husqvarna_svartpilen_801_2




Moto Guzzi V65C Diabola

Pokud máte rádi styl vintage a jednoduchost, máme pro vás něco z Itálie. Designér a úpravce Stefano Venier obnovil klasickou Moto Guzzi z osmdesátých let. Motocykl s názvem Diabola je přestavěný model V65 z roku 1984, ale najdete na něm i díly z aktuální V7.

Podobná úpravička tu jednou od něj už byla a pro velký zájem, se místo původního jednoho kusu stavělo rovnou pět. Ty našly své majitele nejenom v evropských městech, ale i za oceánem.
Momentální Diabola označená V65C, kde se staví na základu jednoduché a osvědčené konstrukce, je použito i několik dílů z posledního modelu V7. Motor o objemu 643 ccm ze sebe dokáže vyždímat 52 koní, což je o čtyři koníky více než má stávající model V7 Stone. 
Nicméně, začalo se nejdříve tím, že se starý motocykl kompletně odstrojil a celé hnací ústrojí, elektriku a brzdové systémy poskytl novější model. U elektřiny to chtělo, tam měla Guzzina tenkrát velké rezervy. Staré rezavějící komponenty se pak začaly nahrazovat novými díly, až zbyla jen nádrž a blinkry. Ve finální fázi se lakovalo do černé a chromovalo. 
Sedlo je stejně decentní jako italská vlaječka, vyšitá na jeho boku. Budík tachometru byl zrestaurován, to aby udržel krok s ostatními oživenými součástkami. Řídítka Tommaselli model Condor naznačují, že dědkové to na mašinách tenkrát uměli taky pěkně rozhulákat a zalehnout. Tlumiče Club pak společně s uzounkými pryžemi Firestone umožní i trochu vzrušení nejenom na stojánku. "Jde o estetično. Diabola není o výkonu, je to o tom, zvýraznit tvary a originální motocykl", říká Stafano, který momentálně žije v New Yorku.

Informace o redaktorovi

Tomáš Procházka - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (8x):
Motokatalog.cz



TOPlist