na 1km?
3) je škoda že není více výrobců, pak chybí srovnání, Peugeot je druhá varianta
4) I když to má 2 přední kola, nevidím problém s předjížděním v koloně, není to o tolik širší, viděl jsem to naskokovat i na chodník, furt je to lepší jak auto do přeplněného města.

acALIEN (-4) napsal 07.12.2009 v 02:30

Nj, jenze kolik ten fichtl jel do kopce a kolik jel, kdyz jsi vedle nej bezel ...

Fenix (0) napsal 23.11.2009 v 19:34

litr na 60km? to je docela dost. když vemu že spotřeba stařičkého stadiona byla něco přes 1.5 litru na 100km.. koukám že jsme zase tak daleko ještě nedokročily..

babuka (0) napsal 23.11.2009 v 18:10

To: OndraCB teď jsi mi to nandal "babulko" něco málo od Orwella jsem četl, vzhledem k tomu, že se snižuješ na úroveň ZŠ, tj. komoliš nick, tak nehodlám dále komentovat.

To: TottoO S tímhle máš pravdu. Já to vnímám jako jistý první krok na dlouhé cestě vývoje a vše se musí nějak financovat a peníze se musí alespoň trochu za ten vývoj vracet, takže kdo má na to chuť, tak proč ne. Mě by třeba vadil ten malý kufr.

TottoO (0) napsal 23.11.2009 v 13:50

ona jen výroba a likvidace baterií je solidní ekologická zátěž, takže zatím jen stylovka pro rádoby eko-bio-trenďáky..

karelJ (0) napsal 23.11.2009 v 10:58

lynx> souhlas, zalezi na stylu jizdy. Pokud by se namisto baterii pouzivaly vysokokapacitni kondenzatory, ktere by se pri brzdeni pred krizovatkou nabily a pri rozjezdu zase vybily a helfly by spalovacimu motoru tak je cena 40%, hmotnost 40% a efekt 80%.
Problem spalovaciho motoru (pri brzdeni stale spotrebovava energii) by se alespon trochu eliminoval.

lynx (98) napsal 23.11.2009 v 10:22

Na téma hybridů byl zajímavý příspěvek v jednom z posledních Top Gearů. Na dráze prohnali Prius a za ním jel M3. A Prius měl vyšší spotřebu než BMW - nezáleží ani tak s čím jezdíte, jako jak. Ono být in je sice hezké, ale naučit se řídit a používat mozek je výhodnější.

Slezi (-1) napsal 22.11.2009 v 21:40

Má to kamarádka a už se jí to podařilo aji převrátit

dv-intruder (0) napsal 22.11.2009 v 21:16

skôr by som povedal,že tento stroj sa radí kdesi inde a nie do kategórie skúter. Len, aby sa nezabudlo.

Mr.Dreamer (46) napsal 22.11.2009 v 20:18

Zajimave je, ze jeste nedavno vsichni kriceli "globalni oteplovani". Ovsem ted uz neni tak jiste, ze se bude oteplat, tak si nasli nove heslo, "globalni zmena klimatu". Sranda je, ze nejakych 400 let zpatky se na nasem uzemi pestovaly melouny, to byla ale zima, co? Jinak tem skutr je nanic, to uz si radsi do mesta koupim nejakou padesatku, co zere min, je mensi a rozhodne i levnejsi.

OndraCB (101) napsal 22.11.2009 v 13:35

Přečti si Orwella babulko, to k pochopení docela stačí.
,,Kdo nic nezná, musí všemu věřit.,,
Jan Neruda

babuka (0) napsal 22.11.2009 v 13:15

OndraCB: Z tvoji retoriky viz. "oteplovacum" usuzuji, ze se v problemu moc neorientujes - cim nizsi spotreba tim mene CO2 a tim mene latek jako jsou PAU, aldehydy atd. Co se tyce problemu globalnich klimatickych zmen nejen globalniho oteplovani, tak si o tom neco nastuduj, preci jen nez nekoho odsoudis a nestuduju uzce zamerenou literaturu. Ono problem globalnich klimatickych zmen se resi rekneme 30 let, ze ho u nas nekteri novinari a politici objevili par let nazpet - no duseldkem jsou pak nektere vylevy. Provlem je trochu sirsi nez CO2 a ze ho prave nekteri novinari a politici vnimaji jen jako to CO2, tak to je ignorace.
--------------
Bohuzel jen na elektriku to nejde - maly dojezd, malo rychlodobijecich stanic, tezke akumulatory. No vyvoj je vyvoj. Levne cinske elektoskutry to je vazne jen na nakup.

