yamaha_tenere_duben




Oficiálně: 2012 MV Agusta F4 RR Corsacorta

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
wario (126) napsal 19.08.2011 v 14:25

hasiči je první co mě napadlo

Marty93 (23) napsal 15.07.2011 v 12:26

První sériově vyráběná hasičská motorka?

GRASSEL (273) napsal 14.05.2011 v 11:06

Rado> nepochopil si mě, to že kopčila 1098 od MV je bez debat, nicméně MV díky tomu ostřejšímu předku a změně předního blatníku je nyní 1098 jak vyšitá. Tudíš tenhle poslední krok udělala MV...

A co se týče japonců tak je to úhel pohledu. Dělá to hlavně to že jsou cenově dostupný pro každýho narozdíl od Itošů, tudíš je japonec branej jako nejlíp fungující běžná motorka a japonci uměj design taky libovej. Když vyjela třeba R1 04 tak každej sedal na prdel a ačkoliv R1 fakt nemusím tak byl design nádhernej!!! A to jsem jen u jedný motorky.

Mě zas nikdy nepřirostla k srdci suchá spojka, nevím co je na tom tak "HUSTÝ" že motorka chrastí jak šrouby v mixéru.

Každej rád něco jinýho ale říct že japonci neuměj design a italové jo je fakt směšný, jsou krásný japonci a krásný italové, ale stejně tak hnusný taliáni a hnusná japani. Kapíto?!

Frankie (724) napsal 14.05.2011 v 09:28

Jo Italove . . . . nikdo nevymysli nic hezciho, na design jsou to proste machri. Ale ani ta technika neni k zahozeni
Jak rika jeden muj kamarad kdyz vidi peknou holku: "tu bych si setril, tu bych jenom lizal" tak tady to vidim podobne. Postavit do obyvaku a parkrat do roka se za hezkyho pocasi projet

.Padre. (76) napsal 13.05.2011 v 13:18

Motorka je to překrásná!!! Výkon bude otázkou reality, podvozek absolutní špička (úplně jinde než RSV4 Factory-což mě mrzí) na to, že je to sériově prodávaná motorka. Bohužel kdo ji chce, tak si ji zaplatí.
Ale je to lahůůůůůdka

Kubát (1404) napsal 13.05.2011 v 13:01

při moderních designů z japonska, na které se nehodí dívat ani zavřenýma očima, je ten italský design prostě úplně někde jinde. zatímco japonci soutěží o nejškaredší motorku, tak italové vypilovávají jejich šperky k dokonalosti.
nicméně si myslím ,že taliáni mají na víc, než vylepšovat 10 let starý design. ne že by nebyla pěkná, ale myslím že byto chtělo změnu, která bude ještě lepší jak toto
jinak v designu na italy opravdu nikdo nemá

Italofil (41) napsal 13.05.2011 v 08:28

Bohužel většina z nás zůstane jen u toho slintání

Marex (2570) napsal 12.05.2011 v 22:51

580 tyček není na takový šperk zase tak moc. Možná to bude i dobré sportovní náčiní,ale papírové hodnoty nic neznamenají. Otázka zní, jak si povede celé šasi?!
DMC: Všimnul jsi si,jak na mašiny střední třídy cpou Japonci místo pořádné kyvky 2 jekly se špuntem? Já to nechápu!!! Na jízdních vlastnostech to neubere a většinou je to ovladatelnější, než Ital za podobné peníze,ale když přijdu ke své mašině, chci,aby se mi z ní pokaždé podlomily kolena- tak vím, že to "ta pravá"!

Pjercak (48) napsal 12.05.2011 v 22:12

pěkna je až navesí na :treba blejda ohlinsy ,kovana kola ,tuny karbonu ...taky bude za pul mice...

Pawka (79) napsal 12.05.2011 v 21:17

prestava to byt pravda technologie se vzdy vyskitla v evrope a pak ji prevzali japonci,dnes se to pomalu ale jiste zas rozjede znova. evropa udava smer

Zedsdead (293) napsal 12.05.2011 v 20:27

Stale jedna pisnicka dokola. Japan vs. Italy. Srovnavate jabka a hrusky, panove. To je blud. Nesmysl. Jinak je krasna, ne jako ty patvary, co jsou radoby in.

Pawka (79) napsal 12.05.2011 v 20:16

nejlepsi reklama zavodaku je zavod,tak proc to nedelaj,asi to neni zavodak

s4r (52) napsal 12.05.2011 v 19:58

Miura: a hlavně...je dobré si položit následující otázku...proč by člověk sedlající MV Agustu měl potřebu jet se exhibovat na sraz spotřebního zboží za bezduchou zábavou...?!

