Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ať si někdo dá to práci a spočítá kolik bylo "značek - výrobců" před 10, 20, 30 ...lety a kolik je jich v současnosti. Tak to vypadá, že bude vše pod jednou střechou.
Růžový panter: S hygienou možná problémy mají, s výrobou motorek nikoliv, viz Royal Enfield.
U nás je to přesně naopak. Co je lepší?
Po světě jsem toho už zcestoval dost, ale do Indie se rozhodně nechystám. Odrazují mě neodbytní místní otravové, nabízející všechno ukrutně výhodně a část země vypadající jako smetiště.
Ne, ne, v žádném případě! Ale motorku od nich? Proč ne? Zrovna zmíněné Enfieldy nejsou špatné a někteří zdejší možná pořídí i tu Jawu 300. Jo, kdyby byl Norton Atlas s dvouválcem 650 ccm (zatím vyráběným v Číně, ale kdoví, jak to bude) za podobnou cenu jako RE Interceptor, tak by to byla pecka!
Třeba budou díky Indům Nortony dostupnější, uvidíme.
A k výrobě motorek - indický dělník má ve srovnání s naším pětinový plat. Abychom mohli konkurovat, museli bychom jít s příjmy i životní úrovní na tu jejich. To se nikomu nechce, přiznejme si to.
Nebo to řešit jako Škodovka - pokrokovými výrobními postupy a technologiemi - na ty ale zase musíš nejdřív někde sehnat prachy.
Copak Indové umí vyrábět motocykly ?
Vždyť mají problémy s hygienou, mrtvoly na ulicích, všude strašný puch a bída ( kluk tam byl na 3 týdny a do teď to rozdýchává ) a tohle má nahradit klasickou britskou značku ?
Dřív jsem neměl čas, ale hned jak jsem to uviděl...
Ten kdo si říká Guzo apod. to před(po)vídal a nám nenápadně naznačoval už dávno - vzpomeňte si na jeho předchozí profilový obrázek, kde stál prý on řekněme " v indické podobě" mezi dvěma svými Nortony...
A teď to zase změnil na hipstera nebo prostě dřevorubce na Enfieldu - že by naopak Kanaďané přebírali R.E. ?
Už to tady v diskuzích padlo, ale není Vám divné, že náš ''západní vyspělý demokratický svět'' zkupují ''chudí komunisti z Číny'' a ''chudí křováci z Indie'' ?
Když zapnu televizi, tak je mi vždycky médii prezentováno jak je západ proti nim bohatší a napřed
Jaguar, Land Rover i Volvo mají východního majitele a připadá vám, že by ztratili svoje kouzlo ?
Nový majitel musel zaručit zaměstnání min několika desítek lidí a výrobou v Anglii. Pro "Východ" bude Norton vyrábět na Východě motorky, které požaduje jejich trh a pro nás ty, které se líbí nám.
Jsem rád, že má Norton bohatého majitele
Tak nevím jestli se mám radovat ,že vlastním Nortona. Zřejmě mu tímto hodně klesne hodnota .Byl jsem rád ,že mám anglickou klasiku a teď todle . No tak Norton dopadne jako Jawa .
Ten pan Garner to je takový britský Kožený,nebo tak něco https://www.theguardian.com/business/2020/jan/30/taken-for-a-ride-how-norton-motorcycles-collapsed-amid-acrimony-and-scandal
Ať si někdo dá to práci a spočítá kolik bylo "značek - výrobců" před 10, 20, 30 ...lety a kolik je jich v současnosti. Tak to vypadá, že bude vše pod jednou střechou.
1 reakce
Kušfa to se v Británii nenašel žádný nadšenec co měl volných 16 mega?Toš tobude Kamasůtra.
Růžový panter: S hygienou možná problémy mají, s výrobou motorek nikoliv, viz Royal Enfield.
U nás je to přesně naopak. Co je lepší?
Po světě jsem toho už zcestoval dost, ale do Indie se rozhodně nechystám. Odrazují mě neodbytní místní otravové, nabízející všechno ukrutně výhodně a část země vypadající jako smetiště.
