Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mašinu - za video - takový potenciál a jen jeden delší průjezd zatáčkou se špatným nájezdem a takřka nulovým náklonem. Podle toho co je vidět, tak to má těžiště dost dole, takže tu předváděčku nechápu.
Nebude mít ten osmivál negativní vliv na spotřebu ?
Nojo.
Australani mají vlastně vlastní vrty a tuším, že asi nebudou mít ani spotřební daň na benzín.
bajk je nádherný...ale jízdní vlastnosti nic moc nebudou.Soudím podle videa,které je úplně o ničem... Vrazit ranec do stavby takové motorky... a pak nechat udělat totálně diletantské video,které je vzhledem k propagaci motorky naprosto amatérské a laciné.Kdyby to byla taková bomba,tak předpokládám,že to chci prodat na úrovni...ale to video mi ukázalo motorku jen jako zbytečnost.Pár krátkých záběrů motorky na silnici v rychlosti cca 70 km/h mě spíš ztvrdilo,že možná na rovince to jede jako utržené ze řetězu...ale jinak mám pocit,že ovladatelnost je už horší.
Ale pokud je to jen na výstavy a na focení...tak OK... a to byl možná prvotní cíl stavby...
Vzpomněl jsem si u těchto fotografií na krásný italský osmiválcový motocykl Morbidelli V8 z 90. let minulého století. Měl sice proti tomuto stroji jen skromných 850 ccm, ale něčím jsou si podobné, především to nejsou jen monstra, jak to většinou při těchto počinech dopadá, ale opravdu krásné motocykly. Palec nahoru
Konečně první osmiválec,co vypadá k světu,tak za to bych se nestyděl ani s menším výkonem.Vždyť při pohledu zepředu to je štika a plno normálních motorek je širší i těžší
Za mašinu - za video - takový potenciál a jen jeden delší průjezd zatáčkou se špatným nájezdem a takřka nulovým náklonem. Podle toho co je vidět, tak to má těžiště dost dole, takže tu předváděčku nechápu.
to když oroštuje,tak mu upadnou polobotky,jinak dobrý na jízdu na sněhu -zvuk fantazie,však i babka nadává -bo co?!
na co takovýhle hnus, tohle by se mělo dostat do sériové výroby:
Opatrny - nebude ,to jezdí do 4 litrů na 200km,
Oparny> maj sice vlastni vrty...ale ted mi doslo ze diskutovany moto ma zasadni nedostatek: chybi tam ochranej ram proti klokanum!
tady někdo něco nepochopil -přizná se nebo ne?
čím víc válců tím líp. Čím víc pruhů tím víc Adidaaas Tak asi tak
Nebude mít ten osmivál negativní vliv na spotřebu ?
Nojo.
Australani mají vlastně vlastní vrty a tuším, že asi nebudou mít ani spotřební daň na benzín.
Munch Mammut je zapomenut. :D
bajk je nádherný...ale jízdní vlastnosti nic moc nebudou.Soudím podle videa,které je úplně o ničem... Vrazit ranec do stavby takové motorky... a pak nechat udělat totálně diletantské video,které je vzhledem k propagaci motorky naprosto amatérské a laciné.Kdyby to byla taková bomba,tak předpokládám,že to chci prodat na úrovni...ale to video mi ukázalo motorku jen jako zbytečnost.Pár krátkých záběrů motorky na silnici v rychlosti cca 70 km/h mě spíš ztvrdilo,že možná na rovince to jede jako utržené ze řetězu...ale jinak mám pocit,že ovladatelnost je už horší.
Ale pokud je to jen na výstavy a na focení...tak OK... a to byl možná prvotní cíl stavby...
Mě se to nelíbí, ale jako respekt Hlavně ta váha - super. Já mám jednoválec a má 210 kilo
Asi jsem divnej, ale fakt se mi to krutě nelíbí
Pořádná bestie! Asi bych se jí trochu bál, ale tak cvičně dva-tři kiláčky po víceméně rovině bych prubnul
Hrozny
Jojo, humus je to. Moc přeplácané.
Třeba Tomahawk byl ještě extrémnější ale designově mnohem luxusnější.
motor fajn, ale dizajn je hnus
parádní kus O mnoho lepší než kafáče, se kterýma se tu v poslední době roztrhl pytel...
Vzpomněl jsem si u těchto fotografií na krásný italský osmiválcový motocykl Morbidelli V8 z 90. let minulého století. Měl sice proti tomuto stroji jen skromných 850 ccm, ale něčím jsou si podobné, především to nejsou jen monstra, jak to většinou při těchto počinech dopadá, ale opravdu krásné motocykly. Palec nahoru
no, ale určitě na to dostal dotaci...
To chci!
Ani za tím nemusí stát mega továrna,aby to vypadalo k světu.
Smekám před tím borcem co to vytvořil.
Poměr výkon/ hmotnost úžasné . Jak, ale řidič při tom posedu udrží nohy na stupačkách, když za to vezme?
Připomíná to tohle
Hned jsem si vzpomněl na projekt FGR Midalu,i když ten měl "jen" šest válců.. Ale krásný kus techniky,líbí se mi
motor je tedy brutus,dát tomu křídla a vrtuli,tak to letí
To přeci nevadí,že je to celkem k ničemu,to jsou i někdy lidi a někdo je udělal.
Jako mašina k ničemu, jako sociologická sonda k nezaplacení
a co na to v "Ústí"
su zname nejake najnovsie "usteckoorlicke vizie" z prvej ruky ohl. 2.5L V6?
Konečně první osmiválec,co vypadá k světu,tak za to bych se nestyděl ani s menším výkonem.Vždyť při pohledu zepředu to je štika a plno normálních motorek je širší i těžší
jdu si vsadit euromiliony a a pak až vyhraju tak to chci
To musí topit jak uhelné elektrárny.