Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V85 je z fotek čirá nádhera , možná trošku břichoplaz, ale jako cesťáček je to elegán. Za mě to zabíjí jen displej místo budíků a zoufale odfláknuté kufry na výstavním kusu na Intermotu. Škoda, že pro 190+ člověka je to malinké, kolena na válcích nebudou při horkém motoru asi optimum... A "masivní kryt motoru" lze napsat vskutku jen od pohledu z fotky, neb realita sériového alobalu pod kartery je spíše pro potěchu oka, břichem na kládu fabrika jistě nedoporučuje. Tím méně břichem na tlumič, který je nechráněn...
Dominator: Jo, také znám jednoho, který došel pěšky do Santiaga de Compostela a jiného, který přeplaval kanál La Manche. Přečti si, prosím tě, znovu, co jsem napsal.
Tom-K ja viděl kluka na babetě v chorvatech taky tam dojel
nexus vim co je plovouci kotouč ten se hýbe hlavně s prava do leva ne ve směru otačeni a neni to k vůli zadírani desek, když zmačkneš brzdu tak ti v to nemuže křapnout.
Opět napíšu, že moje roky s Guzzi byly moc fajn a rád vzpomínám, jízda na MG je neskutečný zážitek, na jiném stroji to člověk takhle opravdu necítí. Velice specifická a skvěla záležitost... Jizdy na slavnosti značky do Mandella vždy třešnička na dortu... Věřím, že to bude parádní stroj! Fandím značce pořád!
Jestli se nepletu tak plovoucí kotouč se hýbe doprava, doleva. nikoliv dopředu-to je asi něco špatně(žeby vytlačené nýty už z výroby?) Jinak můžu hodnotit pouze design podle fotek, a za mně Stelvio bylo hodně pěkná motorka, tohle vypadá divně, trochu jako z hračkářství, od Italů bych čekal nějaký "wow efekt", nedostavil se. Chtělbych jej vidět naživo, možná změním názor.
...straše ovladani bída posed tak na par km... To budu muset říct tomu klukovi, co jsem ho před dvěma lety potkal v Mandellu zrovna když přijel na V7 přímo z Fara (cca 2400km ?) pouze s přestávkami na tankování a vypadal čerstvěji, než já po 5h jízdy.
Nic proti žádne zančce ale kamarad si koupil v7 2017 novou, tak jsem to projel a musim řici že straše ovladani bída posed tak na par km a při brzděni se mi něco nezdalo tak jsem se na to zaměřil a ten předni kotouč se hýbal tak 3mm dopředu dozadu... mělo to najeto 1200km. nijak muj přispěvek nehodnotté to je jen muj poznatek.
už se těším na zkušebku. Chi pokročit z malé brevy o něco výše. tak uvidím jak to pofrčí
matně černá barva s kombinací červeného rámu by nemusela vypadat špatně , snad to taliány napadlo
Ještě by to chtělo cenovku. Zájem o V85 mám už dlouho, jenom pořád nevím jestli si ji budu moct dovolit.
TomProv: Obecně se delší kyvka chová líp než krátká - není tak citlivá na přenos výkonu,
A protože kardan se v některých situacích chová jinak než řetěz (pro ty co nejsou zvyklí nepříjemně) tak omezení jeho projevů je asi dobře.
To V85 je nejen strašně krásný, ale vzbuzuje ve mně nějakou důvěru, jako že by to mohl být bajk na půl života, nebo snad i do konce
na tomhle se musím svézt
Za me moc pekna motorka a vypada ze by to navíc mohl být opravdu univerzál na každý den a takřka kamkoliv . Uz se tesim na test
Buellrider: Není to extra velká motorka, ale zase tak malá není, chlápek na videu má 193cm.
https://youtu.be/5V3MVECOxfU
V85 je z fotek čirá nádhera , možná trošku břichoplaz, ale jako cesťáček je to elegán. Za mě to zabíjí jen displej místo budíků a zoufale odfláknuté kufry na výstavním kusu na Intermotu. Škoda, že pro 190+ člověka je to malinké, kolena na válcích nebudou při horkém motoru asi optimum... A "masivní kryt motoru" lze napsat vskutku jen od pohledu z fotky, neb realita sériového alobalu pod kartery je spíše pro potěchu oka, břichem na kládu fabrika jistě nedoporučuje. Tím méně břichem na tlumič, který je nechráněn...
