globalmoto_duben_nolan




Norton ukázal finální skeče Scrambleru 650

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Steve-CZ (259) napsal 16.07.2018 v 22:54

Zítra začnu "scrambler" říkat skříňce na boty ...

technick (41) napsal 14.07.2018 v 22:33

https://www.youtube.com/watch?v=CVfJJt06dBU&t=110s

Chlapi, cestujte a je jedno na čem, já jsem se Scramblerem užil hodně srandy.
Rakousko - Polsko - Německo - Švýcarsko - Itálie - Francie - Polsko - Slovensko - Ukrajina - Rumunsko - Maďarsko

Zážitky vám dá každá motorka a každý styl, i když mě už retro vlna opustila a připadá mi nekonečná

splasenytrubky (117) napsal 12.07.2018 v 21:56+1

Left: Hele, zkus najít nějaký pragmatický důvod, proč si lidi kupujou Haryky. Proč si kupujou retro kafáče. Proč si kupujou starý víno, starýho sejra a auta bez střechy. Asi nenanajdeš, bo není ten důvod pragmatický.

makyno695 (61) napsal 12.07.2018 v 17:57

Preco scrambler?Tak ako 3/4 majitelov ss nebolo nikdy na okruhu a so svojim superspotom sa motaju tur.tempom po ceste tak s tymto scramblerom ludia nepotrebuju chodit do terenu ...A z tohto pohladu je scrambler jednoznacne lepsia volba...klasicka stavba motocykla na pokojne brázdenie ciest a obcasne vybocenie na polnu cestu...

PesiRR (11) napsal 12.07.2018 v 15:08

To Left: Jiný rozumný důvod než ona módní vlna, ze které se marketingová oddělení továren logicky snaží vytěžit maximum, dokud neopadne, dle mého neexistuje (možná s výjimkou odlišného pocitu z jízdy). Stejnou logiku jako u scramblerů by dle mého bylo možné aplikovat i na cafe racery, jejichž původním účelem bylo přiblížení tehdejších cestovních motorek speciálům mistrovství světa 50., resp. 60 let. Bylo by asi pošetilé srovnávat na okruhu např. Triumph Thruxton R s Ducati Panigale V4 a stejně tak moderní lehká endura například s tímto scramblerem.

Co mě ale překvapilo více, je údajné tvrzení Skinnera o zapadnutí Scramblera do produktového portfolia mezi V4 a Commando. Když jsem se totiž bavil z technologem z továrny Norton, což je pravda více než rok, říkal, že s Commandem právě splnili potřebné emisní limity do roku 2020, ale o schopnosti vzduchem a olejem chlazeného agregátu být v souladu i s těmi následujícími si nebyl vůbec jist (což mělo být dalším důvodem vývoje motoru 650). Takže by se dalo vyvodit, že potíže s emisemi buď vyřešili i do budoucna nebo se můžeme těšit i na "více silniční" verzi (Atlase/Commanda?) s tímto motorem. Taková by mě, jako nezarytého fanouška scramblerů, potěšila pravděpodobně více.

Snad tento model dopomůže společnosti dostat se na výsluní, kam dle mého patří.

deluxa (347) napsal 12.07.2018 v 08:34

trochu offtopic... neviem si predstavit nejaky dovod kupit scrambler, namiesto lahkeho endurka, ked mam v plane jazdit cestou necestou a kde ma napadne (ak je to v dnesnej dobe este vobec mozne)... Vie mi niekto napisat aspon jeden dovod okrem toho ze je to "cool"? Hociake 350...650 jednovalcove klasicke enduro rozoberie takto postavenu motorku na hanbu.. na rozbitej ceste,na polnacke, v lese v tazkom aj lahkom terene...aj na mesiaci, vlastne hocikde kde si to dokazete predstavit. A to s prstom v nose a s trojnasobnou davkou zabavy. Tak kde je ten dovod ze dnes su klasicke enduro stavby uplne niekde v pozadi a kupuju sa take blafy a "polo" motorky tvariace sa ze su nieco uplne ine ako v skutocnosti su? vid priklad tie galakticky predrazene bmw R NineT, s tym by som do terenu neposlal nikoho ani za trest...

Mig_35 (345) napsal 12.07.2018 v 08:05

Left: no máš pravdu a ještě víc to je poznat, když se scrambler obuje na chlupaté gumy a vyrazíš s ním někam do lesa nebo na rozbitou cestu. Vsedě se prostě off jezdit nedá, tedy pokud máš rád svoje záda. A ve stupačkách se dá trochu jezdit na scramblerovi od Ducati, jinak spíš ne. Takže ano, je to čistě image záležitost. Ale krásná:)

Diaboluss (42) napsal 11.07.2018 v 22:53

Skica je furt jen skica... realita bude o něčem jiným...

soccer (480) napsal 11.07.2018 v 12:22+1

Skica zajímavá , realita bude zajímavější...

to Left: řekl bych, že kdyby se dnes v malých seriích vyráběl s moderní technikou tatraplán, eMBo 1000, eRko nebo původní Felicia cabrio, byla by o to rvačka...

meloking (22) napsal 11.07.2018 v 11:44

left: lebo je to krasne. teda toto je krasne urcite

afro-r1 (513) napsal 11.07.2018 v 11:20+2

No Mini a Fiat uz davno vyrabeji.
A sposta lidi si chce poridit motorku, co i jako motorka vypada..
: o )

Left (30) napsal 11.07.2018 v 11:07-1

Je to pěkné, Nortonu fandím, jen bych prosil, zda mi můžete někdo vysvětlit důvod módní vlny scramblerů od úplně všech výrobců? Kromě retro-image, je ještě nějaký jiný, rozumný a pragmatický důvod pořídit předchúdce cestovního endura 40 let po té co bylo na trhu spousta cestovních endur, i když nyní je téměř nikdo nevyrábí a místo toho vyrábí jejich předchůdce? Proč ten návrat k něčemu co je konstrukčně i funkčně dávno překonané? Nějak to neumím pochopit, to se nyní začne znovu vyrábět škoda sentinel, populár a tatraplány kvůli image?

majky72 (131) napsal 11.07.2018 v 10:25

Noooo, vedel by som si to predstaviť v garáži

burak (11) napsal 11.07.2018 v 10:21

Tohle se mi líbí moc




TOPlist