yamaha_demo_tour




Přinášíme nové podrobnější informace o Moto Guzzi V85

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
KALUP (32) napsal 23.09.2018 v 17:51

na jaro plánuju něco novýho do garáže , adepty jsou litr Strom , Afrika a niní i ta Guzzina .Kdo mi poradí ?

MichaT (31) napsal 13.09.2018 v 12:07

Pěkná motorka. Ale přichází trochu pozdě.

MadMike (12) napsal 25.08.2018 v 20:49

Italsky casopis pise cena 11500eur, 21L nadrz 400km dojezd, stelovatelny tlumice, 3 palivove mapy, vypinatelne abs. 5000ot pri 130km/h. Tak snad to bude povedena motorka :)

Hofix (34) napsal 22.08.2018 v 20:18

jen ta bandaska na brzdu mě nelíbit... jinak bomba super...

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 14.08.2018 v 19:10

Pořád hlášky jak to má malý obsah a malý výkon - sedlám 1200 a na rovinu - obsah je fajn, když jedeš plně naložený s babou za sebou a do kopce a nebo chceš někde dost ostře předjet. Na blbnutí je nej něco co má o dost menší obsah a o dost blíž poměr výkon váha. Když vidím v Alpách namachrované týpky s velkým obsahem, jak kolem nich prohučí kluci na 450... darmo mluvit o potřebě výkonu a litránku či jiných věcech.

M_o_m_a_n_e_k (35) napsal 14.08.2018 v 19:05

Dost hustá hláška...všechny Guziny mi byly malé...a to říká někdo, kdo sedlá mikroYamahu (jako, že nic proti Yamaze).

Left (30) napsal 06.08.2018 v 20:12

Vivat, vivat - konečně se zdá, že po velmi dlouhé době snad přijde opět trend motocyklů, které lze opět nazvat cestovním endurem. Osobně si myslím, že snad až na HP2 je objem 800ccm hranice, kdy lze s moto ještě s radostí a s úspěchem používat mimo asfalt a štěrkovou cestu. S 1100 GS si už teren určitě zdaleka tak neužívám jak s 650 GS a sám se už neodvážím tam kam jsem jezdil jen tak zablbnout. 80 PH je na cestování i zrychlený dálniční přesun víc jak dostačující a v terénu mě zajímá krouťák a jeho průběh, moc koní je jen na obtíž. Howk

Palomoto (16) napsal 31.07.2018 v 19:05

Hlavně ať je to malý a lehký, moooc prosím, velkých a těžkých mrdek typu GS, Multistrada, KTM Adventure apod. je spousta

maraton (180) napsal 31.07.2018 v 11:43

Moc pěkná motorka, až na budík má vše, co se mi líbí: dva válce, vzduchem chlazené, kardan, od pohledu pohodlný posaz a skvělý původ. Přemýšlel jsem o NineT Urban, které taky vypadá dobře, ale tahle V85 se mi líbí víc. Se štítem a kufry bude praktičtější. Nejspíš i lehčí a dostupnější. Doufám, že v Kolíně na podzim už vystaví sériové provedení, abych si mohl vyzkoušet, jak se na tom sedí. Bravo Moto Guzzi

gusangbum (310) napsal 31.07.2018 v 05:58-1+3

Měl jsem i Hayabusu ty cucaku... výš jeste kulové co je výkon a proto si dovolím tvrdit že ty výkony plne nikdy nevyužijeme...18 mi opravdu není...
Jo a dneska mi už stačí silnější skútr... právě proto že jsem s toho honit si ego na silné a nevyužité mašině vyrostl...

Cormac (39) napsal 31.07.2018 v 00:39

Škoda, že to nemá klasický budíky...

Stadakk11 (277) napsal 30.07.2018 v 22:48

Pete-Biggy: Bacha na něj!!! Včera mi psal, že už měl pět japonských motocyklů a jeden německý, ale nebylo na nich nic zvláštního. Prý je nejlepší skůtr.
Tak to odhaduju prvního japonce tak v 8 letech...tvl. Chuck Norris hadra

alexa7 (101) napsal 30.07.2018 v 22:20+4

Mam doma GT 1000 s 86 konikmi a ktm so 150 konikmi a netusím preco by mi nemalo
na turistiku stačiť tých talianskych 80 s charakterným motorom.

Pete-Biggy (15) napsal 30.07.2018 v 22:09

Synečku ty mě bavíš. Jak to víš, jestli já jsem ten málo a nebo ten kdo Navíc, kdybys to napsal u 150 kobylové mašiny, tak budiž, ale takhle

Neboooj, třeba taky jednou vyrosteš Toť asi tak vše, fakt si tu nehodlám psát s 18letým cucátkem

gusangbum (310) napsal 30.07.2018 v 18:23

Ale no taaak, tvé potřeby jsou jen přežitek a vycucane z prstu - nedělej frajera jak je pro tebe 850 a 80 PS málo... plný potenciál motorky využije opravdu jen málo kdo...😉

Pete-Biggy (15) napsal 30.07.2018 v 17:10

Vždycky se někdo takový najde. Tentokrát Tvrdý na Tvrdý

Mé potřeby? Jsou tedy zřejmě opravdu jinde než tvé Nechápeš? Vidíš a já zase nechápu, že tady máš potřebu vypisovat povolené rychlosti Ale jak už jsem psal, vždycky se někdo takový najde, tentokrát jsi to byl ty a vyhrál jsi, byl jsi první
Opakuji, vypadá to na zdařilý počin, nepochybuji, že bude dobrá a jako správný zástupce značky bude mít charakter, ale …. třeba přijdou s nějakým lehčím novějším nástupcem Stelvia NTX a být to v designu tohoto s čím přicházejí a být to zabalené přece jen do trochu většího Guzzího kladiva, hodně vážně bych uvažoval….

gusangbum (310) napsal 30.07.2018 v 15:50

Pete-Biggy : no jaklé jsou tvé potřeby ? ...pokud vím, v obci 50, mimo obec 90 a dálnice 130 když nepočítám těch několik málo úseků kde je neomezená rychlost...pokud nejsi profesionální závodník jako že asi těžko pak 850 kubíků už je více než dostatečný výkon a i to je pro někoho pořád zbytečně moc, takže tyhle řeči nějak nechápu...

Pete-Biggy (15) napsal 30.07.2018 v 12:16-1

Krásný kus železa Pro mě jenom škoda, že to nemá aspoň ten litránek a přece jen aspoň o 30 koníků navrch. Aby to byl pro mé potřeby fakt univerzál. Ale pro šotolináře určitě ideál
Moto Guzzi bravo

Vlnič (199) napsal 30.07.2018 v 08:35+1

Je to opravdu hezká motorka a tak nějak ční z řady.
A jestli a v jakém počtu budou na silnicích jezdit ukáže čas.
Já osobně už to tak nehltám, čekání na nějakou novinku, parametry atd. Jde o celek a pocit z něj.
Svoji současnou motorku jsem vůbec neplánoval, už vůbec ne značku, přesto jsem ji koupil a bylo to rychlé rozhodnutí.
Tahle motorka je z fotek pěkná, ale podle fotek se nekupuje. Pak může nastat, že naživo uhrane, nebo odradí. Tím chci říct, že případní potenciální diskutující zájemci, si nakonec koupí třeba tu vrtuli, nebo trumpetu, nebo japonce, to se nedá zazlívat ... ale tahle guzzi určitě přitáhne zájemce z širokého okolí, kteří se rozhodují ve vodách střední objemové třídy a kategorii cest. enduro, nebo by se jim líbil univerzální cestovní scrambler, jako třeba mě moc rád se na tom svezu, pokud to půjde.

stráťa (104) napsal 30.07.2018 v 07:43

Fazeroj: Klidně si dovolím tvrdit že většina uživatelů cestovních endur velký zdvihy nepotřebuje. Pokud už to cenduro vezmou do "terénu" tak je to v relativně klidným tempu kdy hraje větší roli například světlá výška než zdvihy odpružení.
A na stranu montovaného tlumiče bych se nebál, kyvka vypadá dost masivně.

emánek27 (39) napsal 30.07.2018 v 00:24

JoskaH-aha...myslel jsem si,že mám 70-80 kilovou babu a chci vozit k tomu těžkou bagáž...ale myslím,že by ty parametry šly,ale je fakt,že proč jako...

JoskaH (443) napsal 30.07.2018 v 00:07

emánek27: No chceš váhu 200, cenu 300 a motorku pro velkého chlapa. A já říkám, že to dohromady bezpečně neklapne

emánek27 (39) napsal 29.07.2018 v 23:54

JoskaH-??

Elzon (47) napsal 29.07.2018 v 23:38

...kolik ocekávate cenu?...vidím to tak kolem 330...

Elzon (47) napsal 29.07.2018 v 23:24

...sen všech "konzerv"s citem pro dizajn Ještě chci vidět tu cenu s těma Ohlinsema a začnu šetřit nebo navštívím banku. Je lepší jak afrika a pro mne idální moto. Čest Guzzi

Fazeroj (6) napsal 29.07.2018 v 22:38

Teda 820 mm

Fazeroj (6) napsal 29.07.2018 v 13:05

Tak na zahranicnich webech se spise mluvi o Scrambleru nezli o enduru. Jak uz tu nekdo zminoval ty zdvihy nebudou uplne enduracky. Taky nevim co ten asymetricky ulozenej tlumic ? Nejsem zadny velky technik na jizdu v terenu a tak by me zajimalo jak se takovyhle tlumic chova v terenu, zda pri vetsich zatizenich neovlivnuje stabilitu atd. Pusobi to na me teda zajimave :) ale jak rikam nemam s tim praktickou zkusenost. Budu verit ze MG vi co dela.
Celkove je to ale moc pekna motka . Ta prihradovina na zadku a na cele to je super napad i provedeni a samo si to rika o naveseni vseho moznyho. Taky je supr ze MG zalezi na jednoduchosti a vaze. Sic tam tu elektriku nacpat taky musi, ale je videt ze se spise drzi stary skoly, Taky mi to trochu pripomina Granpaso od Morini. Celkove se na ni tesim ale zda bude sedlo vyskove zas po "italsku" 820 cm nebo tak nejak, tak teda

sxs525 (138) napsal 29.07.2018 v 11:53+1

naprosto parádní záležitost krásná italská jedinečná BRAVO

Mig_35 (345) napsal 29.07.2018 v 11:49+3

Suchá = 200 kg, ale pořád lehčí než F850GS, vypadá hezky, motor nebude trhač ale spíš silák, co se posbírá z ničeho, Ohlins bude v sérii? Bravo:) Cena? S takovými komponenty to rozpočtovka nebude:)

sekáčmagor (128) napsal 29.07.2018 v 11:10

Dobré...až na ty světla a cenu.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist