Peugeot Speedfight 4
Text: Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický , Press | Zveřejněno: 18.11.2014 | Zobrazeno: 15 956x
Zájem o skútry nejmenší kubatury 50 ccm zdánlivě klesá, ale pro francouzskou značku je poptávka pořád dost vysoká na to, aby představila novou generaci svého bestseleru. Na výstavě v Miláně se o pozornost přihlásil model Speedfight 4 s novým designem a řadou nových technologií ve výbavě.
Kapitoly článku
Speedfight 4 se bude dodávat v několika edicích, z nichž některé mají toto příslušenství v základní výbavě, a k ostatním jej lze dokoupit za příplatek. Z praktických prvků je tu dále větší prostor pod sedlem, kam se nyní vejde integrálka. Palivová nádrž se totiž přesunula pod podlahu, a snížila těžiště skútru.
Základ skútru zůstává bez výraznějších inovací - na výběr je dvoutaktní nebo čtyřtaktní jednoválec o objemu 49,9 ccm, a stále lze volit mezi vzduchovým a kapalinovým chlazením. U vzduchem chlazené verze se díky novému karburátoru Dell’Orto zvýšil točivý moment o 10 % na současných 4,6 Nm, kapalinou chlazený motor zaznamenal dokonce 15% nárůst na 5,5 Nm.
Posílil také brzdový systém, složený z předního čtyřpístkového radiálního třmenu a zadního jednopístku, případně bubnu u vybraných verzí.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)