MV Agusta představila Turismo Veloce s automatickou spojkou
Text: Honza Zajíček | Foto: MV Agusta | Video: MV Agusta | Zveřejněno: 12.6.2018 | Zobrazeno: 21 424x
Text: Honza Zajíček | Foto: MV Agusta | Video: MV Agusta | Zveřejněno: 12.6.2018 | Zobrazeno: 21 424x
Jj na Jawu se úplně zapomělo, dyť každá Jawa má, nebo aspoň měla mechanismus, který fungoval jako automatická spojka a pokud to člověk uměl tak se rozjel i bez spojkové páčky. Když to známej ukazoval před 20 lety v německu, tak mechanik prohlásil, že může jít vrátit vyučák. Nejlepší prý bylo, když hledal startovací páku a nenašel ji. No i když viděl že jedna páka startuje, řadí a ještě ovládá spojku, tak byl jak v Jiříkově vidění.
Kitko:
„A uz len fakt, ze rodina NC ma motor, ktory je de facto polovicou agregatu z Hondy Jazz, co je jedno z najspolahlivejsich aut planety, staci na to, aby bola Honda lepsia ako Agusta.“
Pokud je toto argument pro tvrzení, že Honda NC750S je ve všech směrech lepší než MV Agusta Turismo Veloce, tak už není o čem diskutovat, protože s rozumnou debatou, na kterou se tady odvoláváš, to má pramálo společného.
Když motorka jede ve výjezdu na dvojku a klepe se jak drahý pes, ale nepodřadí, tak podle mého nefunguje.
@Zmulin
Osobna skusenost nie je dokaz. Inymi slovami, ze vies o nejakych pokazenych ‘Afrikach’, neznamena absolutne nic.
DCT je lepsia a vyspelejsia prevodovka. A uz len fakt, ze rodina NC ma motor, ktory je de facto polovicou agregatu z Hondy Jazz, co je jedno z najspolahlivejsich aut planety, staci na to, aby bola Honda lepsia ako Agusta. Rovnako je Prius lepsie a vyspelejsie auto ako Veyron.
Ja viem, snazim sa o rozumnu debatu na motorkarskom fore, co je dopredu prehrany boj... pretoze blbost vitazi. Nastastie zakaznik hlasuje penazenkou.
@Mig_35
“A DCT, pokud by fungovala jak měla, by byla super taky...”
DCT v Hondach funguje - a funguje lepsie ako jazdec.
Nechápu dvě věci:
a) proč autor dává SCS do jedný party s DCT, HFT a Manou, to jsou přeci výrazně pokročilejší systémy.
b) cenu toho biku
Jinak první jízdní dojmy na zahraničních webech nejsou zrovna 2x pozitivní...
Vypadá opravdu hodně dobře S cenou ale bude asi problém nejen v ČR... a ke spojce myslím že dokud si s ní nikdo nesejde - nelze asi úplně 100% říci
lopata: na té motorce se normálně řadí, jen se nepoužívá spojka, což na cestě nemusí ničemu vadit, problém je to až v terénu. Do automatu to má velmi, velmi daleko.
Rekluse spojku - to tě možná překvapí - používají velmi často špičkoví enduro jezdci kvůli ušetření setinek sekundy při závodu. A DCT, pokud by fungovala jak měla, by byla super taky...
192 kg je dle mýho suchá hmotnost a nikoliv hmotnost natankovaný motorky, jak se uvádí v článku.
MV Agusta TV 800 je skvělá motorka.
Ty dnešní (ne)spojky jsou pro plechovkare, co z nich jsou najednou bikeri... Motorky v plný náloži, hadry ještě s pukama a dojezd na benzinku na kafe a zas domů... . Nejsem příznivec, těchto strojů , ale je to subjektivní a můj problém, automat v plechovce jsem taky nemusel, ale jezdil jsem a v jistých podmínkách OK. Ale zábavu si představuji jinak...
Kitko:Prosimte v jakejch stránkách sou ty Hondy lepší,kromě ceny?
U Afriky rovnou škrtni spolehlivost ( i když ji to nepreju,tak o par vysypanejch uz vim)a pokracuj..
Nuz neviem, ale Honda a jej DCT modely zacinaju na cca 7.5-tisic euro, Africa Twin DCT je za 14-tisic...
Agusta v ziadnom pripade nie je o 7000 eur lepsia motorka. Skor naopak. Za 21-tisic eur mam Africu Twin a NC750S - obe s automatom s vyborne fungujucim, overenym a bezproblemovym dvojspojkovym automatom. A obe po kazdej stranke lepsie motorky.
Rekluse jsem měl na třech motorkách a vždycky jsem ji spálil:) v zápalu boje se prostě někde rozjíždělo na příliš vysoký kvalt a prostě to nedala. Nepopírám, že si za to můžu sám, ale dneska už radši ať to klidně zdechne, než ať se to zničí... A quickshifter je daleko lepší volba.
Stejnou spojku jsem měl už na Jawě 350 aotomatic z roku 1966,takže žádná novinka. Bylo by fajn,kdyby to autor zmínil,pokud to vůbec tuší...
Kupce si to možná najde, ale bude jich relativně málo, cena je přemrštěná a relativně vyšší budou i servisní náklady
Vsetko je to pekne a na turistiku bude tak poriesena spojka iste super ale chcem vidiet toho blazna v nasich koncinach co za to da 21tis euro. To uz atakuje ceny luxusnych turistov a toto je obycajny 110k nahacik s upravenou spojkou. Oddelenie obchodnej strategie Agusty zrejme spadlo z mesiaca alebo zije na uplne inej planete, lebo konkurencia ponuka to iste (bez tej spojky) za polovicnu cenu.
nic pro me, ale kupce si to evidentne najde.
Nádhera
krásná motorka krásná MV prostě nic ošklivého neudělá
Jo Agusta umí krásné motorky.
Jak u aut, tak u motorek platí: co tam nemáš, to se Ti nepokazí. 21 století je jen číslo, pořád jezdíme po dvou kolech a lejeme tam benzín. Motorka je o tom kdo ji řídí, ne o motorce.
manželce bych to klidně koupil
Pekná motorka, aj výbavu ma. Ale keby dali polovičnú cenu, tak by sa to predávalo. Takto má navrh Tracer .
Svet ide dopredu, a pre nás konzervy ...je tu klasika. Tak sa nerozčuľujme
Hog, proc bych nemel servisovat ve znackovym? Franta z Horni Dolni mi diagnostiku asi neudela.. Navic tobe to muze byt jedno, ty si zadnou novou masinu stejne nekoupis. A jestli nekdo neco ma vypnuty nebo ne, o to se starat nemusis.. Hlavne, ze opravdovy motorkari jezdi jenom na starych pleckach bez niceho.. Uz se probud do 21. stoleti..
Pro mě je Turismo Veloce nejfešnější dvoukolka, kterou jsem kdy viděl...
Sice je v reálu pro šprčky, ale krásná teda je...
Jen to video se mi nezobrazuje a jde mi jen zvuk...
Prostě pro někoho fajn, ale pro m o t o r k á ř e úplné zbytečnosti, které motorky s a k r a
prodražují a ve finále?
Většinu těch "vymožeností" budete mít většinou vypnutých ! Tak proč? V jednoduchosti je krása!
A bude to umět vůbec někdo opravit ?!
Pouze značkový servisy za k r v a v ý peníze!
Fajn pomocník bez vnucování, tj. s možností ho nepoužívat když zrovna nechci. Tak to má být