Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Za mě 100 bodů. Konečně to někdo posunul k dokonalosti a navíc vypadá ten rám parádně (kapotáž je tragická). Jako dlouholetý majitel Yamahy GTS s letmo uloženým předním kolem můžu nesporný výhody jen potvrdit. Škoda že díky tzv. drtivé většině konzervativců se vývoj zastavil na 20 let.
Mě se to docela líbí-originální řešení, na okruhu to třeba i může uspět když nejsou peníze problem.V běžnym provozu bych tomu ale moc nevěřil.Máme nejdražší,nejhustší a nepropracovanější síť terénních okruhů na světě.
Vypadá to super, a věřím, že to má pěkné vlastnosti. Ale co se týká údržby a poruchovosti to asi nebude nic moc. Tak asi dobré pro závody. No a ty brzdiče mohli dát výš :P
@sered az na to ze ta vec na tvojom obrazku nema s tymto vynalezom absolutne spolocne, ked uz postovat baworske vychytavky, tak sem sa hodi skor nieco modernejsie s K na zaciaku a ani to tusim nebolo povodne baworske
Vypadá to hezky, ale je to k ničemu. Na běžné ježdění je to složité, spousta čepů, os atd. Pro onanisty před kavárnou dobrý, pro lidi co mají motorku na ježdění ne na zvyšování ega, je to úplně vedle.
jednu sekundu na zatáčce,autodrom brno má 14 zatáček,takže rekord na mašině 1:54,989 zajede Lorenzo za 1:40??? nesmysl.
taková reklama(klamavá) mě neskutečně odpuzuje...
Technický řešení je to hezký, ale pár nevýhod to mit bude. Jako první mě napadlo umístění chladiče, váha a výdrž všech čepu při brzdění. Ale na silnici bych s tím byl za největšího frajera.
Výraz "o vteřinu rychlejší v každé zatáčce" mě taky zaujal... Pro sebe jsem si to přeložil, že s tímhle systémem testovací rider zajel kolo o 1 s rychleji a to v průměru každé kolo stabilně. Docela bych se divil, kdyby to kolo zajel o kolik? O 10, 12 s rychleji než s vidlema??
O vteřinu rychlejší v každé zatáčce ... opravdu exaktní vyjádření. To snad nemůžou myslet vážně ani jako reklamní blábol. To bych odbočil do ulice za 0,2s.
něco pro moto2 zkoušel Mcwilliams zde://www.asphaltandrubber.com/motogp/jeremy-mcwilliams-wildcard-silverstone-brough-superior-moto2/
jak to dopadlo nevím
Pohled na motorku si jako strojar a konstrukter docelauzivam.
Ale uz jen z priccipu tohle nebude mit uplatneni na silnicich. Vsichni zname z aut, kde vymlaceny ulozeni v podvozku se musi resit relativne casto. Kazde ulozeni, ktere je tam oproti konvecni navic, bude zpusobovat problemy po mnoha letech provozu. Vsechny ty vule budou zhorsovat pozitek z jizdy a snizovat bezpecnost.
Radsi bych misto klasikych vidli a tohoto vynalezu mel neco, co udelali v BMW. At uz je to nize zmineny Duolever, nebo to rameno, co se montuje na GSa.
Tak nevím, trochu v tom mají bordel. Jádrem zavěšení MacPerson je tlumič sloužící jako rejdový čep. Ať koukám jak koukám, tak tahle pružící jednotka rozhodně svislý čep nenahrazuje. Co tam tedy z toho MacPersona je?
Je to takovy Hossak, ktery riditkami netoci celym paralelogramem, ale pouze kolem jako u Bimoty.
Kdyby to melo opravdu motorku zrychlit, maji to do mesice vsichni v MGP.
Nechci těm klukům australským brát iluze ... ale přesně tohle uchycení je vynález angličana Normana Hossacka. Po vypršení jeho patentu to BMW použilo v sérii motorek K1200/1300/1600, marketingem nazvané DUOLEVER. Lichoběžníkové zavěšení jako u auta, ale místo příčné montáže k rámu, je namontované podélně. Pokyny zatáčení se předávají přes nůžkový kloub od řídítek k vidlici, která je na dvou kulových kloubech.
Za mě 100 bodů. Konečně to někdo posunul k dokonalosti a navíc vypadá ten rám parádně (kapotáž je tragická). Jako dlouholetý majitel Yamahy GTS s letmo uloženým předním kolem můžu nesporný výhody jen potvrdit. Škoda že díky tzv. drtivé většině konzervativců se vývoj zastavil na 20 let.
Mě se to docela líbí-originální řešení, na okruhu to třeba i může uspět když nejsou peníze problem.V běžnym provozu bych tomu ale moc nevěřil.Máme nejdražší,nejhustší a nepropracovanější síť terénních okruhů na světě.
Jedno vím jistě-toto se neujme.
