yamaha_demo_tour




Montážní linka VFR1200F

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
siha (0) napsal 25.04.2010 v 13:01

že každých 90 s sjede jedna hotová ještě neznamená, že montáž trvá stejnou dobu...

Charlie_Kladno (7) napsal 23.04.2010 v 08:59

Nová VFR je fakt hnus tedy v porovnání s tou starší ... nevím kam se ztratilo ten sportovní silniční nádech ... toto je cesťák jak vystřiženej ... fuj! Celkově se mi moc nových motorek nelíbí a to hlavně asi pro ty jejich odporný výfuky! Humus

CryingDragon (7) napsal 08.02.2010 v 21:41

Kurňa montujou to chvilu a takových prachů to stojí

kawa...pavel (101) napsal 07.02.2010 v 23:22

Voldemort: a o tom to je, protože tak vzniká pořádnej kus železa, a ne hujda pravdu máš chlape kladiva a kovadliny...někdy i ten majzlík...a vznikne supr mazlík (kawa, suza ...atd)

drrath (0) napsal 06.02.2010 v 20:58

Anti: nevyrábějí, u jiných značek používají výhradně kladivo a majzlík. To jen Honda je nejlepší, a proto je tu o nové VFR tolik článků
A taky Honda slušně redakci zaplatila

Kamikadze-Ace (3351) napsal 06.02.2010 v 17:22

nomální modulárka... montáž v taktu ... klasika jako všude

AlePozor (2) napsal 04.02.2010 v 22:40

Co na to napsat? No Comment!
Je vidět, že japka to máj pěkně zmáklý.
Pokrok nezastavíš.
Jen snad, aby konečná cena byla stejně
úměrná výrobní bobě.

Anti (390) napsal 04.02.2010 v 19:56

Článek ke každýmu prdnutí VFR omlouvá zimní sezona...
Mimochodem,nevyrábí se ostatní motorky podobně?

bower (2) napsal 04.02.2010 v 08:15

Před lety jsem byl v Jawě a na lince byli Vietnamci a taky jim to odsejpalo,ale bílý monterky neměli ,to je fakt.

Rimmerak (-8) napsal 03.02.2010 v 20:10

to Chlup : Taky jsou všechny díly čistý ne? Zasviníme je až my, provozem.

Chlup (6) napsal 03.02.2010 v 20:05

ty bílý montérky je taky nářez
na GP sice taky mechanici dělají v bílých rukavičkách
ale tohle je normální linka

Pechyjo (3) napsal 03.02.2010 v 18:12

jj, je to tak Petik.p, byj jsem ve škodovce, BMV a v Pažoutu a všude je to na podobnym principu, prostě se střídaj na pozicích aby nezblbly

Petik.p (0) napsal 03.02.2010 v 17:43

ale na takové lince neděláš celou šichtu jeden úkon. špatně jsi se díval. zaměstnanci se po přibližně po dvou hodinách přesunují na sousední úkon , takže denně děláš jeden úkon tak dvě hodinky. je to tak jak ve škodovce, tak v jakékoliv jiné automibilce, vyruší se tím chyby zautomatizované práce lidí

cz.topinka (3) napsal 03.02.2010 v 15:00

90S neni to nějak rychlí? No asi fakt dělaj rychle. Chtěl bych se někdy do takoví výrobny podívat

task71 (13) napsal 03.02.2010 v 13:42

No mohla by to být dobře placená práce.
A hlavně pro mne velmi zajmavá

vitas81 (0) napsal 03.02.2010 v 11:16

no nechtěl bych kus vyrobenej před koncem noční směny

Rik333 (6) napsal 03.02.2010 v 11:03

No, klip peknej, ale navstivil jsem ted jako pozorovatel nejaky manufaktury v CR, a reknu vam, delat 8 hod. v kuse porad dokola jeden ukon, ve straslivym hluku a pod tlakem posunujicich se pasu je peklo. Ale kupujicim zustavam...

Waldas28 (0) napsal 03.02.2010 v 10:40

pořád jen VFR jsou i jiné motocykly nebo je to jen reklamní kampan?

wario (126) napsal 03.02.2010 v 10:05

Pěkný , japonci to mají zmáknutý




TOPlist