Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ta první verze byla co se týče designu nějak mimo,ale tohle je o poznání lepší.Někdo tady psal o závodu s Veyronem nebo s F1 -tahle mašina je o dost rychlejší.Koupit si jí může maximálně tak ten Leno,ten ostatně stejně neví co s prachama.Jinak pořídit si Hayabusu,nechat si do ní dát turbo nebo biturbo přijde o dost levnější.Ale zvuk turbíny to fakt nenahradí
Neumerne naklady tomu vykonu a zrychleniu a maximalke..Ved dnes uz 300 km za hodinu jazdia aj motocyle o objeme 600 ccm takze tych 400 nie je adekvatne tomu usiliu ci???
Představte si tento stroj v nějaké motoškole se zdvojeným řízením a instruktorem. Třeba když si vzpomenu na své první jízdy a začátečnické chyby, to by vypadalo!
dareckov- někde bylo i video kde to popisovali, má to kontrolu, jinak by se to nedalo udržet na silnici. I tak je ale šílený čekám, kdy tu bude sprint třeba s Veyronem nebo F1
Mě by zajímalo to zrychlení. Prostě guma nepustí určitou mez ne? Že prostě podklouzne. Takže teoreticky kdyby přesně vypočítali krouták na kolo, prostě rovnoměrné zrychlení(laicky aby to co nejrychleji zrychlilo bez ztráty u podkluznutí třeba). Tak 1,5s to asi se nedá ne?
Udivuje mě jak lidi komentujou dřív, nežli čtou.
Skalik: ale Seikos psal dvoukvalt, ne dvoutakt.
Ono zpřevodovat turbínu musí bejt fatk těžký. A u Y2K to bylo vyřešený 2rychlostním automatem. Otázka je, jak to bude u tohodle.
Ale díky otáčkám motoru "klasickou" převodovku čekat nemůžem
nevidel som ju v nejakom amiickom filme?
myslím,že Busa i s biturbem se nechytá.Možná tak na maximálku
Presne tak, s timhle kravalem homologace nikdy neprojde :)
Řekl bych, že busa s turbem bude něco velice podobného, jen za podstatně míň peněz
A už sem říkal že za vesnicí máme polnačku kde by se s tim dalo jezdit (lítat) =D
Ano,na 250 kw to uškrtit myslím půjde
a půjde to uškrtit na 25kW?
Homologace pro provoz nikdy nemůže projít.
Ta první verze byla co se týče designu nějak mimo,ale tohle je o poznání lepší.Někdo tady psal o závodu s Veyronem nebo s F1 -tahle mašina je o dost rychlejší.Koupit si jí může maximálně tak ten Leno,ten ostatně stejně neví co s prachama.Jinak pořídit si Hayabusu,nechat si do ní dát turbo nebo biturbo přijde o dost levnější.Ale zvuk turbíny to fakt nenahradí
to iman: Moto2 na Mugellu jede 290km/h
A jestli je to adekvatni tomu usili ... urcite ne, ale o to tady nejde. Jak bylo ve videu: technological masturbation o to tady jde
imane, to mi pověz jaká 600ccm jede 300?
Neumerne naklady tomu vykonu a zrychleniu a maximalke..Ved dnes uz 300 km za hodinu jazdia aj motocyle o objeme 600 ccm takze tych 400 nie je adekvatne tomu usiliu ci???
je to podobná kravina jako midalu akorát že američani to dotáhnou do konce a za svoje peníze nikoliv za dotace z bílého domu
houslicky: představ si autoškolu s Ferrari Enzo. Taky pěkná blbost, že?
Představte si tento stroj v nějaké motoškole se zdvojeným řízením a instruktorem. Třeba když si vzpomenu na své první jízdy a začátečnické chyby, to by vypadalo!
dareckov- někde bylo i video kde to popisovali, má to kontrolu, jinak by se to nedalo udržet na silnici. I tak je ale šílený čekám, kdy tu bude sprint třeba s Veyronem nebo F1
dareckov-jestli voni to nemaj pořešený elektronicky ... Aprilka ten svůj launch control už taky cpe do všeho.
Mě by zajímalo to zrychlení. Prostě guma nepustí určitou mez ne? Že prostě podklouzne. Takže teoreticky kdyby přesně vypočítali krouták na kolo, prostě rovnoměrné zrychlení(laicky aby to co nejrychleji zrychlilo bez ztráty u podkluznutí třeba). Tak 1,5s to asi se nedá ne?
Byt ta turbína vykonove i velikostne tretinova az polovicni, bylo by to asi zajímavější.
V tom videu to přesně vystihnul: "To me to Y2K isn't about motorcycling, it's an exercise and technological masturbation."
MTT Turbine Superbike => určeno pro masochisty...proč se lámat na standartech, když se můžu rovnou rozplácnout na exluzivitě
Udivuje mě jak lidi komentujou dřív, nežli čtou.
Skalik: ale Seikos psal dvoukvalt, ne dvoutakt.
Ono zpřevodovat turbínu musí bejt fatk těžký. A u Y2K to bylo vyřešený 2rychlostním automatem. Otázka je, jak to bude u tohodle.
Ale díky otáčkám motoru "klasickou" převodovku čekat nemůžem
Já bych si radši zalítal tou turbínou ve vrtulníku... Snad už se brzo uzdravím a proletím se alespoň Robinsonkem
Důstojně modernizovaný Y2K
Luc_22: kdyby jsi pořádně četl ten článek tak výrobce je stejnej jako u Y2K, prostě novej model.
to uz tu bylo, odkoukali to z Y2K...
Konečně něco, co jezdí i na naftu, po tom volá spousta lidí, asi kvůli úspornosti
Tady je dokument o prvních pokusech a nezdarech //www.youtube.com/watch?v=Upt7ZTvcriY
Paulo> Jj, ten maník byl Jay Leno. (šílenec do všeho co má kola)
//www.youtube.com/watch?v=BgwmiQr_t8M
něco podobnýho už tu bylo. Jak tomu maníkovi ,tušim asi v hondě co stál za nim na semaforu, roztavil předek . Jinak do města pro mesíky jak dělaný.