Co bude dál s motorem V85 od Moto Guzzi?
Text: Honza Zajíček | Foto: Oberdan Bezzi, RSCA design, moto-station.com, archiv | Zveřejněno: 22.8.2019 | Zobrazeno: 12 427x
Jedno je jisté – u modelu V85 TT to nezůstane. O tom, že na novém motoru hodlají v Mandelu postavit celou novou řadu víme od podzimní premiéry cestovního endura. Kdy to bude, jak budou vypadat a kolik jich bude, to je zatím ve hvězdách. Podívejte se proto spolu s námi na designérské vize a vyberte tu nejlepší.
853 cm3, 80 koní a 80 Nm nám letos v útrobách dlouhodobě testovaného V85 TT alias Brejlovce dokazuje, že k hromadě zábavy nutně nepotřebujete trojciferné výkonové cifry. Dvojnásobně to platí v případě motoru, který svůj výkon podává takovým stylem, že byste mu klidně řekli koní víc. Přesně tak funguje přeladěný agregát z modelu V9. Byla by proto škoda ho nevyužít i v něčem výrazně sportovněji orientovaném, než je cestovní enduro a vůbec bychom se přitom nebáli ani kapot. Nebo spíš moderního svěžího naháče? Bije ve vás zablácené srdce a líbilo by se vám něco do terénu? Všechno máme k dispozici, teď je jenom na inženýrech Moto Guzzi aby rozhodli, co nám naservírují. Koncept TT, od kterého se finální verze příliš neliší, nás před dvěma lety totálně překvapil. Povede se to letícímu orlovi i letos? Doufáme, že ano!
Informace o redaktorovi
Honza Zajíček - (Odebírat články autora)
Hlasování
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.