Vypadá to super, a věřím, že to má pěkné vlastnosti. Ale co se týká údržby a poruchovosti to asi nebude nic moc. Tak asi dobré pro závody. No a ty brzdiče mohli dát výš :P
lapač vaklů tyhle štafle
@sered az na to ze ta vec na tvojom obrazku nema s tymto vynalezom absolutne spolocne, ked uz postovat baworske vychytavky, tak sem sa hodi skor nieco modernejsie s K na zaciaku a ani to tusim nebolo povodne baworske
Novinky a technický "špeky" mě baví... I tohle vypadá zajímavě a mýmu oku to lahodí, ovšem o použitelnosti rozhodne testování a jeho výsledky...
Elektromobil taky jezdil už před sto lety a až teď ho Tesla Motors zmákla do solidní použitelnosti...
Takže f klidu vyčkejme , nikdo nám to pod tlakem nutit nebude...
Vypadá to hezky, ale je to k ničemu. Na běžné ježdění je to složité, spousta čepů, os atd. Pro onanisty před kavárnou dobrý, pro lidi co mají motorku na ježdění ne na zvyšování ega, je to úplně vedle.
jednu sekundu na zatáčce,autodrom brno má 14 zatáček,takže rekord na mašině 1:54,989 zajede Lorenzo za 1:40??? nesmysl.
taková reklama(klamavá) mě neskutečně odpuzuje...
Není to v motoGP jen už jen kvůli tomu, že když to lehne, tak je po brzdičích... Ale jinak je to hezký
Je to hnusné a zbytečně složité.
rossík: je to z konce 80tých let /elf3/, myslím, že v roce 1988 skončili celkově na 4.místě
V MotoGP už něco takového bylo kolem roku 2000 a jak asi dopadlo
Davno davno jiz tomu, co to zkouseli Bawori! !
snad JEN na tech sajdach mel ten patent nejakej smysl???
Asi to nebude špatné řešení, ale jsem klasik. Líbí se mi vidle.
Technický řešení je to hezký, ale pár nevýhod to mit bude. Jako první mě napadlo umístění chladiče, váha a výdrž všech čepu při brzdění. Ale na silnici bych s tím byl za největšího frajera.
Výraz "o vteřinu rychlejší v každé zatáčce" mě taky zaujal... Pro sebe jsem si to přeložil, že s tímhle systémem testovací rider zajel kolo o 1 s rychleji a to v průměru každé kolo stabilně. Docela bych se divil, kdyby to kolo zajel o kolik? O 10, 12 s rychleji než s vidlema??
a výrobci vidlic neboudou mít co žrát
nádherná konstrukční a stojařská práce
O vteřinu rychlejší v každé zatáčce ... opravdu exaktní vyjádření. To snad nemůžou myslet vážně ani jako reklamní blábol. To bych odbočil do ulice za 0,2s.
...trosku mi to pripomina toho psa u ktereho nevis kde ma hlavu a kde zadek
něco pro moto2 zkoušel Mcwilliams zde://www.asphaltandrubber.com/motogp/jeremy-mcwilliams-wildcard-silverstone-brough-superior-moto2/
jak to dopadlo nevím
Já myslim,že u tohodle bazmeku bude aspoň cejtit,co se s přednim kolem děje,na rozdíl od BMW...
Pohled na motorku si jako strojar a konstrukter docelauzivam.
Ale uz jen z priccipu tohle nebude mit uplatneni na silnicich. Vsichni zname z aut, kde vymlaceny ulozeni v podvozku se musi resit relativne casto. Kazde ulozeni, ktere je tam oproti konvecni navic, bude zpusobovat problemy po mnoha letech provozu. Vsechny ty vule budou zhorsovat pozitek z jizdy a snizovat bezpecnost.
Radsi bych misto klasikych vidli a tohoto vynalezu mel neco, co udelali v BMW. At uz je to nize zmineny Duolever, nebo to rameno, co se montuje na GSa.
Tak tedy uvidime v Moto2!
na první dojem mi to připomělo kostru...
Tak nevím, trochu v tom mají bordel. Jádrem zavěšení MacPerson je tlumič sloužící jako rejdový čep. Ať koukám jak koukám, tak tahle pružící jednotka rozhodně svislý čep nenahrazuje. Co tam tedy z toho MacPersona je?
To by mě zajímalo, jak tohle chtějí postavit kolem čtyřválce v Moto2
Čistá uchylárna, ten stroj vyzerá super . Ja nedokážem využiť limity ani mojej 20 ročnej yamahy, takže prínos okrem dizajnu neocením.
Je to takovy Hossak, ktery riditkami netoci celym paralelogramem, ale pouze kolem jako u Bimoty.
Kdyby to melo opravdu motorku zrychlit, maji to do mesice vsichni v MGP.
Nechci těm klukům australským brát iluze ... ale přesně tohle uchycení je vynález angličana Normana Hossacka. Po vypršení jeho patentu to BMW použilo v sérii motorek K1200/1300/1600, marketingem nazvané DUOLEVER. Lichoběžníkové zavěšení jako u auta, ale místo příčné montáže k rámu, je namontované podélně. Pokyny zatáčení se předávají přes nůžkový kloub od řídítek k vidlici, která je na dvou kulových kloubech.