globalmoto_duben_nolan




Osmiválec Aurora Hellfire OZ26

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 12.07.2017 v 11:40

Za mašinu - za video - takový potenciál a jen jeden delší průjezd zatáčkou se špatným nájezdem a takřka nulovým náklonem. Podle toho co je vidět, tak to má těžiště dost dole, takže tu předváděčku nechápu.

ullw (-277) napsal 08.01.2016 v 22:07-1

to když oroštuje,tak mu upadnou polobotky,jinak dobrý na jízdu na sněhu -zvuk fantazie,však i babka nadává -bo co?!

Eagleking (16) napsal 08.01.2016 v 21:16-1+1

na co takovýhle hnus, tohle by se mělo dostat do sériové výroby:

ullw (-277) napsal 08.01.2016 v 18:10

Opatrny - nebude ,to jezdí do 4 litrů na 200km,

sered (113) napsal 08.01.2016 v 07:35-1

Oparny> maj sice vlastni vrty...ale ted mi doslo ze diskutovany moto ma zasadni nedostatek: chybi tam ochranej ram proti klokanum!

mojito (15) napsal 07.01.2016 v 21:51

tady někdo něco nepochopil -přizná se nebo ne?

mojito (15) napsal 07.01.2016 v 20:52-1+1

čím víc válců tím líp. Čím víc pruhů tím víc Adidaaas Tak asi tak

Opatrný (29) napsal 07.01.2016 v 18:04

Nebude mít ten osmivál negativní vliv na spotřebu ?
Nojo.
Australani mají vlastně vlastní vrty a tuším, že asi nebudou mít ani spotřební daň na benzín.

Marex (2570) napsal 07.01.2016 v 11:14

Munch Mammut je zapomenut. :D

Martin--GS (34) napsal 07.01.2016 v 07:54+1

bajk je nádherný...ale jízdní vlastnosti nic moc nebudou.Soudím podle videa,které je úplně o ničem... Vrazit ranec do stavby takové motorky... a pak nechat udělat totálně diletantské video,které je vzhledem k propagaci motorky naprosto amatérské a laciné.Kdyby to byla taková bomba,tak předpokládám,že to chci prodat na úrovni...ale to video mi ukázalo motorku jen jako zbytečnost.Pár krátkých záběrů motorky na silnici v rychlosti cca 70 km/h mě spíš ztvrdilo,že možná na rovince to jede jako utržené ze řetězu...ale jinak mám pocit,že ovladatelnost je už horší.
Ale pokud je to jen na výstavy a na focení...tak OK... a to byl možná prvotní cíl stavby...

Dominie (3) napsal 07.01.2016 v 00:33

Mě se to nelíbí, ale jako respekt Hlavně ta váha - super. Já mám jednoválec a má 210 kilo

plejtvak (79) napsal 07.01.2016 v 00:20+1

Asi jsem divnej, ale fakt se mi to krutě nelíbí

vonRammstein (67) napsal 06.01.2016 v 23:37

Pořádná bestie! Asi bych se jí trochu bál, ale tak cvičně dva-tři kiláčky po víceméně rovině bych prubnul

Lyer (18) napsal 06.01.2016 v 22:42

Hrozny

Zedsdead (293) napsal 06.01.2016 v 22:33-3

Jojo, humus je to. Moc přeplácané.
Třeba Tomahawk byl ještě extrémnější ale designově mnohem luxusnější.

TomanPCM (4) napsal 06.01.2016 v 22:25-1+1

motor fajn, ale dizajn je hnus

olha (4) napsal 06.01.2016 v 22:21

Paulo (2561) napsal 06.01.2016 v 21:29-1+4

parádní kus O mnoho lepší než kafáče, se kterýma se tu v poslední době roztrhl pytel...

Steve-CZ (259) napsal 06.01.2016 v 21:21

Vzpomněl jsem si u těchto fotografií na krásný italský osmiválcový motocykl Morbidelli V8 z 90. let minulého století. Měl sice proti tomuto stroji jen skromných 850 ccm, ale něčím jsou si podobné, především to nejsou jen monstra, jak to většinou při těchto počinech dopadá, ale opravdu krásné motocykly. Palec nahoru

kokonhead (28) napsal 06.01.2016 v 19:39

no, ale určitě na to dostal dotaci...

Kaja-SV (24) napsal 06.01.2016 v 19:19

To chci!
Ani za tím nemusí stát mega továrna,aby to vypadalo k světu.
Smekám před tím borcem co to vytvořil.

Italofil (41) napsal 06.01.2016 v 18:55

Poměr výkon/ hmotnost úžasné . Jak, ale řidič při tom posedu udrží nohy na stupačkách, když za to vezme?

bromep (8) napsal 06.01.2016 v 17:07

Připomíná to tohle





PremdaHonda (108) napsal 06.01.2016 v 16:56

Hned jsem si vzpomněl na projekt FGR Midalu,i když ten měl "jen" šest válců.. Ale krásný kus techniky,líbí se mi

mikni (103) napsal 06.01.2016 v 16:07

motor je tedy brutus,dát tomu křídla a vrtuli,tak to letí
To přeci nevadí,že je to celkem k ničemu,to jsou i někdy lidi a někdo je udělal.

Váňa (33) napsal 06.01.2016 v 16:05+1

Jako mašina k ničemu, jako sociologická sonda k nezaplacení

muscle_biker (50) napsal 06.01.2016 v 15:11






a co na to v "Ústí"
su zname nejake najnovsie "usteckoorlicke vizie" z prvej ruky ohl. 2.5L V6?

kuchta50 (90) napsal 06.01.2016 v 14:21+1

Konečně první osmiválec,co vypadá k světu,tak za to bych se nestyděl ani s menším výkonem.Vždyť při pohledu zepředu to je štika a plno normálních motorek je širší i těžší

Tifone (147) napsal 06.01.2016 v 13:29

jdu si vsadit euromiliony a a pak až vyhraju tak to chci

ZZ21 (1) napsal 06.01.2016 v 13:17+2

To musí topit jak uhelné elektrárny.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist