yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomXX (0) napsal 16.05.2009 v 20:18

Na svete je aj nieco podobne T-lock - u - Tubliss - //www.countrycross.sk/clanky/830-nuetech-tubliss--novy-system-na-ochranu-pred-defektom

Myslim, ze Tubliss je lepsie premysleny ako t-lock.

ados. (0) napsal 21.04.2009 v 13:30

no mě by spiš zajimalo jak se to obouva MeM je fajn kluci naněm jezdi všichni co jezdi endurko a sou spokojeni ale ten T-Lok no na tohle by se každy znich vykašlal měni jednu gumu zadruhou takže kdyby po 5tem měnění měli kupovat pořád za 3000nejakou kravinu tak by nato kašlali už ten MeM sam o sobe se blbě vyzouva natož laborovat s nejakyma jehlama

Frank1 (1) napsal 19.04.2009 v 22:02

Ten T-Lock ma celkom zaujal Dobré riešenie... Uvidíme čo to urobí v praxi. Tá rýchlosť by zaujímala aj mňa. Teda do akej maximálky sa to dá použiť.

sharkis (6) napsal 19.04.2009 v 20:18

MEM vypadá dobře, jen je otázkou jestli se vyplatí vyměnit jeden díl MEMu nebo dát novou gumu, holt novinky bejvaj drahý Každopádně jsem pln očekávání co se týče nějákých vychytávek pro silniční pneumatiky

Lyer (18) napsal 19.04.2009 v 20:10

Vzhledem k tomu, že je to všechno dělaný na CROSS tak odhaduji rychlost max 100 km/h.

-LOTR- (2) napsal 19.04.2009 v 01:36

T-lock Concept - je to nějak rychlostně omezený? 160km/h to zvládne?

wario (126) napsal 18.04.2009 v 21:09

ten musse nevypadá špatně kolik to stojí ?

Pivko (85) napsal 18.04.2009 v 20:37

Hlavně nespat na vavřínech a furt něco vymejšlet? A votom to je.

GSX-Roll (4) napsal 18.04.2009 v 07:39

vypadá to zajímavě jen jestli nejsou nějaké informace o průběhu huštění u systému T-lock. Jde mi o dobu huštění když se používá takový malý průřez.




TOPlist