hsq_cervenec_enduro




Co bude dál s motorem V85 od Moto Guzzi?

Jedno je jisté – u modelu V85 TT to nezůstane. O tom, že na novém motoru hodlají v Mandelu postavit celou novou řadu víme od podzimní premiéry cestovního endura. Kdy to bude, jak budou vypadat a kolik jich bude, to je zatím ve hvězdách. Podívejte se proto spolu s námi na designérské vize a vyberte tu nejlepší.

853 cm3, 80 koní a 80 Nm nám letos v útrobách dlouhodobě testovaného V85 TT alias Brejlovce dokazuje, že k hromadě zábavy nutně nepotřebujete trojciferné výkonové cifry. Dvojnásobně to platí v případě motoru, který svůj výkon podává takovým stylem, že byste mu klidně řekli koní víc. Přesně tak funguje přeladěný agregát z modelu V9. Byla by proto škoda ho nevyužít i v něčem výrazně sportovněji orientovaném, než je cestovní enduro a vůbec bychom se přitom nebáli ani kapot. Nebo spíš moderního svěžího naháče? Bije ve vás zablácené srdce a líbilo by se vám něco do terénu? Všechno máme k dispozici, teď je jenom na inženýrech Moto Guzzi aby rozhodli, co nám naservírují. Koncept TT, od kterého se finální verze příliš neliší, nás před dvěma lety totálně překvapil. Povede se to letícímu orlovi i letos? Doufáme, že ano!

Hlasujte o nejpovedenější návrh.

Jakou podobu bude mít další model s motorem V85? Vybrali jsme několik designérských návrhů, které nás oslovily. Jaké jsou podle vás nejlepší?

  1. Oberdan Bezzi, to je nekonečná studnice nápadů a designových cvičení, mimo jiné i na téma podélně uloženého véčka. Jeho poslední kreace se jmenuje V8 Sport, což by s přimhouřením oka mohl být nový naháč V85 Sport.
    Hlasováno: 33x
  2. O něco blíže realitě by mohla být Moto Guzzi V85 Roadster. Tahle fotomontáž zachycená francouzskou redakcí Motostation na jednom z diskuzních fór je v podstatě svlečené TT. Designéři by po jeho úspěchu ale mohli být při chuti a přijít s něčím odvážnějším.
    Hlasováno: 45x
  3. Designér říkající si RSCA přichází podobně jako Bezzi s modelem Sport, v jeho případě nese jméno V85 R Sport. Každopádně zadní část ve stylu Horneta by dnes rozhodně neobstála, zato přední část ve stylu Le Mans nebo dokonce přední kapota...
    Hlasováno: 27x
  4. Nicméně je na čase se vrátit k Bezzimu, mistrovi virtuálních konceptů. Něco nám říká, že po vlivu šedesátých a sedmdesátých let se pomalu dostaneme k reinkarnaci osmdesátek a jestli to půjde dál, přijdou i devadesátky. Pamatujete si na model 1100 Sport?
    Hlasováno: 37x
  5. Když jsme v těch časech minulých, přidáme i závoďák ve stylu superbiků osmdesátých let. Ty hranaté tabulky mají něco do sebe a přijít s něčím takovým by mohlo ostatním výrobcům vypálit rybník. A i kdyby tam ty tabulky nebyly, mělo by to něco do sebe.
    Hlasováno: 20x
  6. Trošku do současnosti nám přenese V9 Sport Individual, který je v podstatě jemně upravený současný V9 Bobber Sport. Protože je to ale už teď dobrá motorka, s novým motorem by to mohlo být jenom lepší.
    Hlasováno: 20x
  7. Slíbili jsme i něco pro milovníky bláta. Jim Oberdan nakreslil stroj s názvem Desert Eagle, a i když vypadá na první pohled skvěle, bylo by to na Guzzi podle nás moc jednoduché. Spíš než jako sériovka je to totiž custom scrambler.
    Hlasováno: 27x
  8. S blátem koketují i flattracky o jejichž popularitě se nemusíme bavit. Podívejte se na FTR od Indianu. Americká prochá dráha sice není pro Guzzi vůbec typická, ale nápad je to zajímavý.
    Hlasováno: 18x
  9. Zpátky ale na silnici, a to v typickém Guzzi stylu. Zeleno-stříbrná barevná kombinace a vzhled podobný řadě V11 je sázka na jistotu, která by mohla fungovat. Tohle je klasická Guzzi z přelomu milénia, po které se spoustě fanouškům stýská.
    Hlasováno: 34x
  10. A teď vzhůru do současnosti, a možná spíš dokonce do budoucnostil. Kdyby něco takového skutečně přišlo, byl by to obrovský šok. Guzzi si zakládá na tradicích a k tomu světlo alá MV Agusta moc nepasuje.
    Hlasováno: 11x
  11. Poslední počin Bezziho je o něčem jiném. Rovná horní linka je klasika, barevná kombinace s přední kapotkou je zase jasný koncept V7 III představený loni na podzim a navrch pár moderních tvarů. Tohle by mohlo fungovat.
    Hlasováno: 55x
  12. Pier Terblanche spolu s Miguelem Galluzim nakreslili pro Moto Guzzi tři koncepty, které v roce 2009 při své premiéře dostaly cenu za nejlepší design. Neměla by je továrna pro nový motor oprášit?
    Hlasováno: 16x
  13. Ještě jednou designér RSCA, který se pustil do novodobé reinkarnace modelu Imola. Trochu zapracovat na masce s podsedlovkou a nemuselo by to být zlé...
    Hlasováno: 12x

Hlasování

Dotazník se zobrazí pouze přihlášeným uživatelům. Nejste bohužel přihlášení, tuto akci můžete provést v pravém horním rohu nebo se nově registrovat.
Autor článku obdržel prémii 42 Kč od 14 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist