Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Z hlediska estetiky není co dodat. MV Agusta vždy patřila k italským skvostům, však zato její majitelé taky tvrdě platí. Je krásná a technické údaje impozantní, ale stejně jako v případě BMW bude jen velmi málo jezdců, kteří jej dokáží opravdu smysluplně využít.
Když před dvanácti lety vyvíjeli v Hamamatsu Hayabusu, vyšla najevo jedna věc. Postavit velký a silný motor není při současném stavu technologie problém. Skutečnou potíží je odpor vzduchu rostoucí čtvercem rychlosti. Proto ty dlouhé hodiny v aerodynamickém tunelu a na svou dobu revoluční tvar kapotáží. Dnešní litrové superbiky jsou relativně malé a jezdec to na nich má mnohem těžší, když se chce schoulit do dokonalého zákrytu, kdy jeho tělo působí jako pokračování ladných křivek motorky. Údaje o maximálních rychlostech pro tenhle typ strojů je proto přinejmenším úsměvný, protože v praxi jí bude jen málokdy dosaženo.
Edice zajímavá, ale pro mě je stále původní F4 designově nepřekonatelná včetně její asi velice tvrdé "nátury". Tyhle výfuky, digitální budíky atd. Kde jsou ty časy co otáčkoměr F4 končil nesmyslnou číslicí 17 000 rpm u litra. I když tacho mělo "doraz" jen 320. To je fakt.
ze by si je brousila? ta jsem zvedavek jestli se ji neztupej jeste nez jim tam cvakne trojka na tom budiku.. a taky jsem hodne zvedavej a z to cey odkryjou.. jak se popasujou s vylepsenim takovy ikony jako je F4.. v poslednich letech se mi zdalo, ze ten design jen tezko posunujou dopredu...spis je ostatni preci jen dohanej..
Z hlediska estetiky není co dodat. MV Agusta vždy patřila k italským skvostům, však zato její majitelé taky tvrdě platí. Je krásná a technické údaje impozantní, ale stejně jako v případě BMW bude jen velmi málo jezdců, kteří jej dokáží opravdu smysluplně využít.
Když před dvanácti lety vyvíjeli v Hamamatsu Hayabusu, vyšla najevo jedna věc. Postavit velký a silný motor není při současném stavu technologie problém. Skutečnou potíží je odpor vzduchu rostoucí čtvercem rychlosti. Proto ty dlouhé hodiny v aerodynamickém tunelu a na svou dobu revoluční tvar kapotáží. Dnešní litrové superbiky jsou relativně malé a jezdec to na nich má mnohem těžší, když se chce schoulit do dokonalého zákrytu, kdy jeho tělo působí jako pokračování ladných křivek motorky. Údaje o maximálních rychlostech pro tenhle typ strojů je proto přinejmenším úsměvný, protože v praxi jí bude jen málokdy dosaženo.
Nádherný stroj . Už se těším na první testy.
Není to náhodou F4 RR Corsacorta? Možná blbě vidím, ale řekl bych, že závěr videa je celkem čitelný...
Edice zajímavá, ale pro mě je stále původní F4 designově nepřekonatelná včetně její asi velice tvrdé "nátury". Tyhle výfuky, digitální budíky atd. Kde jsou ty časy co otáčkoměr F4 končil nesmyslnou číslicí 17 000 rpm u litra. I když tacho mělo "doraz" jen 320. To je fakt.
ty hranatý výfuky...
si ho snad radosti urvu kdyz na tohle koukám
Dal bych jí po čáře...
Krásná... a bude i škrená na 25kW? řidičák mám sice na velkou, ale na tý bych se asi zabil
tykrávo kdo bude lítat těch 315-350?
mě by do toho nedostali
Nepochybuji, ze bude skvela, jen s tou rychlosti...jednou uz byly represe zazehnany, tak bacha.
Nevypadá to zle
ze by si je brousila? ta jsem zvedavek jestli se ji neztupej jeste nez jim tam cvakne trojka na tom budiku.. a taky jsem hodne zvedavej a z to cey odkryjou.. jak se popasujou s vylepsenim takovy ikony jako je F4.. v poslednich letech se mi zdalo, ze ten design jen tezko posunujou dopredu...spis je ostatni preci jen dohanej..