SensationBlaack (-18) napsal 12.05.2011 v 19:37

Mit na ni love jdu do ni

Capt.Spaulding (0) napsal 12.05.2011 v 19:36

nevíte estli by to šlo stáhnout na 25kW?

dareckov (14) napsal 12.05.2011 v 18:28

Ono je to spíše věc marketingu ne? Si jako myslíte že japonci by tohle neuměli udělat? Uměli, ale houby by vydělali

Mr.Petr (6) napsal 12.05.2011 v 18:04

Stanford (10) napsal 12.05.2011 v 16:40

Existuje snad něco krásnějšího ??? Jednoznačně

miura (5) napsal 12.05.2011 v 16:20

Vito_Corleone: ono to je o tom, že je málo opravdu srdcařů, většina se rozplývá nad agustama, zaniklýma voxanama nebo buellama, ale ve finále si místo pořádnýho motocyklu koupí asijský spotřební zboží

Poggy (0) napsal 12.05.2011 v 16:14

Já bych vzal ty nóbl podvozkové hračky z tohohle a "narval" je na F4 1078 RR. To by bylo.

DMC.motobiker (-23) napsal 12.05.2011 v 15:51

Jak na to koukám, tak si myslím, že F4 po stránce designu dosáhla dokonalosti už před 10ti léty v Tamburiniho Edici! Každá další "inovace" či facelift na těchto strojích jsou už jen změna k horšímu... A jinak, koho zajímá pár kilo tady a pár poníků tam? Na silnici se ten výkon stejně ani nedá využít a pak už je to jen a pouze o rukách... Každopádně z vysavačů je to moje číslo jedna , o tom žádná!

Vito_Corleone> Já mám také raději hmatatelné stroje , proto když jdu do garáže, tak si své Ducati vždycky pěkně osahám! Jinak špičkovou kvalitou zpracování až do toho nejmenšího detailu si myslím, že se Japonec se západem opravdu stále ještě rovnat nemůže - i na těch nejlepších Asijských strojích je pořád znát ta jejich rozpočtovost (opravdu to nemyslím nějak zle, to je prostě fakt ) - a od toho se samozřejmě odvíjí i ta cena...

A že jich na srazech moc není? Asi jezdíš na špatné srazy!

Ferys (55) napsal 12.05.2011 v 15:11

Je to nářez... K designu - ducati 1098 vychází z principu 916, kterou stvořil Tamburini. Ten vytvořil i design F4, takže podobnost ve finále není náhodná.

SuperSic58 (1307) napsal 12.05.2011 v 15:06

Mě se líbí ta věčná nevraživost vůči japonskejm SS... Pak přijdete na sraz a tam samé GSX-R, CBR, YZF, ZX-R a Agusta? Chachá, ani jedna. Mám raděj motorky hmatatelné, ne na plakátu Odpověď je jasná, japonci italy drtí cenou a kvalitou

DESMOFulcrum (11) napsal 12.05.2011 v 15:06

Jinak cena ve srovnání s R/SPS 1198 čkou více než slušná. Takovej srovnávací test s RSV4 factory... to by byl solokapr.

DESMOFulcrum (11) napsal 12.05.2011 v 15:01

Je to CORSAcorta! ne COSTAcorta! nazývejme věci pravými jmény. 200 koňovej čtyřválec si nějak na písečné pláži nedokážu představit.

Šuty (19) napsal 12.05.2011 v 14:23

Docela by mě zajímala spolehlivost a životnost těchto italských čtyřválců. Není to cesta zpátky mít rozvoďák mezi druhým a třetím válcem?...To jsme přes 20 let zpátky...Ale například ten frézovaný držák radálního třmenu, to je jiný kafe...

SuperSic58 (1307) napsal 12.05.2011 v 14:20

Krása! Nevim ale, co bych s ní dělal na našich hrůzostrašnejch silnicích, to je jak tahat sáňky po hlíně...

Rado_ (555) napsal 12.05.2011 v 14:10

trigr > už jsem to psal níže, je to přesně naopak... MVA F4 je o 5 let starší bajk, než D1098

trigr (280) napsal 12.05.2011 v 12:38

Milovníkům MV Agusty se omlouvám, ale já v ní vidím Ducati 1098

Xlak (0) napsal 12.05.2011 v 12:00

Je krásná a ta cena, prostě kdo má peníze tak má kdo nemá nemá, ale vzhledem k tomu že je v čechcách vic než 17000 lidi co maj na učtě (Ne v majetku) milion dolarů tak si kupce najde.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist