Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
vyuzit potencial motoru se 190hp neni nic zvlastniho, pro YBR: 200 ma s naporem, tady bude asi 190 bez naporu, nicmene i soucasna ma bez naporu 188, tak jsem zvedav jak to bude, zrejme pujde o to ze BMW ma 193 na motoru dle jinych meritek a tudiz ma na kole asi 185 coz je o 15 vic nez soucasni japonci, takze ja to vidim tak, ze ZX bude mit 190 dle meritek BMW aby melo na kole pres 180, muj tip
dalsi okruhovka, pro normalni jezdeni o nicem, stejne jako to BMW, skvela masina ale na ty nase cesty k nicemu. Takovej strop Suzuki K5. Vse dal uz je jen nekompromisni tvrde sport.nacini.
hele ja nevim nejsem "silnicar" ale neni 190 divny kdyz soucasna generace ma 200? Jasne muze prijit plossi krivka vykonu vetsi kroutak - silnejsi spodek a tak...ale to prece na superbiku neni dulezity ne ?!
Je to kočička, jsem zvědav jak vypadá v realu
vyuzit potencial motoru se 190hp neni nic zvlastniho, pro YBR: 200 ma s naporem, tady bude asi 190 bez naporu, nicmene i soucasna ma bez naporu 188, tak jsem zvedav jak to bude, zrejme pujde o to ze BMW ma 193 na motoru dle jinych meritek a tudiz ma na kole asi 185 coz je o 15 vic nez soucasni japonci, takze ja to vidim tak, ze ZX bude mit 190 dle meritek BMW aby melo na kole pres 180, muj tip
ted každej kecá, co nemá 200 kobyl je čaj,ale využít potenciál litrů 10 let zpět umí využít málokdo
dalsi okruhovka, pro normalni jezdeni o nicem, stejne jako to BMW, skvela masina ale na ty nase cesty k nicemu. Takovej strop Suzuki K5. Vse dal uz je jen nekompromisni tvrde sport.nacini.
hele ja nevim nejsem "silnicar" ale neni 190 divny kdyz soucasna generace ma 200? Jasne muze prijit plossi krivka vykonu vetsi kroutak - silnejsi spodek a tak...ale to prece na superbiku neni dulezity ne ?!