Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak jsem našel na německým webu, že mnichovské zastoupení MG již přijímá předobjednávky
za cenu 10.120.-€ vč. opětovně zvednutého 19% DPH. (letos snížené DPH na covidových 16% už asi nebude)
Jinak STONE za 9.120.-€
Ten prodejce, který přijímá předobjednávky na Stone i Special
MG má název Moto München Merkel!!!
Dobre som sa zasmial nad jedným príspevkom tuná...
Čo stojí kilowatt, to ma zaujímma, len keď si občas pozrem svoj elektromer.
U motocyklov je to predsa o inom, Guzziny, Enfieldy, Harleye, KawaW800 a ani kopa iných mašín sa nekupujú za "papierový" výkon, nie každý chce neustále niečo dokazovať alebo byť všade prvý.
Guzzi Nevadu 750 som mal 11 sezón, dodnes ju cítim pod sebou, jak niekdajšie agilné frajerky, ktoré vyžadovali aj určitý aktívny prístup k ich obhospodarovaniu.
Hondu CBF 1000 som mal 6 sezón. Výborná, sametovo-silná Japonka, ale ako studená baba, ktorej je všetko jedno. Nebreptala, veď mala na oveľa viac, ako som z nej dokázal využiť...
Ale počítať cenu za kW určitú logiku má, jeden tu napr. chcel nabíjať svoj elektro-vehikel v noci z verejného osvetlenia...
K veci: tá Guzzi 850 Special pre seniorov sa javí v dnešnej UFO-ére, ako sen.
Žiaľ, snom aj ostane...
Ale tiket po cca 15 rokoch aj tak podám, kuafix, aj sny niečo stoja ...
P.S. Moto Guzzi club Bohemia , túto prilbu si pamätáte? Roberto Finessi ešte žije.
(Guzzi-zraz Dombóvár, HU)
Na jaře jsem vyměnil Brevu 750 za TDM 900. Jo, lepší posez, vyšší výkon, praktičtější na delší cesty .... ale už to nemá "koule". Prostě je japonsky sterilní. Půl roku se zaceluje jizva v srdci a teď vidím tohle .
Kdo jednou jezdil MG ví co cítím. I po rozvodu to je nepřekonatelná láska na celý život.
Už vím co si budu přát za dva roky k padesátinám. Tu v kombinaci rezavá/matná čerň.
Všichni tu blahořečí ty klasický retro bajky ale na silnicích pak stejně potkáváš jen ty bezpohlavní japonský plasťáčky Jako je to pěkná klasika, poctivej vzducháč atd ale raději bych šel do Tridenta, kterej bude ve všem o level jinde a taky o 50 litrů nížší cena..
Hezký. Problém je, že na nadlitrové retro (Speed Twin, R9T..) to nemá výkonově a střední třída kolem 650 ccm je o poznání levnější. To bude mít holka ťěžký. 1200 byť třeba za 320 papírů by byla zajímavější.
MG Stone V7 v te oranzove, nadhera, poctiva motorka.. vzduchem chlazeny motor, dvouventil, kardan.. i ty LED svetla a display jsou dotazeny a me se libi.. Sice mam H-D Sportstera, ale mozna bych jeste jedno misto v garazi nasel.. a rozhodoval bych se mezi V7 Stone a Ducati M796..
Jsem rád že portfolio dnešní doby je tak rozmanitý. Tohle je prostě paráda. Možná že to nemá kdovíjaký výkon jak tu někteří mudrují ale za to má charisma a kouzlo, což každé druhé motorce dneska chybí... kdyby každé druhé...
Za mě palec
Jak jednoduché, jak krásné. Letos jsem si udělal na starší kolena radost a koupil si motorku (co rozpočet dovolil). Po dlouhém vybírání vyhrála MG Nevada 750 Classic, protože má podle mně charakter. A to stejné vidím u nové V7 a navíc, vyráběno v Evropě. Myslím, že V7 bude stylová i za 20 let. Přeju MG ať se jí daří.
Speciálka je nádherná
Ještě tak reinkarnovat malou BREVU - prostě nahodit moderní, ale elegantně-šmrncovní vzhled, k tomu ty LED záležitosti a moderní fičury budou pasovat lépe a osloví to i ty trochu mladší co chtějí nahatou univerzální mašinku
Je to paráda. Ručičkový budík se hodí více, ale ne v stávající podobě. Vypadá jako z aliexpresu a digitální část ukazuje zařazený kvalt se zpožděním pár sekund (možná až po puštění spojky).
Trochu mám strach z projevu motoru, aby nebyl moc unisex, jako u V85TT. Tam ztratil zvuk a razanci. Na brzdě (někde na YT - bez záruky...) mu místo 80 kobyl naměřili cca 65 a to by odpovídalo mému srovnání s versysem...
Ale jinak díky gucině za počin, na tom oko rádo ulpí
Modrá Special s hnedým sedlom je pekná /ale asi by som to v kľude skombinoval, aj čierne výfuky by tomu nevadili/. Zadný blatník mi moc pripomína Áziu /to nie je originálne/, tiež to mohli urobiť pekne ako má blatník Speed Twin /maléý decentný, v kľude vo farbe/.
Tak jsem našel na německým webu, že mnichovské zastoupení MG již přijímá předobjednávky
za cenu 10.120.-€ vč. opětovně zvednutého 19% DPH. (letos snížené DPH na covidových 16% už asi nebude)
Jinak STONE za 9.120.-€
Ten prodejce, který přijímá předobjednávky na Stone i Special
MG má název Moto München Merkel!!!
Budu muset změnit job abych to mohl mít ? obecně se mi moc líbí.
Dobre som sa zasmial nad jedným príspevkom tuná...
Čo stojí kilowatt, to ma zaujímma, len keď si občas pozrem svoj elektromer.
U motocyklov je to predsa o inom, Guzziny, Enfieldy, Harleye, KawaW800 a ani kopa iných mašín sa nekupujú za "papierový" výkon, nie každý chce neustále niečo dokazovať alebo byť všade prvý.
Guzzi Nevadu 750 som mal 11 sezón, dodnes ju cítim pod sebou, jak niekdajšie agilné frajerky, ktoré vyžadovali aj určitý aktívny prístup k ich obhospodarovaniu.
Hondu CBF 1000 som mal 6 sezón. Výborná, sametovo-silná Japonka, ale ako studená baba, ktorej je všetko jedno. Nebreptala, veď mala na oveľa viac, ako som z nej dokázal využiť...
Ale počítať cenu za kW určitú logiku má, jeden tu napr. chcel nabíjať svoj elektro-vehikel v noci z verejného osvetlenia...
K veci: tá Guzzi 850 Special pre seniorov sa javí v dnešnej UFO-ére, ako sen.
Žiaľ, snom aj ostane...
Ale tiket po cca 15 rokoch aj tak podám, kuafix, aj sny niečo stoja ...
P.S.
Moto Guzzi club Bohemia , túto prilbu si pamätáte? Roberto Finessi ešte žije.
(Guzzi-zraz Dombóvár, HU)
https://motocykel.sk/motomuzeum-attala/
Udělejte mi V7 850 "Milano", prosím, ať vím kam po V7 II Stone.
Na jaře jsem vyměnil Brevu 750 za TDM 900. Jo, lepší posez, vyšší výkon, praktičtější na delší cesty .... ale už to nemá "koule". Prostě je japonsky sterilní. Půl roku se zaceluje jizva v srdci a teď vidím tohle .
Kdo jednou jezdil MG ví co cítím. I po rozvodu to je nepřekonatelná láska na celý život.
Už vím co si budu přát za dva roky k padesátinám. Tu v kombinaci rezavá/matná čerň.
1 reakce
Špeciál je špeciál. Ešte by to chcelo ten racer. A aby sa na to poskladal aj chlap nad 180cm a mal pri tom prekrvené nohy...
Paráda !Otázne je,ako písal rousini,či a nakoľko sa potlačil ten "Guzzi charakter".
Všichni tu blahořečí ty klasický retro bajky ale na silnicích pak stejně potkáváš jen ty bezpohlavní japonský plasťáčky Jako je to pěkná klasika, poctivej vzducháč atd ale raději bych šel do Tridenta, kterej bude ve všem o level jinde a taky o 50 litrů nížší cena..
