Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
illMedvědGuzzin:drastické změny na motoru jsou parádní, ale celej zbytek je jen přelakovanej kdybys dal do audini motor z BMW, tak by to byla stále audi a ne BMW, jestli už konečně chápeš, co tím chci říct
Ashitaka i Pjercak - fabrika je ráda že prodá to málo co prodá - tyhle malosériový produkce nejsou z nejlevnějších ;) proto je fabrika nedělá. Navíc pokud takhle drastické změny na pohonné jednotce považuje Ashitaka jen za "přelakování" tak se pak asi není ani o čem bavit
to illMedvědGuzzin:no to je sice fakt, že bych to nezvládl, ale takové věci dělají firmy a nemění značku motorky. pouze přidají svůj dovětek. když je firma, která si bere moto guzzi, tak ji má komplet předělat a ne jen přelakovat. můj názor. neříkám, že to není hezké, ale prostě nevidím v tom tu pointu. MG by si dokázala podle mě štelovat motory sama a dávat je jako limitované edice
Ashitaka: tak si vem sériovej motor a doma ho pošteluj na bigbore 1400ccm, dodělej si komplet nové hlavy, celý sání vč. elektroniky, pak to odlaď aby se to dalo použít a teprve potom dělej chytrýho Jinak Millepercento se na trhu pohybuje již docela dlouho a zabývaj se převážně tunningem sériových Guzzin. Takže asi tak
dyť ty motorky na videu jsou Moto Guzzi Griso s novým lakem a poštelovaným motorem o nic víc tam nejde. pokud ta firma dělá jen novej lak a štelování, tak jsou o ničem. čekal jsem nějakou rafinovanější přestavbu nebo aspoň nějaké zásahy do kostry. motorky jsou to hezké, ale celkově firma ode mě dostává
proč ne?
Líbí se mi obě i jejich parametry paráda. Jenže pořád to asi budou tlustý neohrabaný výjimečný stroje. I tak
Moc pěkný...
Tak tohle bych sedlal moooc rád Cena určitě bude pěkná raketa...
BB1 je boží
Tak tohle je něco , paráda , jen tak dál...
To Grisso,to je žrááádlo
To Griso je pecka, ještě dozadu nacpat gumu 200mm a je to good
Mě so to libi jeto jak Qcar proste nic a naraz je pryc ale osobně mě tyto upravy netahnou.
a lakovani je pěkné to cerne a zlate rafky ...
illMedvědGuzzin:drastické změny na motoru jsou parádní, ale celej zbytek je jen přelakovanej kdybys dal do audini motor z BMW, tak by to byla stále audi a ne BMW, jestli už konečně chápeš, co tím chci říct
Ashitaka i Pjercak - fabrika je ráda že prodá to málo co prodá - tyhle malosériový produkce nejsou z nejlevnějších ;) proto je fabrika nedělá. Navíc pokud takhle drastické změny na pohonné jednotce považuje Ashitaka jen za "přelakování" tak se pak asi není ani o čem bavit
to illMedvědGuzzin:no to je sice fakt, že bych to nezvládl, ale takové věci dělají firmy a nemění značku motorky. pouze přidají svůj dovětek. když je firma, která si bere moto guzzi, tak ji má komplet předělat a ne jen přelakovat. můj názor. neříkám, že to není hezké, ale prostě nevidím v tom tu pointu. MG by si dokázala podle mě štelovat motory sama a dávat je jako limitované edice
Furt vetci objem a vic koni proč to něděla rovnou tovarna. kdys vseci chou vic vic vic?
jinak MG jsou pěkné
Ashitaka: tak si vem sériovej motor a doma ho pošteluj na bigbore 1400ccm, dodělej si komplet nové hlavy, celý sání vč. elektroniky, pak to odlaď aby se to dalo použít a teprve potom dělej chytrýho Jinak Millepercento se na trhu pohybuje již docela dlouho a zabývaj se převážně tunningem sériových Guzzin. Takže asi tak
dyť ty motorky na videu jsou Moto Guzzi Griso s novým lakem a poštelovaným motorem o nic víc tam nejde. pokud ta firma dělá jen novej lak a štelování, tak jsou o ničem. čekal jsem nějakou rafinovanější přestavbu nebo aspoň nějaké zásahy do kostry. motorky jsou to hezké, ale celkově firma ode mě dostává
jojo, 135 šemíků ve dvouventilu - to bych doma asi i strpěl