Dominator: Jo, také znám jednoho, který došel pěšky do Santiaga de Compostela a jiného, který přeplaval kanál La Manche. Přečti si, prosím tě, znovu, co jsem napsal.
Tom-K ja viděl kluka na babetě v chorvatech taky tam dojel
nexus vim co je plovouci kotouč ten se hýbe hlavně s prava do leva ne ve směru otačeni a neni to k vůli zadírani desek, když zmačkneš brzdu tak ti v to nemuže křapnout.
Opět napíšu, že moje roky s Guzzi byly moc fajn a rád vzpomínám, jízda na MG je neskutečný zážitek, na jiném stroji to člověk takhle opravdu necítí. Velice specifická a skvěla záležitost... Jizdy na slavnosti značky do Mandella vždy třešnička na dortu... Věřím, že to bude parádní stroj! Fandím značce pořád!
Jestli se nepletu tak plovoucí kotouč se hýbe doprava, doleva. nikoliv dopředu-to je asi něco špatně(žeby vytlačené nýty už z výroby?) Jinak můžu hodnotit pouze design podle fotek, a za mně Stelvio bylo hodně pěkná motorka, tohle vypadá divně, trochu jako z hračkářství, od Italů bych čekal nějaký "wow efekt", nedostavil se. Chtělbych jej vidět naživo, možná změním názor.
Dominator neunesl, ze ma jeho motorka povisly kozy
že se kotouč hýbal ? Tak to je snad u plovoucího kotouče normální že plave. Kdyby ne, tak se ti budou zadírat desky Dominátore.
...straše ovladani bída posed tak na par km... To budu muset říct tomu klukovi, co jsem ho před dvěma lety potkal v Mandellu zrovna když přijel na V7 přímo z Fara (cca 2400km ?) pouze s přestávkami na tankování a vypadal čerstvěji, než já po 5h jízdy.
Nic proti žádne zančce ale kamarad si koupil v7 2017 novou, tak jsem to projel a musim řici že straše ovladani bída posed tak na par km a při brzděni se mi něco nezdalo tak jsem se na to zaměřil a ten předni kotouč se hýbal tak 3mm dopředu dozadu... mělo to najeto 1200km. nijak muj přispěvek nehodnotté to je jen muj poznatek.
Nádherná motorka.
Ideální by bylo jí ještě udělat sestřičku, která by byla lehčí, s lepším a delším pérováním, a s 21´
Ta V7 III v cervene se zavodnim kitem - muj vlhkej sen!
Také se těším na svezení. Vypadá opravdu dobře a určitě si výměnu za své Stelvio umím představit
už se těším na zkušebku. Chi pokročit z malé brevy o něco výše. tak uvidím jak to pofrčí
matně černá barva s kombinací červeného rámu by nemusela vypadat špatně , snad to taliány napadlo
Preju Guzzine, at se dari, naslapnuto maji dobre
Zalezi co vse bude za priplatek
Za 300 litrů plus minus to je hoooodně gut! Testovací jízda napoví
Takže cena V 85 TT pro D už je jasnáááááá. 11.990 eeeeeeček
Kdyby byl svět dokonalej, měla by V85 ručičkový budíky, jen jednoduchý vstřikování a žádnou další elektroniku !
Ale i tak můžeme být rádi, že žijeme v době, kdy i přes všechny možný předpisy, pravidla, normy a omezení, dokáže někdo vyrobit takhle pěkný stroj...
Je to pěkná stylovka, ale zůstal bych raději na cestě. To bříško je opravdu hodně nízko.
V té červené barvě je neskutečná!
Tuhle motorku bych si dovedl představit jako nástupce Stelvia. Zkušební jízda napoví...
Skvělé Guzziny...
Ještě by to chtělo cenovku. Zájem o V85 mám už dlouho, jenom pořád nevím jestli si ji budu moct dovolit.
TomProv: Obecně se delší kyvka chová líp než krátká - není tak citlivá na přenos výkonu,
A protože kardan se v některých situacích chová jinak než řetěz (pro ty co nejsou zvyklí nepříjemně) tak omezení jeho projevů je asi dobře.
To V85 je nejen strašně krásný, ale vzbuzuje ve mně nějakou důvěru, jako že by to mohl být bajk na půl života, nebo snad i do konce
na tomhle se musím svézt
Jako to bych mohl...
Moc hezké.
V85 TT taka uprimna vsestranna motorka skvele podtrhuje celkove portfolio MG