6 reakcí
Ten Special je prostě cool. Proč něco podobnýho ti chcípáci v Jawě nedokážou vytvořit ?? Lidi by jim utrhali ruce....
3 reakce
Hezký. Problém je, že na nadlitrové retro (Speed Twin, R9T..) to nemá výkonově a střední třída kolem 650 ccm je o poznání levnější. To bude mít holka ťěžký. 1200 byť třeba za 320 papírů by byla zajímavější.
1 reakce
V tohle jsem doufal. Special bude moje příští motorka.. Žádný internetový povzdech.
Snad se mi podaří si ho příští rok projet v Mandellu...
Mě se vždycky nejvíce líbilo Griso,toto je na stejné úrovni, paráda
2 reakce
MG Stone V7 v te oranzove, nadhera, poctiva motorka.. vzduchem chlazeny motor, dvouventil, kardan.. i ty LED svetla a display jsou dotazeny a me se libi.. Sice mam H-D Sportstera, ale mozna bych jeste jedno misto v garazi nasel.. a rozhodoval bych se mezi V7 Stone a Ducati M796..
Óda na radost! Takhle má vypadat motorka!
V 7 speciál naprosto nádhernej kus ty dva budíky to je pastva pro oči,tohle se Guzzi povedlo jako máloco
V7 Special
Toho speciala chci!!!!! Bych to stridal s Leoncinem...fakt nadhera
tak ten Speciál bych hned do garáže nastěhoval
Jsem rád že portfolio dnešní doby je tak rozmanitý. Tohle je prostě paráda. Možná že to nemá kdovíjaký výkon jak tu někteří mudrují ale za to má charisma a kouzlo, což každé druhé motorce dneska chybí... kdyby každé druhé...
Za mě palec
Jak jednoduché, jak krásné. Letos jsem si udělal na starší kolena radost a koupil si motorku (co rozpočet dovolil). Po dlouhém vybírání vyhrála MG Nevada 750 Classic, protože má podle mně charakter. A to stejné vidím u nové V7 a navíc, vyráběno v Evropě. Myslím, že V7 bude stylová i za 20 let. Přeju MG ať se jí daří.
Paráda, neví někdo prosím, jestli bude i verze RACER?
Jako vždy, všem se to líbí, ovšem koupí si to hrstička nadšenců.
Protože přece koupit si 65 koníků za 250 tisíc?
Realita vs. povzdechy na netu
6 reakcí
...skvelý test skvelej Vespy má 2000 zobrazení, zatiaľ čo krátky shot má 5000 ?? nerozumiem!
3 reakce
Speciálka je nádherná
Ještě tak reinkarnovat malou BREVU - prostě nahodit moderní, ale elegantně-šmrncovní vzhled, k tomu ty LED záležitosti a moderní fičury budou pasovat lépe a osloví to i ty trochu mladší co chtějí nahatou univerzální mašinku
Já teda na ty klasiky moc nejsem, ale musím uznat, že verze Special...po dlouhé době Moto Guzzi, která se mi fakt líbí !
Je to paráda. Ručičkový budík se hodí více, ale ne v stávající podobě. Vypadá jako z aliexpresu a digitální část ukazuje zařazený kvalt se zpožděním pár sekund (možná až po puštění spojky).
Trochu mám strach z projevu motoru, aby nebyl moc unisex, jako u V85TT. Tam ztratil zvuk a razanci. Na brzdě (někde na YT - bez záruky...) mu místo 80 kobyl naměřili cca 65 a to by odpovídalo mému srovnání s versysem...
Ale jinak díky gucině za počin, na tom oko rádo ulpí
Modrá Special s hnedým sedlom je pekná /ale asi by som to v kľude skombinoval, aj čierne výfuky by tomu nevadili/. Zadný blatník mi moc pripomína Áziu /to nie je originálne/, tiež to mohli urobiť pekne ako má blatník Speed Twin /maléý decentný, v kľude vo farbe/.
No tak to je super vánoční dárek, myslím si, že tohle je přesně to, co V7 nutně potřebovala. Za mně tedy moc povedený update.
nádherná
2 válce, 2 kola, 2 budíky, 2 páčky..2 výfuky....symetrická paráda
1 reakce