Moto Morini ukázalo produkční Milano, UM Motorcycles nový dvouválec

Moto Morini nedávno prodělalo změnu majitele, UM Motorcycles v tom ale nijak nefiguruje a ani figurovat nebude. Spojovat je proto dohromady by nedávalo moc smysl, jenže u nás obě značky zastupuje firma MR43, takže se na jejich novinky podíváme společně. Morinka ukázala loni představené Milano v produkční verzi, UM si připravilo hned dvě novinky.

Moto Morini ukázalo produkční Milano, UM Motorcycles nový dvouválec

Začneme domácí hvězdou, která sice nepředvedla žádnou novinku, přesto bylo na jejím stánku permanentně narváno k prasknutí. Krom toho, že byli všichni zvědaví na produkční verzi loni představené novinky Milano, zajímalo je samozřejmě, co bude se značkou dál. Na to nám odpověděl nový majitel Chen Huaneng v exkluzivním rozhovoru. Na stánku pak byl k vidění připravovaný Scrambler v atraktivních barvách Gulf a fanoušci také mlsně obcházeli umírněnou verzi Corsara ZT.

Hlavní hvězdou bylo ale bezpochyby Milano, které se od října prodává v limitované černo-červené verzi. Kde jinde by ale značka měla ukázat „obyčejnou“ sériovou verzi, než doma v Miláně. Modro-černá varianta není technicky o nic ochuzená, jen chybí pár designových vychytávek, jako třeba hliníkový pás s kůží tažený přes nádrž, zrcátka v koncích řídítek nebo bílá kola. I tak tu ale jsou třeba blinkry od Rizomy, parádní metalický lak (tahle neobvyklá modrá barva mu moc sluší) nebo sedlo v kombinaci kůže-semiš. Normální Milano by se mělo začít prodávat v dubnu.

UM Motorcycles představilo krom menší stopětadvacítky také dvěstěpadesátku s podobnou koncepcí motoru, jako má Morini, tedy s véčkovým dvouválcem. Model Renegade Scrambler X 250i Café za svým krkolomným názvem schovává vzduchem chlazený dvouválec s úhlem rozevření 60°, se vstřikováním a pětistupňovou převodovkou. Agregát samozřejmě plní normu Euro 4, pří které nabídne 17,4 koní v 8 000 otáčkách, 19 Nm bude k dispozici o dva tisíce níže. Zajímavé je použití zadního 15 palcového kola s baňatou pneumatikou, které doplňuje standardní sedmnáctka vpředu. Ručička váhy se v případě dvěstěpadesátky zastaví na 139 kilogramech.

Dvěpade v Itálii doplnila ještě menší osminka s podobně nekonečným názvem. Renegade Scrambler X 125i Café oproti většímu modelu pohání jenom vzduchem chlazený jednoválec s parametry 9,6 koní při 8 500 otáčkách a 10 Nm dosahuje při 6 000. V případě stopětadvácy jsou obě kola sedmnáctipalcová, zadní odpružení zajišťuje dvojice tlumičů s nastavitelným předpětím pružin. Podobně jako větší příbuzný se vyznačuje líbivým retro vzhledem, který, už podle použitého názvu, kombinuje prvky scramblerů a cafe racerů.

Náš tip

Kompletní přehled novinek z výstavy Eicma naleznete zde.

 

Autoři článku obdrželi prémie 18 Kč od 3 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 0.00
Známkováno: 0x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist