husqvarna_svartpilen_801_2




MV Agusta přidala speciální model Rush 1000

Jako bychom to neříkali, že ti zákeřní Taliáni sice hlavní novinky ohlásí dopředu, ale na stánku ukáží ještě něco speciálního! Tím je model Rush 1000, inspirovaný závody dragsterů a postavený na základě největší Brutale, která najednou vypadá nějak obyčejně… A pozor nejde o koncept! Měl by se za pár měsíců začít vyrábět.

Kapitoly článku

Skoro přemýšlím, jestli vůbec má smysl u téhle motorky něco psát. Jestli by nestačilo jen zopakovat parametry Brutale, tedy 208 koní, s nehomologovaným výfukem 212, k tomu přidat informaci, že MV Agusta tvrdí, že tuhle motorku začne během příštích několika málo měsíců vyrábět, a hotovo. Zbytek povědí fotky...

Ale tak dobře, přemluvili jste mě, budu vám k tomu něco vyprávět a občas vám připomenu, že byste měli zavřít ústa a otřít slinu z koutku. Tahle motorka vypadá jako ztělesnění dělové koule na dvou kolech. Je tak hutná, dynamická, máte pocit, že jak se jednou rozjede – a bude to hodně rychlé -, už ji nic nezastaví. Což je samozřejmě pitomost, protože jsou tady Stylemy od Bremba. Ale víte, jak to myslím. Tohle je ztělesněná akcelerace.

Co bylo z nějaké slitiny, krouhalo céencéčko, kde byla potřeba lehkost, tam přišel na řadu karbon. Přední světlo je podobné na exkluzivní RVS #1, samozřejmě ledkové a s funkcí přisvěcování do zatáček, ale jestliže to u jiných strojů bývá právě přední světlo, které dává výraz celému stroji, u MV Agusty Rush jsou to jiné prvky, jež z ní dělají nezaměnitelný stroj. Otřete se.

Ty prvky jsou dva a z nich dominantnější jsou kola. Hlavně tedy to zadní, podle vzoru dragsterových speciálů zakryté, v tomto případě pochopitelně karbonovým krytem. Samotný ráfek je kovaný hliníkový, na jednoramenné kyvce přišroubovaný maticí opět udělanou na CNC. Se zadním plným kolem hezky kontrastuje to přední paprskové s hliníkovými dráty. Bacha, už vám to skoro káplo.

Druhým důležitým prvkem modelu Rush 1000 je záď. Tohle je skutečný minimalismus! Vlastně je to jenom kratičký karbonový podsedlový rám, na něm nahoře dvojdílné sedlo, za ním malinkatý bobík, jenž bude vaší poslední záchranou po prudkém otočení plynové rukojeti, a dole malé kulaté LED světlo. Výsledný efekt ještě prohlubují dvě kratičké výfukové koncovky SC Project. To je z tiskových materiálů vše, já už se vzdálím, ale nenechte se rušit, klidně se v tichosti dívejte dál…

Video:

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

 

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 18 Kč od 3 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
LesaPáán přispěl 6 Kč
Zdenek54 přispěl 6 Kč
Kytí přispěla 6 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist