husqvarna_svartpilen_801_2




Moto Guzzi překvapuje silnější V7

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rudirt (45) napsal 23.12.2020 v 21:41

Tak jsem našel na německým webu, že mnichovské zastoupení MG již přijímá předobjednávky
za cenu 10.120.-€ vč. opětovně zvednutého 19% DPH. (letos snížené DPH na covidových 16% už asi nebude)
Jinak STONE za 9.120.-€

Ten prodejce, který přijímá předobjednávky na Stone i Special
MG má název Moto München Merkel!!!

mira592 (35) napsal 21.12.2020 v 21:31

Budu muset změnit job abych to mohl mít ? obecně se mi moc líbí.

papiboy (1260) napsal 18.12.2020 v 12:53

Dobre som sa zasmial nad jedným príspevkom tuná...
Čo stojí kilowatt, to ma zaujímma, len keď si občas pozrem svoj elektromer.

U motocyklov je to predsa o inom, Guzziny, Enfieldy, Harleye, KawaW800 a ani kopa iných mašín sa nekupujú za "papierový" výkon, nie každý chce neustále niečo dokazovať alebo byť všade prvý.

Guzzi Nevadu 750 som mal 11 sezón, dodnes ju cítim pod sebou, jak niekdajšie agilné frajerky, ktoré vyžadovali aj určitý aktívny prístup k ich obhospodarovaniu.

Hondu CBF 1000 som mal 6 sezón. Výborná, sametovo-silná Japonka, ale ako studená baba, ktorej je všetko jedno. Nebreptala, veď mala na oveľa viac, ako som z nej dokázal využiť...

Ale počítať cenu za kW určitú logiku má, jeden tu napr. chcel nabíjať svoj elektro-vehikel v noci z verejného osvetlenia...

K veci: tá Guzzi 850 Special pre seniorov sa javí v dnešnej UFO-ére, ako sen.
Žiaľ, snom aj ostane...

Ale tiket po cca 15 rokoch aj tak podám, kuafix, aj sny niečo stoja ...

P.S.
Moto Guzzi club Bohemia , túto prilbu si pamätáte? Roberto Finessi ešte žije.
(Guzzi-zraz Dombóvár, HU)

https://motocykel.sk/motomuzeum-attala/

MarioV2 (8) napsal 17.12.2020 v 21:52

Udělejte mi V7 850 "Milano", prosím, ať vím kam po V7 II Stone.

pozzi (6) napsal 16.12.2020 v 18:16+3

Na jaře jsem vyměnil Brevu 750 za TDM 900. Jo, lepší posez, vyšší výkon, praktičtější na delší cesty .... ale už to nemá "koule". Prostě je japonsky sterilní. Půl roku se zaceluje jizva v srdci a teď vidím tohle .
Kdo jednou jezdil MG ví co cítím. I po rozvodu to je nepřekonatelná láska na celý život.
Už vím co si budu přát za dva roky k padesátinám. Tu v kombinaci rezavá/matná čerň.

Fullgas1 (746) napsal 16.12.2020 v 10:19

Špeciál je špeciál. Ešte by to chcelo ten racer. A aby sa na to poskladal aj chlap nad 180cm a mal pri tom prekrvené nohy...

Guzo (221) napsal 16.12.2020 v 07:12

Paráda !Otázne je,ako písal rousini,či a nakoľko sa potlačil ten "Guzzi charakter".

SuperSic58 (1307) napsal 15.12.2020 v 21:30-2+1

Všichni tu blahořečí ty klasický retro bajky ale na silnicích pak stejně potkáváš jen ty bezpohlavní japonský plasťáčky Jako je to pěkná klasika, poctivej vzducháč atd ale raději bych šel do Tridenta, kterej bude ve všem o level jinde a taky o 50 litrů nížší cena..

Mamola29 (1054) napsal 15.12.2020 v 17:06

Ten Special je prostě cool. Proč něco podobnýho ti chcípáci v Jawě nedokážou vytvořit ?? Lidi by jim utrhali ruce....

Zedsdead (293) napsal 15.12.2020 v 15:05-1+2

Hezký. Problém je, že na nadlitrové retro (Speed Twin, R9T..) to nemá výkonově a střední třída kolem 650 ccm je o poznání levnější. To bude mít holka ťěžký. 1200 byť třeba za 320 papírů by byla zajímavější.

Kulasec (56) napsal 15.12.2020 v 13:28

V tohle jsem doufal. Special bude moje příští motorka.. Žádný internetový povzdech.
Snad se mi podaří si ho příští rok projet v Mandellu...

muchosj (18) napsal 15.12.2020 v 10:00+4

Mě se vždycky nejvíce líbilo Griso,toto je na stejné úrovni, paráda

faux4 (34) napsal 15.12.2020 v 09:31

MG Stone V7 v te oranzove, nadhera, poctiva motorka.. vzduchem chlazeny motor, dvouventil, kardan.. i ty LED svetla a display jsou dotazeny a me se libi.. Sice mam H-D Sportstera, ale mozna bych jeste jedno misto v garazi nasel.. a rozhodoval bych se mezi V7 Stone a Ducati M796..

tamtentom (9) napsal 15.12.2020 v 07:46+3

Óda na radost! Takhle má vypadat motorka!

SLAY (810) napsal 15.12.2020 v 06:11+1

V 7 speciál naprosto nádhernej kus ty dva budíky to je pastva pro oči,tohle se Guzzi povedlo jako máloco

Mamola29 (1054) napsal 14.12.2020 v 23:13

V7 Special

rraadduuzz (17) napsal 14.12.2020 v 22:49

Toho speciala chci!!!!! Bych to stridal s Leoncinem...fakt nadhera

Tomgregr (2) napsal 14.12.2020 v 22:12

tak ten Speciál bych hned do garáže nastěhoval

Grenes (8) napsal 14.12.2020 v 21:47+3

Jsem rád že portfolio dnešní doby je tak rozmanitý. Tohle je prostě paráda. Možná že to nemá kdovíjaký výkon jak tu někteří mudrují ale za to má charisma a kouzlo, což každé druhé motorce dneska chybí... kdyby každé druhé...
Za mě palec

6464 (6) napsal 14.12.2020 v 20:44+1

Jak jednoduché, jak krásné. Letos jsem si udělal na starší kolena radost a koupil si motorku (co rozpočet dovolil). Po dlouhém vybírání vyhrála MG Nevada 750 Classic, protože má podle mně charakter. A to stejné vidím u nové V7 a navíc, vyráběno v Evropě. Myslím, že V7 bude stylová i za 20 let. Přeju MG ať se jí daří.

mySLAVE (2) napsal 14.12.2020 v 20:19

Paráda, neví někdo prosím, jestli bude i verze RACER?

JoskaH (444) napsal 14.12.2020 v 20:18-2+4

Jako vždy, všem se to líbí, ovšem koupí si to hrstička nadšenců.
Protože přece koupit si 65 koníků za 250 tisíc?
Realita vs. povzdechy na netu

Destroyer (237) napsal 14.12.2020 v 20:02

...skvelý test skvelej Vespy má 2000 zobrazení, zatiaľ čo krátky shot má 5000 ?? nerozumiem!

Simier (142) napsal 14.12.2020 v 19:53

Speciálka je nádherná
Ještě tak reinkarnovat malou BREVU - prostě nahodit moderní, ale elegantně-šmrncovní vzhled, k tomu ty LED záležitosti a moderní fičury budou pasovat lépe a osloví to i ty trochu mladší co chtějí nahatou univerzální mašinku

Frankie (731) napsal 14.12.2020 v 17:49

Já teda na ty klasiky moc nejsem, ale musím uznat, že verze Special...po dlouhé době Moto Guzzi, která se mi fakt líbí !

rousini (156) napsal 14.12.2020 v 17:28

Je to paráda. Ručičkový budík se hodí více, ale ne v stávající podobě. Vypadá jako z aliexpresu a digitální část ukazuje zařazený kvalt se zpožděním pár sekund (možná až po puštění spojky).
Trochu mám strach z projevu motoru, aby nebyl moc unisex, jako u V85TT. Tam ztratil zvuk a razanci. Na brzdě (někde na YT - bez záruky...) mu místo 80 kobyl naměřili cca 65 a to by odpovídalo mému srovnání s versysem...
Ale jinak díky gucině za počin, na tom oko rádo ulpí

nevo7 (95) napsal 14.12.2020 v 17:19

Modrá Special s hnedým sedlom je pekná /ale asi by som to v kľude skombinoval, aj čierne výfuky by tomu nevadili/. Zadný blatník mi moc pripomína Áziu /to nie je originálne/, tiež to mohli urobiť pekne ako má blatník Speed Twin /maléý decentný, v kľude vo farbe/.

Honzus75 (124) napsal 14.12.2020 v 17:12

No tak to je super vánoční dárek, myslím si, že tohle je přesně to, co V7 nutně potřebovala. Za mně tedy moc povedený update.

Brumbaal (7) napsal 14.12.2020 v 17:02

nádherná

CRF1000 (91) napsal 14.12.2020 v 16:57+2

2 válce, 2 kola, 2 budíky, 2 páčky..2 výfuky....symetrická paráda

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist