Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mě naprosto fascinuje hláška "je to těžký,jako prase".O 20 kg krom konkurenci.Koupíte si "lehčí" moto a pak na to navěsíte kufry z boku a zezadu a vozíte s s sebou 40 kg kravin navíc.Ne,nechceme,to,je to Čína,ale vaše BMW má motor z téže fabriky Loncin.Majitelé drahých motorek ať mi ani neodpovídaj,protože by to mohli bejt ty samý kokoti co jsem loni potkal v Bosně,protože ONI měli nejnovější KTM 1290,já jen Honda CB 500X.Za 35 let ježdění jsem tohle nezažil,asi nová doba a honění si pindíků.Jen tak mimochodem,vážím 114kg a bagáž mám 14kg stabilně a s Hondou jsem za poslení dvě sezony dal 21.000 km.
Je to takový CF moto by Moto Morini.... Vzhled celkem fajn, poměr váha výkon hroznej. Kvalita s otazníkem. Servisní síť by mohla bejt společná s Jawou a okruh zájemců taky. Touareg nebo Tenere asi stojí víc, ale u prodeje ojetiny bude taky rozdíl, takže kdo má na novou, skoro by to kilo navíc stálo za zvážení. Na druhou stranu, na silnicích se pohybuje spousta lidí, co jsou rádi, že jedou, takže pro ně je asi něco, co je taky rádo, že jede asi úplně v pohodě. A když to kiksne, můžou si pustit na domácím kině aspoň film, nebo hudbu a zkontrolovat mezitím tlak v pneu a další užitečný věci..
Vypadá to z dálky zajímavě, ale jak už tu mnohokrát zaznělo: těžký jako prase x málo výkonu, to je hodně blbá rovnice. K tomu užitná hmotnost taky bída. Stále všeobecně platné nevýhody čínské moto jsem ani do rovnice nezapočítával. Kdo kupuje motorku podle ceny a přilepených pozlátek "v ceně již" , tomu to bude jedno, protože si konečně splní sen o nové krásné motorce. Kdo sleduje trh, nechá to ležet, přihodí pár kaček a půjde jinam. Nebo koupí za stejný peníz malinko jetou prověřenou holku.
Díval jsem se na recenze,jak na Jindru-Jednoustopou.cz,tak na Italy-moto.it,a všude ji hodně chválí.Infotaiment super-je tam jak napětí baterie,tak tlak v gumách,pamatuje si vypnutí ABS,chválí hodně brzdy a suprovej sedák.Určitě ji do Třebíče pojedu okouknout a je to společně s Aprilia Tuareg velkej adept na místo v garáži.
To snad není ani myšleno vážně, takový vetřelec s váhou překrmenýho čuníka a za 200 T !!!
Čína nás už pěkně zkouší. Kdo to koupí, měl by se nad sebou zamyslet.
To ze jsou vsude R2, me tak trosku mate, neb v 80/90tkach byly vsude V2 a resila se cena motorek uplne stejne.., treba Honda zacla VT500, VT600, NTV650, XL600/650V, XR650/750V AfrikaTwin, VT750 atd..na jednom motoru cele spekrum (chopper,cenduro, nahac)..a to byl nejaky motor...
Suzuki podobne VX800, Intros 800 jen endura 1V..
Yamaha se toho nejak neucastnila, tak navazala na co navazat mohla s R2 v Tenere 750, TRX850, TDM ostatni mi prijde, ze to tak nejak placaji co jim kdo nabidne za motor a pac R2 je asi nejlevnejsi tak bude vsude..rozmanitos je v tom jestli dame do predu 21" nebo 19"
Hezky se to tvari.. Poridil jsem novou podobnou motorku s italskym legendarnim nazvem zalozenou na cine.. Retez najel 1000km,loziska v kolech 2000km,kotouce blato.. Atd., atd.. To nechces.. Ale mozna se pletu, treba to nebude dodo, treba prekvapi..
Když vidím původ, hmotnost a nevidím pořádnou prodejní a servisní síť, těším se o to víc na Tuarega.
Aprilka bude o skoro třicet kilo lehčí a s větším výkonem.
toš motórka je to pjekná, ale s tú cenú sa moc neradujte. Auťáky a motórky budú importérci dostávat na roční kvóty. A to značí, že nejaké slevy sa eném tak dávat nebudú. kdo sce nech si zapuací, a kdo na to nemá,nech obdivuje.
T réhle motorky učůrávám už od jejího představení. Moc pěkňoučká hračka, za rozumný peníz.
Za svoje Granpasso ji ale zatím nevyměním.
Ps: Olejový filtr to má někde za svodama, nebo po Moriniovsku na boku, pod nějakým deklem?
Přesto,že si ji pořizovat nehodlám,je velice dobře,že tu takové motorky jsou a touto cenovkou snad přibrzdí nesmyslné ceny sice určitě lepších strojů,ale za 2 až 3 x tolik už mne přijde neadekvátní...
Já afriku kupoval ( malou ) ve 2019 za 310 ..
Teď jsou ke 4 kilům a víc.. báwo přes půl mega,určitě je nesrovnatelné ale v plné palbě stojí 3xtolik
Takže vítej MotoMorini
Podle mě je ta motorka vzhledově povedená (konečně něco bez zobáku). Ale jak bylo řečeno pohotovostní hmotnost bude kolem 230kg bez padáků a kufrů. To je podle mě největší fail. Ale jsem zvědavej na test tohoto motoSUV. Věřím, že na rozbité české silnici to bude jezdit příjemně
Pohotovostní hmotnost 233 kg
Užitečná hmotnost 150 kg
Motorka do terénu to není kvůli váze. Motorka na výlety pro dva to taky není protože to výrobce váhově nedovoluje. Je to ale levný a má to 50mm USD vidlici Macaroni
"nicméně Italové u agregátu vyzdvihují jeho spolehlivost a příjemný průběh, což jsou atributy pro cestování možná důležitější než nějaká kobyla tady či tam..."
To už je silná káva, aby Ital obhajoval nižší výkon čínského motoru spolehlivostí. A to prosím při srovnání s káwou 650 .
Spolocnym kamenom urazu pre tieto motorky nie je ani tak ten motor a vykon ale ich vaha. Ak niekto sleduje ceny hutnych materialov tak to je ako z nejakeho sci-fi. Ale s tym asi nikto nic nezmoze, kedze to vyrabaju z tych najlacnejsich a najposlednejsich odpadovych materialov v celej galaxii aby to mohlo cenovkou vo svojom segmente konkurovat ostatnym podobnym olovam. Par rokov dozadu by som si klepal na celo... 650ka a 213kilo? (to cislo je este dost optimisticke,ked to natankujete, pridate nejaky kufor,padak bude to vazit 250...) wtf, absolutne nepouzitelne ani do dnesnej premavky ani do "terenu".
Na ty dráty měli rovnou dát 21"x18" (nebo aspoň 17") - zvýšit ještě zdvihy a mohli mýt opravdový enduro. Zároveň s litymi koly dvě opravdu odlišné verze. Proč to u Číňanů skončí vždy na půl cesty?
pěknej číňan, fakt je to hezký
Ma nekdo predstavu, jak se vsechny tyto a podobne stroje prodavaji treba v Nemecku, nebo Italii?
1 reakce
Mě naprosto fascinuje hláška "je to těžký,jako prase".O 20 kg krom konkurenci.Koupíte si "lehčí" moto a pak na to navěsíte kufry z boku a zezadu a vozíte s s sebou 40 kg kravin navíc.Ne,nechceme,to,je to Čína,ale vaše BMW má motor z téže fabriky Loncin.Majitelé drahých motorek ať mi ani neodpovídaj,protože by to mohli bejt ty samý kokoti co jsem loni potkal v Bosně,protože ONI měli nejnovější KTM 1290,já jen Honda CB 500X.Za 35 let ježdění jsem tohle nezažil,asi nová doba a honění si pindíků.Jen tak mimochodem,vážím 114kg a bagáž mám 14kg stabilně a s Hondou jsem za poslení dvě sezony dal 21.000 km.
4 reakce
Je to takový CF moto by Moto Morini.... Vzhled celkem fajn, poměr váha výkon hroznej. Kvalita s otazníkem. Servisní síť by mohla bejt společná s Jawou a okruh zájemců taky. Touareg nebo Tenere asi stojí víc, ale u prodeje ojetiny bude taky rozdíl, takže kdo má na novou, skoro by to kilo navíc stálo za zvážení. Na druhou stranu, na silnicích se pohybuje spousta lidí, co jsou rádi, že jedou, takže pro ně je asi něco, co je taky rádo, že jede asi úplně v pohodě. A když to kiksne, můžou si pustit na domácím kině aspoň film, nebo hudbu a zkontrolovat mezitím tlak v pneu a další užitečný věci..
2 reakce
Vypadá to z dálky zajímavě, ale jak už tu mnohokrát zaznělo: těžký jako prase x málo výkonu, to je hodně blbá rovnice. K tomu užitná hmotnost taky bída. Stále všeobecně platné nevýhody čínské moto jsem ani do rovnice nezapočítával. Kdo kupuje motorku podle ceny a přilepených pozlátek "v ceně již" , tomu to bude jedno, protože si konečně splní sen o nové krásné motorce. Kdo sleduje trh, nechá to ležet, přihodí pár kaček a půjde jinam. Nebo koupí za stejný peníz malinko jetou prověřenou holku.
Díval jsem se na recenze,jak na Jindru-Jednoustopou.cz,tak na Italy-moto.it,a všude ji hodně chválí.Infotaiment super-je tam jak napětí baterie,tak tlak v gumách,pamatuje si vypnutí ABS,chválí hodně brzdy a suprovej sedák.Určitě ji do Třebíče pojedu okouknout a je to společně s Aprilia Tuareg velkej adept na místo v garáži.
1 reakce
Pěkná motorka Váha Pofiderní historie založená na tom,že cfmoto vyčoruje u kawy co se jim hodí
To snad není ani myšleno vážně, takový vetřelec s váhou překrmenýho čuníka a za 200 T !!!
Čína nás už pěkně zkouší. Kdo to koupí, měl by se nad sebou zamyslet.
To ze jsou vsude R2, me tak trosku mate, neb v 80/90tkach byly vsude V2 a resila se cena motorek uplne stejne.., treba Honda zacla VT500, VT600, NTV650, XL600/650V, XR650/750V AfrikaTwin, VT750 atd..na jednom motoru cele spekrum (chopper,cenduro, nahac)..a to byl nejaky motor...
Suzuki podobne VX800, Intros 800 jen endura 1V..
Yamaha se toho nejak neucastnila, tak navazala na co navazat mohla s R2 v Tenere 750, TRX850, TDM ostatni mi prijde, ze to tak nejak placaji co jim kdo nabidne za motor a pac R2 je asi nejlevnejsi tak bude vsude..rozmanitos je v tom jestli dame do predu 21" nebo 19"
Hezky se to tvari.. Poridil jsem novou podobnou motorku s italskym legendarnim nazvem zalozenou na cine.. Retez najel 1000km,loziska v kolech 2000km,kotouce blato.. Atd., atd.. To nechces.. Ale mozna se pletu, treba to nebude dodo, treba prekvapi..
4 reakce
Když vidím původ, hmotnost a nevidím pořádnou prodejní a servisní síť, těším se o to víc na Tuarega.
Aprilka bude o skoro třicet kilo lehčí a s větším výkonem.
2 reakce
Tuareg bude super a kladivo na tuhle Morini. Vláda ji letí testovat za týden na Sardinii, teste se v listopadu na prvni test a dojmy.
toš motórka je to pjekná, ale s tú cenú sa moc neradujte. Auťáky a motórky budú importérci dostávat na roční kvóty. A to značí, že nejaké slevy sa eném tak dávat nebudú. kdo sce nech si zapuací, a kdo na to nemá,nech obdivuje.
Pedl> na kilo přesně a přesně i na těch 30 let od roku výroby P.S. jde o škrcenou verzi, proto jen 37 kW a ne plných 44.
Bezva výrobní štítek na fotce č. 7 vpravo nahoře. Bílé na černém, že provozní hmotnost je úctyhodných 233 kg.
2 reakce
Mně se docela líbí, ale výkon menší než Tenerka, spolehlivost taky taková nebude, tak nevím jestli se to vyplatí...
T réhle motorky učůrávám už od jejího představení. Moc pěkňoučká hračka, za rozumný peníz.
Za svoje Granpasso ji ale zatím nevyměním.
Ps: Olejový filtr to má někde za svodama, nebo po Moriniovsku na boku, pod nějakým deklem?
1 reakce
Jinak tu jejich bundes orlici jim bude závidět kdejaký her baworák
Přesto,že si ji pořizovat nehodlám,je velice dobře,že tu takové motorky jsou a touto cenovkou snad přibrzdí nesmyslné ceny sice určitě lepších strojů,ale za 2 až 3 x tolik už mne přijde neadekvátní...
Já afriku kupoval ( malou ) ve 2019 za 310 ..
Teď jsou ke 4 kilům a víc.. báwo přes půl mega,určitě je nesrovnatelné ale v plné palbě stojí 3xtolik
Takže vítej MotoMorini
Všude jen řadový dvouváleček.. už jsem na to alergický.
5 reakcí
https://www.youtube.com/watch?v=LO1rYmBxpL4
Skoro žádné zastoupení prodejce, servis, takže po následné koupi velice problematický provoz.
1 reakce
Podle mě je ta motorka vzhledově povedená (konečně něco bez zobáku). Ale jak bylo řečeno pohotovostní hmotnost bude kolem 230kg bez padáků a kufrů. To je podle mě největší fail. Ale jsem zvědavej na test tohoto motoSUV. Věřím, že na rozbité české silnici to bude jezdit příjemně
1 reakce
Pohotovostní hmotnost 233 kg
Užitečná hmotnost 150 kg
Motorka do terénu to není kvůli váze. Motorka na výlety pro dva to taky není protože to výrobce váhově nedovoluje. Je to ale levný a má to 50mm USD vidlici Macaroni
1 reakce
pohled na motor a část rámu kolem něj dost připomíná CF Moto...
2 reakce
"nicméně Italové u agregátu vyzdvihují jeho spolehlivost a příjemný průběh, což jsou atributy pro cestování možná důležitější než nějaká kobyla tady či tam..."
To už je silná káva, aby Ital obhajoval nižší výkon čínského motoru spolehlivostí. A to prosím při srovnání s káwou 650 .
2 reakce
Spolocnym kamenom urazu pre tieto motorky nie je ani tak ten motor a vykon ale ich vaha. Ak niekto sleduje ceny hutnych materialov tak to je ako z nejakeho sci-fi. Ale s tym asi nikto nic nezmoze, kedze to vyrabaju z tych najlacnejsich a najposlednejsich odpadovych materialov v celej galaxii aby to mohlo cenovkou vo svojom segmente konkurovat ostatnym podobnym olovam. Par rokov dozadu by som si klepal na celo... 650ka a 213kilo? (to cislo je este dost optimisticke,ked to natankujete, pridate nejaky kufor,padak bude to vazit 250...) wtf, absolutne nepouzitelne ani do dnesnej premavky ani do "terenu".
2 reakce
Moc se mi nelíbí, třeba to naživo bude lepší.
Mě se líbí, ALE na silnici je to vydechlý a do terénu těžký hovado.
1 reakce
Na ty dráty měli rovnou dát 21"x18" (nebo aspoň 17") - zvýšit ještě zdvihy a mohli mýt opravdový enduro. Zároveň s litymi koly dvě opravdu odlišné verze. Proč to u Číňanů skončí vždy na půl cesty?
1 reakce
A neco jako alternativa pro DR 650 s vahou pod 170kg stale nikde......... Jj pokrok nezastavis.....
10 reakcí