yamaha_demo_tour




MV Agusta si plácla s čínským Loncinem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rNick (0) napsal 01.11.2022 v 21:15

Čína všechno okopíruje a skončí spolupráci.

Tommy911 (16) napsal 01.08.2019 v 10:51

papiboy:
moja moto ma tiez asi prezije a sestra si kupila Jinlun 125, kde tiez vsetko pokazene a stoji v garage a nikto si to nevezme. Vsetko je tam odflaknute.
Snad budu mat majitelia pri tychto moto stastie avystupna kontrola bude ako MV Agusta

Kostelník (58) napsal 30.07.2019 v 14:20

A v Kitaji z toho bude Čangusta...

BSA (338) napsal 27.07.2019 v 13:25

hnus Velebnosti , kde sou ty časy, kdy každej slušnej motorkář měl na tričku nápis:
...lepší vidět ségru v bordelu, než na japonským motocyklu

papiboy (1260) napsal 27.07.2019 v 11:24+2

Tommy911 , dinosauri nepindajú, im je už všetko jedno, máme už svoje odjazdené a ja napr. stále mám doma dvoch poctivých Japoncov a obe ma prežijú.

Ale veď kto si myslí, že Čína ie IN, nech si to myslí. Tak mu treba.

(Mám aj jednu malú čínu (Keeway Exceed 125, na ryby), super kvalita fakt, tá mi ďaľších 200 rokov vydrží, lebo je furt pokazená a predať sa nedá... )

Tommy911 (16) napsal 27.07.2019 v 05:07

A ludia budu happy ze aj bezni smrtelnici si budu moct dovolit znacky ako MV Agusta,Harley a pod. Aj ked iba kubatury 300 a pod. Firma bude happy ze sa im brutalne zdvihol obrat. Takze vsetci budu happy, nakoniec bude pindat iba par dinosaurov ktori si pametali co tieto znacky vo svete kedysi znamenali. A ti jednoho dna umru a nove generacie budu happy ze si mozu dovolit mat zaujimave stroje.Nakoniec ani znacke to neublizi. Smutne je ze to znacky nerobia preto aby prezili..pretoze fungovali aj doteraz...ale robia to kvoli nepredstavitelnym ziskom ktore z azijskych trhov pridu

RomanSS (512) napsal 25.07.2019 v 23:35+1

shame, shame shame, shame, shame...

Dan66 (74) napsal 25.07.2019 v 23:31

Jak všechny tyto oboustranně výhodné spolupráce skončí? Pro Evropu bohužel tragicky...
Peníze jsou vždy až na prvním místě a po nás potopa.
Opravdu to tak chceme? Ať si každý odpoví sám.

Guzalkara (164) napsal 25.07.2019 v 21:27

Benelli Leoncino, keď som videl tú nádrž v strede,až zle mi došlo...

Guzalkara (164) napsal 25.07.2019 v 21:25

Ešte je tu Guzzi .

PIT-BULL (27) napsal 25.07.2019 v 21:00

Takze uz zbejva jen Ducna a pro to ten svuj kus poradny motorky necham lezet doma dokud budu dejchat a lestit ji na stojanech v obejvaku a jezdit na mi budu jen ja a moje manzelka

Amen

nahllowSKY (315) napsal 25.07.2019 v 20:05

Stačí čínská Benelli.Ducati bude za chvíli taky na prodej. Tak uvidíme.

Carlo888 (164) napsal 25.07.2019 v 19:52

s tím nic nenaděláme,vyráběj nejlaciněji...a když se pohlídá kvalita,kapitalismus jde pod zem...

Matheo_ (27) napsal 25.07.2019 v 19:45+1

Chce se mi tak trochu zvracet. Na vrcholu pro me byla MV a Ducati...

papiboy (1260) napsal 25.07.2019 v 16:02+3

Neplette sem nástup Japoncov, to bolo iné kafe.
Ja, nakoľko som pomaly starý jak dinosaurus, som to zažil v plnej paráde.
Japonci dostali po vojne do daru väčšinu vyspelých technológií sveta, ich mládeži bolo umožnené študovať po celom svete - a študenti chodili aj na WC s fotoaparátom.
Veľká moto-štvorka postupne prevalcovala celý svet - ale to presvedčili najprv na pretekárskych dráhach, ani legendárna a dlho kraľujúca MV Agusta to nakoniec neustála.
Honda napr. využila skúsenosti zo svojich pretekárskych 5 a 6-valcov - a CB 750 Four odrazu zaplavil svet, bol to iný level a aj Nemci preň stáli v rade.

Čína preráža do sveta tým, že vykupuje krachované značky a také, čo sú možno 5 minút pred krachom, kvalita je prinajmenšom otázna, fakt je, že čínan zatiaľ nevyhráva v motošporte a Nemci preň nestoja v rade... Stoja ale pre nemecké mašiny, ktoré sa robia zčasti už v Číne.

SLEEPER (1002) napsal 25.07.2019 v 15:17

BMW + TVS a Loncin?
Tzn, ze jezdim a zaroven velmi chvalim cinskoindickou mrdecku?

Paulo (2561) napsal 25.07.2019 v 15:09

karf: jako, že by se jim to za nás talošům oplatili?

Nazgulll (18) napsal 25.07.2019 v 14:45+4

Článek psaný s nadšením, jako kdybychom se snad měli radovat... Spíš mi to přijde ale smutné...

Guzalkara (164) napsal 25.07.2019 v 14:37

A aby bolo jasné,CF Moto nie je KTM ani Kawasaki, Loncin nie je BMW ani Zongshen nie je Norton atď... Taký dojem sa len niekto snaží navodiť.

Guzalkara (164) napsal 25.07.2019 v 14:31

Heki,neber meno Japoncov do huby nadarmo!
Síce si na nástup Japoncov nespomínam,ale pochybujem o tom ,že by si z nich niekto robil prdel. Pretože sa prezentovali od začiatku kvalitou. Čína ju nezvláda dodnes,v motorkách.

karf (54) napsal 25.07.2019 v 14:23

No nechci bejt zrovna škarohlíd, ale třeba s nima číňani zametou podobně jako Claudio Castiglioni s ČZ

RenekD (48) napsal 25.07.2019 v 14:22

Taky se mi to nelíbí...ale miliarda a pul lidi je proste velký trh, a jak je vidět, i kdyby tam asi vládnul jeste Mao tak kšeft je kšeft

lopata75 (111) napsal 25.07.2019 v 13:54+1

Jsem prostě konzerva a tohle se mi čte dost blbě ...

Krakatau (45) napsal 25.07.2019 v 13:54

MungoJerry : Castiglioni je prezident, on z toho má už iba peniaze.

MungoJerry (3) napsal 25.07.2019 v 13:19-1

Tak to je konec...
Všimnou si, že u podpisu je jenom Sardarov, protože Castiglionimu už tam nic nepatří.

dave-lister (45) napsal 25.07.2019 v 12:33+4

Toto je rozumný krok. Lepší než naše Jawa která na to háže bobek a prodá svoje logo Indům. Případně přeprodává celý čínský motorky.

JA-NE (767) napsal 25.07.2019 v 11:29

To su skvele spravy

Heki (401) napsal 25.07.2019 v 11:20+1

Číná nás převálcuje (pokud se tak ještě nestalo). Vzpomeňte si, kde byli kdysi japonci a taky si z nich dělali prdel...

FiZzeR (362) napsal 25.07.2019 v 11:15+5

No konečně, snad půjde kvalita trochu nahoru




TOPlist