Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak to je v prdeli, vypadá to na konec tradiční britské motocyklové značky
Ze začátku po těch článcích co tady na M.cz o Nortonu a jeho novém majiteli v posledních letech vycházely jsem se naivně domníval, že to nabralo správný směr.
Teď po těch posledních článcích naopak nabývám dojmu, že to byl připravený tunel asi tak jako u nás privatizační rozkrádačka
Pochybuju, že si anglický fanda někdy koupí čínského Nortona.
Naopak původní anglické kusy půjdou asi na ceně docela nahoru jako sběratelské kousky.
Už to bylo vloni avizováno, že je to nahnutý. Sranda je, že rozvojová socialistická Čína zkupuje celé svět. Ještě chce někdo tvrdit, že převlečený feudalismus za kapitalismus je tak skvělá ideologie? Vždyť už i u nás není nic, co je ryze české...a i to jim prodáme!
Hrozná degradace,jeden neschopnej Anglán a jak to s Nortonem dopadlo.Ještě jak se směje na těch fotkách.
Myslim že mu spousta (nejen)anglickejch motorkářů nemůže přijít na jméno.
Vzpomínám když JAWA přestala dělat dvouválce 500 OHC (to byl asi rok 1965) tak se dovážely Nortony 500 jednoválce. To byla za socializmu senzace. A jaké bylo trápení se zadíráním motoru, když se použily naše oleje. A nyní se blíží konec této legendy zvané NORTON. A šup do Číny!
CR500 - a ted si predstav, ze BMW dnes predstavil OHV-cko s jeste horsimi vykonovymi parametry..
; o )
´dyt je to fuk, Cina nebo Thajsko, jak by rekli u Triumphu.
: o )
80koni z 2valcovyho litra a jeste OHV....to nevim jestli cinan udelal dobre koupi takoveho veterana. Podle mne se Norton chlapik smeje opravnene
Ku...y jedny šikmooké
Aha, takže motor z Číny + design Itálie + výroba kde - Čína?? A bude to kupovat celý svět?
Zasmál jsem se.
Svět se zbláznil .....
Tak to je v prdeli, vypadá to na konec tradiční britské motocyklové značky
Ze začátku po těch článcích co tady na M.cz o Nortonu a jeho novém majiteli v posledních letech vycházely jsem se naivně domníval, že to nabralo správný směr.
Teď po těch posledních článcích naopak nabývám dojmu, že to byl připravený tunel asi tak jako u nás privatizační rozkrádačka
Pochybuju, že si anglický fanda někdy koupí čínského Nortona.
Naopak původní anglické kusy půjdou asi na ceně docela nahoru jako sběratelské kousky.
Už to bylo vloni avizováno, že je to nahnutý. Sranda je, že rozvojová socialistická Čína zkupuje celé svět. Ještě chce někdo tvrdit, že převlečený feudalismus za kapitalismus je tak skvělá ideologie? Vždyť už i u nás není nic, co je ryze české...a i to jim prodáme!
Hrozná degradace,jeden neschopnej Anglán a jak to s Nortonem dopadlo.Ještě jak se směje na těch fotkách.
Myslim že mu spousta (nejen)anglickejch motorkářů nemůže přijít na jméno.
To co Norton předváděl v posledních letech jej nemohlo přivést jinam než ke krachu.Předraženej krám kde má cenu jen ta značka.
Tak už i Norton. Punc luxusní motorky je pryč...
Vzpomínám když JAWA přestala dělat dvouválce 500 OHC (to byl asi rok 1965) tak se dovážely Nortony 500 jednoválce. To byla za socializmu senzace. A jaké bylo trápení se zadíráním motoru, když se použily naše oleje. A nyní se blíží konec této legendy zvané NORTON. A šup do Číny!
Prodávat Komanda s motorem z Číny za evropské ceny samozřejmě
Kdyby to bylo vydané včera, doufal bych v nějaký aprílový žert...