karelJ (0) napsal 22.11.2009 v 12:52

motor predniho kola Peugeot Hybrid 3 EVO //www.gizmag.com/peugeot-previews-another-hybrid-three-wheeler-the-hymotion3-evolution/13343/picture/105048/

karelJ (0) napsal 22.11.2009 v 12:49

Redakce> cekal bych srovnani s prototypem Peugeot Hybrid 3 evo. Ten je mnohem zajimavejsi protoze ma elektromotory v prednich kolech coz zlepsuje trakci a rozlozeni hmoty. Pokud by to melo i slusivou strisku jako C1 tak by to byl sikovny dopravni prostredek do mesta mimo dobu snehove kalamity (v Praze 0.5-5cm snehu).

kokosak (-1) napsal 22.11.2009 v 12:43

Hele v tom pripade pokud je to hybrid pro mesto, tak proc ne elektroskutr. Byl jsem v lete v Bulharsku - neni jinak o co stat=hruza, ALE ! elektroskutry tam svisti o stosest. Vypadaji jak Kentoya, ale proste nejsou slyset. A nemuze to byt drahe.

OndraCB (101) napsal 22.11.2009 v 12:07

Ale no tak. Oteplovačům přece nejde o nebezpečné smradlavé exhalace, ale o nevinný CO2. CO2 je možná podezřelý, ale dosud nebyl pravomocně odsouzen, proto je nutné dodržovat presumpci neviny. A proplétat se s tímhle zácpou?... No nevim, nevim...

babuka (0) napsal 22.11.2009 v 11:30

Windy: Jednoduší je řešit emise na velkém zdroji a ve velkém než je řešit na každém autě motorce nedokonalým katalyzátorem.

dv-intruder (0) napsal 22.11.2009 v 10:50

Pravda, je to predovšetkým skúter. Napriek tomu sa s ním dá vyblbnúť do sýta. Čo sa týka mesta absolútne bez konkurencie. Čo ma mrzí málo odsekov ohľadom jazdných vlastností, brzdy ap. Možno to tu je niekde zašité v podobe iného článku. Neviem. Ja len, že by som potom mohol napísať a porovnať so skúsenosťou iného.Totiž to moja pani má práve benzínku a veľmi si pochvaľuje. Ja som sa tiež na tom pár x jašil a je to fakticky pecka.

Windy (0) napsal 22.11.2009 v 10:50

Nízká spotřeba je super věc. Čím méně, tím lépe. To je bez debaty. Ovšem:
Mě se na hybridech a vůbec na elektromobilech nelíbí to, že se neuvádí pravda o emisích.
Pokud použiju na nabití baterie elektřinu ze zásuvky, tak se děje jen to, že emise produkuje místo vozítka někdo jiný - v tomhle případě elektrárna.
Pokud by se vozítko nabíjelo "výhradně" pomocí speciální (solární, větrné) dobíječky, pak těmto alternativním pohonům zatleskám. Do té doby

babuka (0) napsal 22.11.2009 v 10:49

Díky za tenhle článek ! Je to sice už nějaký pátek co to vyšlo na zahraničních serverech a časopisech, každopádně díky.

Jen pro ty co mají něco proti tomu ...

Výhody
- je to do města a tam je ovzduší problém
- stačí na to papíry na auto
- lépe to brzdí, přeci jen tři kola

Nevýhody
- zmizel velký kufr
- už to prostě není skútr, takže pohodlené parkování a proplétaní se provozem už není tak jednoduché
- ve 125 cc to bude těžké, s normálním motorem se dělá 250 a 400

Neutrální
- netuším jestli vyšší pořizovací náklady vyváží nižší spotřeba

GSX-Roll (4) napsal 22.11.2009 v 10:43

on je to předevěím skútr a ne motorka a podle toho to má taky cílovou skupinu. Rozhodně bych na tom jezdil po městě mnohem radši než v autě a lepší v zácpách skútr než nějakej velkej bike

navíc nechápu ty názory, že se někoho smrad v ovzduší netýká. U prostředku, kterej má po městě a okolí někam dovést nepotřubuju extra výkonu a hybrid je super kombinace. Za pár let to bude hlavně v autech tak běžný, že nikdo z našich potomků nebudu věřit tomu, že jsme jezdili jen na zkapalněný dinosaury

CryingDragon (7) napsal 22.11.2009 v 10:35

Tak souhlas, tohle je určené jen těm některým, já osobně bych to nechtěl.

kokosak (-1) napsal 22.11.2009 v 09:11

Hele ja myslim, ze tyhle radoby motorky nemaji s motorkama spolecneho nic. To je pro kravatky z reklamni agentury. Znam jednoho typka co ji ma a to je presny prototyp. Proste "kamos"




TOPlist