yamaha_demo_tour




MV Agusta mění barvy Superveloce podle vkusu zákazníků

Italská královna designu vytvořila model Superveloce 800 jako takový retro superbike, přičemž cesta od konceptu k sériové motorce byla nečekaně rychlá. Rychlá je ovšem i změna barev, přičemž inspirací prý byla výhradně přání zákazníků.

Kapitoly článku

Superveloce nám všem vyrazila dech na veletrhu EICMA na podzim roku 2018. Na to, že MV Agusta vyrábí designové skvosty, jsme zvyklí, ale tohle bylo něco úplně jiného, protože poprvé značka zamířila vlastně směrem do retra. A rovnou říkala, že se bude brzy vyrábět, což potvrdila již v květnu následujícího roku. A loni na podzim už v Miláně stály na podstavcích sériovky, a to jak luxusní Serie Oro, tak standardní verze. Další nezvyk, dříve to bývala vždy nejprve drahá „limitka“ a až po roce standard. Ale rozhodně nic, na co bychom si stěžovali.

Pokud bychom nad něčím mohli trochu lamentovat, byla to barevná provedení. Serie Oro je samozřejmě nádhera v klasické rudo-stříbrné kombinaci, jenže obě představená barevná provedení standardního modelu prostě nějak postrádala šmrnc a moc z nich čišelo, že jde o levnější verzi. Což o to, bílo-černé s červeným rámem ještě ušlo, ale to červeno-černé prostě evokovalo příslušnost k řadě Rosso, jež u MV Agusty má roli takové vstupní brány. A to u Superveloce prostě nechcete.

Jenže teď už je zase všechno jinak a na webu italského výrobce najdete pořád dvě barvy, ale už úplně jiné. „Při představení sériové Superveloce 800 v Miláně jsme sbírali reakce veřejnosti i našich importérů a na jejich základě jsme se rozhodli udělat dvě nová barevná provedení, obě se zlatým rámem, která budou ještě zvýrazňovat neo-retro téma, zaoblený design Superveloce a více přiblíží motocykl k hodnotám naší značky,“ říká v oficiální tiskové zprávě Adrian Morton, šéf designu vývojového centra MV Agusty.

První barevné provedení je hodně podobné tomu ze Serie Oro, jde o kombinaci barev Ago Red a Ago Silver, prostě klasika MV Agusta, která vás navrátí do 60. let a světa Grand Prix. Druhá varianta je posunuta o dekádu dál, jde totiž o kombinaci lesklé černé a matné hodně tmavé šedé (konkrétně Metallic Carbon Black a Dark Metallic Matt Grey), jež má připomínat závodění Formule 1 v 70. letech. V obou případech motorkám designu výrazně pomáhají zlaté ráfky, vůbec nechápeme, jak tahle krásná kola mohli designéři na podzim udělat černá. Konečně je Superveloce tak sexy, jak si zaslouží!

Informace o redaktorovi

Jan Rameš - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 12 Kč od 4 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Cifa přispěl 3 Kč
Zdenek54 přispěl 3 Kč
Ritchy přispěl 3 Kč
pernik92 přispěl 3 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):
Motokatalog.cz



TOPlist