globalmoto_duben_nolan




MTT přichází po 15 letech s novou turbínovou motorkou

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Stadakk11 (277) napsal 18.08.2017 v 20:54+1

na STK...tak mi to nastartujte...

SuperSic58 (1307) napsal 18.08.2017 v 06:26

Výborné moto pro začátečníky Aneb jak praví zdejší teoretici "vše je to o hlavě"

Yori (4) napsal 18.08.2017 v 00:45-1+1

V první řadě chválím autora který jako jeden z mála zdejších přispěvovatelů chápe že motor se "nekroutí", ale "točí" a používá správný výraz "točivý moment". Zároveň si dovoluji upozornit že je nesčetněkrát doloženo že Y2K hravě překoná rychlost 400Km/h (stačí trochu pohledat na netu).

mari (36) napsal 17.08.2017 v 22:54

ale jo, svět bude zas o něco bláznivější...

zmulin (371) napsal 17.08.2017 v 21:23

Twoe to je blázinec

p_skorepa (5) napsal 17.08.2017 v 15:02

Tak kdy tu bude česká verze na základě Safír 5 a jeho verze s volnou turbínou? :D

Kaabo (136) napsal 17.08.2017 v 13:53

Kolik to točíš do omezovače?...Aaaaale, pri 52000 ot.

CharlieV (93) napsal 17.08.2017 v 13:49+1

Mě se hrozně líbí design těch kapot - kdyby se zkrátil asi tak o půl metru rozvor, tak by to byla fakt krásná motorka. Možná by se dalo ušetřit místo použitím menšího motoru, koneckonců 420kobyl a 800nm už je oravdu hodně velkej přebytek výkonu, ale cca 200/400 by mohla bejt rozumná hodnota.

Marfy.VFR (28) napsal 17.08.2017 v 13:43

Chtěl bych ho vidět na Stelviu - v každý zatáčce dvakrát couvnout...

Carlo888 (164) napsal 17.08.2017 v 13:16

deluxa-dle videa jo, do města to půjde,tak už jen na to mít a udělat Stk

puffybodie (390) napsal 17.08.2017 v 12:46

Stepino - Ladak? A na co jako?

deluxa (347) napsal 17.08.2017 v 12:25

@Carlo888 Preco nie do mesta? S tym vyfukom na boku budes odhazdovat okoloiducich ludi z chodnikov, takze fan faktor zaruceny

Stepino (0) napsal 17.08.2017 v 11:26

A bude na to laďák od Akrapa? :D

Ondrero (1) napsal 17.08.2017 v 11:25

Tak ono kdyz je to pohon do vrtulniku, tak to nemuze mit 300 kilo 🙂

FiZzeR (362) napsal 17.08.2017 v 09:48

To je masakr Hlavně jak dokázali udržet váhu relativně nízko, na úrovni některých současných unterlitrových rozpočtových nakedů

Carlo888 (164) napsal 17.08.2017 v 09:23

no do města to asi nebude,ale aspoň velikostí to vypadá dobře,ne jak ty dnešní litrový minibajky..

seikos (975) napsal 17.08.2017 v 09:10+2

Tak brzdiče jsou od Bremba, jak je vidno z obrázků
Pro zajímavost, ty motory jsou z druhé ruky. Staré motory co mají nalítáno vrtulníkové motohodiny a podle regulí US FAA už nesmí být v aviatice používány. MTT je vykupuje, očekuje opotřebení a se zárukou je dál posílá do motorek. A není problém jít dál, protože ten motor se vyrábí asi ve 20-ti modifikacích, přičemž nejsilnější má 715 koní

A jen tak pro zajímavost - koho by zajímalo jak to vypadá nahaté

PIT-BULL (27) napsal 17.08.2017 v 09:01

Je to dobre,velke,silne a pekne.Ale kde se stim da jezdit?

Venca_hnhn (3) napsal 17.08.2017 v 09:00-1+3

Tady se hodí poznamenat že my motorkáři nejezdíme rychle, my jenom lítáme příliš nízko. Možná by z toho mohlo být něco jako motorka-letadlo. Jedete si takhle po dálnici, a když Vás to už nebaví roztáhnete křídla a letíte.

Toni (53) napsal 17.08.2017 v 08:53+5

Tak nějak je to asi k ničemu,ale já bych to strašně nutně potřeboval...

onderfaus (24) napsal 17.08.2017 v 08:44-1

Zajímavé, raritní, exkluzivní, i hezké, určitě bych se na to koukl, omakal si to - ale k čemu je to dobré?




TOPlist