Ne, ne, v žádném případě! Ale motorku od nich? Proč ne? Zrovna zmíněné Enfieldy nejsou špatné a někteří zdejší možná pořídí i tu Jawu 300. Jo, kdyby byl Norton Atlas s dvouválcem 650 ccm (zatím vyráběným v Číně, ale kdoví, jak to bude) za podobnou cenu jako RE Interceptor, tak by to byla pecka!
Třeba budou díky Indům Nortony dostupnější, uvidíme.
A k výrobě motorek - indický dělník má ve srovnání s naším pětinový plat. Abychom mohli konkurovat, museli bychom jít s příjmy i životní úrovní na tu jejich. To se nikomu nechce, přiznejme si to.
Nebo to řešit jako Škodovka - pokrokovými výrobními postupy a technologiemi - na ty ale zase musíš nejdřív někde sehnat prachy.
Copak Indové umí vyrábět motocykly ?
Vždyť mají problémy s hygienou, mrtvoly na ulicích, všude strašný puch a bída ( kluk tam byl na 3 týdny a do teď to rozdýchává ) a tohle má nahradit klasickou britskou značku ?
U Nortona se od sedmdesátých let vystřídalo dost majitelů a tato značka se plácá od ničeho k ničemu už 50 let! Třeba to Indové trochu zvednou!
Dřív jsem neměl čas, ale hned jak jsem to uviděl...
Ten kdo si říká Guzo apod. to před(po)vídal a nám nenápadně naznačoval už dávno - vzpomeňte si na jeho předchozí profilový obrázek, kde stál prý on řekněme " v indické podobě" mezi dvěma svými Nortony...
A teď to zase změnil na hipstera nebo prostě dřevorubce na Enfieldu - že by naopak Kanaďané přebírali R.E. ?
Heki Celá tahle slavná globalizace a multikulti….. tento svět v p.del obrací
1 reakce
Už to tady v diskuzích padlo, ale není Vám divné, že náš ''západní vyspělý demokratický svět'' zkupují ''chudí komunisti z Číny'' a ''chudí křováci z Indie'' ?
Když zapnu televizi, tak je mi vždycky médii prezentováno jak je západ proti nim bohatší a napřed
a takhle postupně východ převálcuje Evropu... vše je jen běh dějin. Jak by řek Thomas Shelby "big fuck small"
Další špatná zpráva pro Evropu. Všechno za pár drobných rozprodáme a brzy skončíme ve slamech.
1 reakce
No uvidíme, co z toho bude.
Zázraky bych nečekal...
Možná kdyby toho Atlase vyráběli v Indii a nabízeli v EU za hodně zajímavou cenu?
1 reakce
Jaguar, Land Rover i Volvo mají východního majitele a připadá vám, že by ztratili svoje kouzlo ?
Nový majitel musel zaručit zaměstnání min několika desítek lidí a výrobou v Anglii. Pro "Východ" bude Norton vyrábět na Východě motorky, které požaduje jejich trh a pro nás ty, které se líbí nám.
Jsem rád, že má Norton bohatého majitele
2 reakce
Twl.. To ať jdou taky do prdele..
1 reakce
A je to v prdeli.
1 reakce
smutné že všechno díky EU emisím skoupí Indové a Číňani
1 reakce
Tak nevím jestli se mám radovat ,že vlastním Nortona. Zřejmě mu tímto hodně klesne hodnota .Byl jsem rád ,že mám anglickou klasiku a teď todle . No tak Norton dopadne jako Jawa .
3 reakce
Ani nevím proč, ale já těm ,,indiánúm" věřím víc než číňanům.
Takže z další "prestižní" značky se stává značka podřadná...
3 reakce
Ahoj, super zpráva, legenda žije dál...a je fajn, že Norton neskončil v propadlišti dějin.
Ten pan Garner to je takový britský Kožený,nebo tak něco https://www.theguardian.com/business/2020/jan/30/taken-for-a-ride-how-norton-motorcycles-collapsed-amid-acrimony-and-scandal