yamaha_demo_tour




MTT Turbine Superbike

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (768) napsal 27.02.2013 v 12:45

nevidel som ju v nejakom amiickom filme?

mojito (15) napsal 18.02.2013 v 18:37

myslím,že Busa i s biturbem se nechytá.Možná tak na maximálku

Timi_2 (0) napsal 18.02.2013 v 13:08

Presne tak, s timhle kravalem homologace nikdy neprojde :)

sharkis (6) napsal 17.02.2013 v 21:46+3

Řekl bych, že busa s turbem bude něco velice podobného, jen za podstatně míň peněz

Freedomák (18) napsal 17.02.2013 v 20:20

A už sem říkal že za vesnicí máme polnačku kde by se s tim dalo jezdit (lítat) =D

mojito (15) napsal 17.02.2013 v 17:28

Ano,na 250 kw to uškrtit myslím půjde

Hrooch (57) napsal 17.02.2013 v 12:58+3

a půjde to uškrtit na 25kW?

O.X.H. (3) napsal 16.02.2013 v 22:30

Homologace pro provoz nikdy nemůže projít.

mojito (15) napsal 16.02.2013 v 17:05

Ta první verze byla co se týče designu nějak mimo,ale tohle je o poznání lepší.Někdo tady psal o závodu s Veyronem nebo s F1 -tahle mašina je o dost rychlejší.Koupit si jí může maximálně tak ten Leno,ten ostatně stejně neví co s prachama.Jinak pořídit si Hayabusu,nechat si do ní dát turbo nebo biturbo přijde o dost levnější.Ale zvuk turbíny to fakt nenahradí

Keano (76) napsal 16.02.2013 v 14:50

to iman: Moto2 na Mugellu jede 290km/h

A jestli je to adekvatni tomu usili ... urcite ne, ale o to tady nejde. Jak bylo ve videu: technological masturbation o to tady jde

Fidži_CZ (9) napsal 16.02.2013 v 14:44

imane, to mi pověz jaká 600ccm jede 300?

iman (25) napsal 16.02.2013 v 12:00-1

Neumerne naklady tomu vykonu a zrychleniu a maximalke..Ved dnes uz 300 km za hodinu jazdia aj motocyle o objeme 600 ccm takze tych 400 nie je adekvatne tomu usiliu ci???

sxs525 (138) napsal 16.02.2013 v 10:05+1

je to podobná kravina jako midalu akorát že američani to dotáhnou do konce a za svoje peníze nikoliv za dotace z bílého domu

seikos (975) napsal 16.02.2013 v 07:37+1

houslicky: představ si autoškolu s Ferrari Enzo. Taky pěkná blbost, že?

houslicky1 (0) napsal 16.02.2013 v 00:17

Představte si tento stroj v nějaké motoškole se zdvojeným řízením a instruktorem. Třeba když si vzpomenu na své první jízdy a začátečnické chyby, to by vypadalo!

Blesk90 (11) napsal 15.02.2013 v 23:42

dareckov- někde bylo i video kde to popisovali, má to kontrolu, jinak by se to nedalo udržet na silnici. I tak je ale šílený čekám, kdy tu bude sprint třeba s Veyronem nebo F1

Saly89 (54) napsal 15.02.2013 v 22:09

dareckov-jestli voni to nemaj pořešený elektronicky ... Aprilka ten svůj launch control už taky cpe do všeho.

dareckov (14) napsal 15.02.2013 v 20:28

Mě by zajímalo to zrychlení. Prostě guma nepustí určitou mez ne? Že prostě podklouzne. Takže teoreticky kdyby přesně vypočítali krouták na kolo, prostě rovnoměrné zrychlení(laicky aby to co nejrychleji zrychlilo bez ztráty u podkluznutí třeba). Tak 1,5s to asi se nedá ne?

ZZR1200 (127) napsal 15.02.2013 v 19:43

Byt ta turbína vykonove i velikostne tretinova az polovicni, bylo by to asi zajímavější.

Harry_RnK (9) napsal 15.02.2013 v 18:21+1

V tom videu to přesně vystihnul: "To me to Y2K isn't about motorcycling, it's an exercise and technological masturbation."

Italofil (41) napsal 15.02.2013 v 17:53

MTT Turbine Superbike => určeno pro masochisty...proč se lámat na standartech, když se můžu rovnou rozplácnout na exluzivitě

polopost (67) napsal 15.02.2013 v 15:57+1

Udivuje mě jak lidi komentujou dřív, nežli čtou.
Skalik: ale Seikos psal dvoukvalt, ne dvoutakt.
Ono zpřevodovat turbínu musí bejt fatk těžký. A u Y2K to bylo vyřešený 2rychlostním automatem. Otázka je, jak to bude u tohodle.

Ale díky otáčkám motoru "klasickou" převodovku čekat nemůžem

sramis (95) napsal 15.02.2013 v 15:30+1

Já bych si radši zalítal tou turbínou ve vrtulníku... Snad už se brzo uzdravím a proletím se alespoň Robinsonkem

aifel202 (4) napsal 15.02.2013 v 15:18+1

Důstojně modernizovaný Y2K

Skalik (13) napsal 15.02.2013 v 15:04

Luc_22: kdyby jsi pořádně četl ten článek tak výrobce je stejnej jako u Y2K, prostě novej model.

Luc_22 (-2) napsal 15.02.2013 v 14:53-3

to uz tu bylo, odkoukali to z Y2K...

Dráťa (61) napsal 15.02.2013 v 14:30

Konečně něco, co jezdí i na naftu, po tom volá spousta lidí, asi kvůli úspornosti

Dráťa (61) napsal 15.02.2013 v 14:21+2

Tady je dokument o prvních pokusech a nezdarech //www.youtube.com/watch?v=Upt7ZTvcriY

RomanSS (512) napsal 15.02.2013 v 13:56+1

Paulo> Jj, ten maník byl Jay Leno. (šílenec do všeho co má kola)
//www.youtube.com/watch?v=BgwmiQr_t8M

Paulo (2555) napsal 15.02.2013 v 13:33-1+1

něco podobnýho už tu bylo. Jak tomu maníkovi ,tušim asi v hondě co stál za nim na semaforu, roztavil předek . Jinak do města pro mesíky jak dělaný.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist