Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Škoda každé takové staré tradiční značky , ale snad se ještě dokáže postavit zpět na nohy a narazí na slušného kupce... Jinak produkcí velkých a netradičních motorek / co navíc opravdu nejsou pro každého / se dá uživit asi jen dosti těžko , asijaté prosperují především z prodeje malých motocyklů a skůtrů... Navíc cena práce v Evropě a v Asii bude také trochu jinde, tomu se dá těžko konkurovat... Každopádně tato značka má za sebou pár opravdu podařených a mně blízkých modelů , např. Corsaro , takže moc držím palce ať se to znovu rozjede - stejně jako v případě Buella!
Tak Ducati slušně vyzdvihla Cagiva, kterou to nakonec samotnou položilo. Možná proto začala Ducati se současnými modely Monsterů...tak nějak bych to nazval- PRO ŠIRŠÍ MASY.
italšrot: kdepak, Ducati stála před bankrotem v devadesátých letech, konkrétně 96, ale díky TPG a Federicu Minolimu tu je stále a v černých číslech. A od roku 2005 i zpět v italských rukách.
Marex> Tak já je rozhodně nepotřebuji Máš samozřejmě pravdu..jen bych tě doplnil.Malý výrobce to má vždycky těžší Nehledě na to,že Ducati tuším v roce 2004 málem padla na hubu a krize ještě byla v nedohlednu.
Italšrot: Nechci ti tady dávat lekce ekonomie,ale malý výrobce to má v těžších dobách, jako je tahle krize, o dost složitější, než výrobce velkých-levných sérií. M-M je velká škoda. Moc jsem jim fandil. Snad někdo vezme značku pod svá křídla a neutrhne tomu koule.
Starší ročníky-jako třeba já vždycky rozesmutní zpráva o zániku nějaké tradiční značky.Jak už tady někdo napsal,je to mašinérie velkých firem a dnes se na tradici moc nehraje.Je to smutné,ale realita dneška je už taková...Bohužel Kdybych měl pár melounů navíc,fabriku bych koupil.
Je to škoda, líbili se mi jen mě napadá, jak je možné, že třeba Jawa ještě dokáže přežívat, když krachují takový výrobci jako Morini nebo Buell. Doufám, že dopadnou třeba jako Saab a budou fungovat pod jiným vlastníkem...
Ono italům asi nic neříká marketing Dělají hezké motorky,ale pořád balancují nad krachem.Jak teď Morini,předtím MV Agusta a před pár lety Ducati.Podobné je to i s americkým Buellem a francouzkým Voxanem.Jedna věc je dělat motorky pro "fajnšmekry" a druhá nepadnou kvůli toho na hubu.Myslím,že zanedlouho budeme číst o jednom projektu z ČR zvaný FGR Midalu,který než se stačil rozjet krachnul pro šílenou ceny motorky bez tradice a tím pádem bez srdcařů,kteří by za ni dali takovou cenu.To jsou případy i výše jmenovaných značek.Konzum je konzum,bajky z japonska,koree a zanedlouho i číny odsunou podobné značky či projekty do muzea.Je to smutné,ale takhle si to prostě výrobci sami nastavili.
mrzuté, kdo se nesvezl neví
Škoda každé takové staré tradiční značky , ale snad se ještě dokáže postavit zpět na nohy a narazí na slušného kupce... Jinak produkcí velkých a netradičních motorek / co navíc opravdu nejsou pro každého / se dá uživit asi jen dosti těžko , asijaté prosperují především z prodeje malých motocyklů a skůtrů... Navíc cena práce v Evropě a v Asii bude také trochu jinde, tomu se dá těžko konkurovat... Každopádně tato značka má za sebou pár opravdu podařených a mně blízkých modelů , např. Corsaro , takže moc držím palce ať se to znovu rozjede - stejně jako v případě Buella!
Italšrot: A ještě bych doplnil tebe, že malí výrobci, to mají ještě těžší.
Tak Ducati slušně vyzdvihla Cagiva, kterou to nakonec samotnou položilo. Možná proto začala Ducati se současnými modely Monsterů...tak nějak bych to nazval- PRO ŠIRŠÍ MASY.
Snad získá Morini nového vlastníka s chutí zachovat výrobu.
italšrot: kdepak, Ducati stála před bankrotem v devadesátých letech, konkrétně 96, ale díky TPG a Federicu Minolimu tu je stále a v černých číslech. A od roku 2005 i zpět v italských rukách.
Marex> Tak já je rozhodně nepotřebuji Máš samozřejmě pravdu..jen bych tě doplnil.Malý výrobce to má vždycky těžší Nehledě na to,že Ducati tuším v roce 2004 málem padla na hubu a krize ještě byla v nedohlednu.
Italšrot: Nechci ti tady dávat lekce ekonomie,ale malý výrobce to má v těžších dobách, jako je tahle krize, o dost složitější, než výrobce velkých-levných sérií. M-M je velká škoda. Moc jsem jim fandil. Snad někdo vezme značku pod svá křídla a neutrhne tomu koule.
Velká škoda. Corsaro je opravdový krasavec.
Starší ročníky-jako třeba já vždycky rozesmutní zpráva o zániku nějaké tradiční značky.Jak už tady někdo napsal,je to mašinérie velkých firem a dnes se na tradici moc nehraje.Je to smutné,ale realita dneška je už taková...Bohužel Kdybych měl pár melounů navíc,fabriku bych koupil.
Je to škoda, líbili se mi jen mě napadá, jak je možné, že třeba Jawa ještě dokáže přežívat, když krachují takový výrobci jako Morini nebo Buell. Doufám, že dopadnou třeba jako Saab a budou fungovat pod jiným vlastníkem...
No aukce,to zase koupí určitě Čína
Tahle značka mě nikdy žádným svým modelem neoslovila, takže její zánik mě trápit rozhodně nebude, ikdyž je to ital
Ono italům asi nic neříká marketing Dělají hezké motorky,ale pořád balancují nad krachem.Jak teď Morini,předtím MV Agusta a před pár lety Ducati.Podobné je to i s americkým Buellem a francouzkým Voxanem.Jedna věc je dělat motorky pro "fajnšmekry" a druhá nepadnou kvůli toho na hubu.Myslím,že zanedlouho budeme číst o jednom projektu z ČR zvaný FGR Midalu,který než se stačil rozjet krachnul pro šílenou ceny motorky bez tradice a tím pádem bez srdcařů,kteří by za ni dali takovou cenu.To jsou případy i výše jmenovaných značek.Konzum je konzum,bajky z japonska,koree a zanedlouho i číny odsunou podobné značky či projekty do muzea.Je to smutné,ale takhle si to prostě výrobci sami nastavili.
Počkej, to jako slyšíš poprvé značku MOto Morini??
hmm slysim to poprve, ale ty nove vypadaji dost dobre
Nové Moto Morini Corsaro 1200 za 120tis bych si hned koupil... Škoda, že malého výrobce semele mašinérie světového bussinessu
morini sem měl... takovou jako je ta černa 3a1/2 ale jednovala 125 červenou paradni strojek... nejednou sem si na nej vzpoměl...