Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tu cenu moc nízko nevidím. Kvalitní materiály, vývoj a součástky něco stojí. Ale je lepší investovat do kvalitních výrobků, které si časem najdou své zákazníky, než cpát prachy do reklamy a vyrábět šmejdy. Třeba česká 125ka Blata taky stojí 90 tis. Proste jsou tam značkové díly a kvalitní materiály.
Možná by jim pomohla nová značka třeba jak to udělala Toyota. Proste sebeluxusnejší Toyotu si nikdo nekoupí, ale Luxus to už je jiný kafe. To i novináři říkají, dobry, dobry, i když je to stejný o čem před rokem říkali špatný, špatný.
Ha, víc už to okopírovat nešlo. Opravdu jdou svou cestou. Škoda jen, že neumí srazit tu hmotnost, když už to tak dlouho vyvíjeli. Jinak vše podstatné je od předu do zadu okopčené včetně posazaní výfuku i krytů řemenu. Mohu než držet palce ať jim to drží jako vzor . Sednout a jezdit, sednout a jezdit, ...
Myslím, že kdo ochutnal legendu, těžko půjde koupit "nepovedenou" kopii, jen proto, že tam udělali zadní tlumič dle Kawy a digi budíky. Tato věta se ovšem netýká zarytých Kymconautů, ti půjdou a koupí !!!
Snad "povedená" kopie Yamaha T-max. Cenu by dle svého vzoru snad kopírovat nemusela! Pokud se tedy objeví na trhu! Rozdíl ve výkonu motoru bylo možno komentovat vhodnějším způsobem! Dle zveřejněných fotografií je skútr Kymco 550 jistě zajímavý.
Kabriolin: Jsou to kulaté "euroodrazky", které nyní musí být na motocyklech a skútrech. Pravda je, že lepší by byly obdelníkové jako má Aprilia, BMW, Yamaha a další značky.
Cena je stanovena dle oficiální.dealera KYMCO na 249000 co ve srovnání s t max za 314 je hodně zajímavá cena...
Tu cenu moc nízko nevidím. Kvalitní materiály, vývoj a součástky něco stojí. Ale je lepší investovat do kvalitních výrobků, které si časem najdou své zákazníky, než cpát prachy do reklamy a vyrábět šmejdy. Třeba česká 125ka Blata taky stojí 90 tis. Proste jsou tam značkové díly a kvalitní materiály.
Možná by jim pomohla nová značka třeba jak to udělala Toyota. Proste sebeluxusnejší Toyotu si nikdo nekoupí, ale Luxus to už je jiný kafe. To i novináři říkají, dobry, dobry, i když je to stejný o čem před rokem říkali špatný, špatný.
Tak hodně štěstí, na tom zblblém trhu.
Pro mě zatím nový stroj finančně nedostupný.
Ha, víc už to okopírovat nešlo. Opravdu jdou svou cestou. Škoda jen, že neumí srazit tu hmotnost, když už to tak dlouho vyvíjeli. Jinak vše podstatné je od předu do zadu okopčené včetně posazaní výfuku i krytů řemenu. Mohu než držet palce ať jim to drží jako vzor . Sednout a jezdit, sednout a jezdit, ...
Myslím, že kdo ochutnal legendu, těžko půjde koupit "nepovedenou" kopii, jen proto, že tam udělali zadní tlumič dle Kawy a digi budíky. Tato věta se ovšem netýká zarytých Kymconautů, ti půjdou a koupí !!!
Xciting 400 se prodává za nějakých 160K. Tohle by mohlo být kolem 200K. Víc snad ne.
Vypadá fajnově
krásná věcička
palec nahoru pro kymco!
Snad "povedená" kopie Yamaha T-max. Cenu by dle svého vzoru snad kopírovat nemusela! Pokud se tedy objeví na trhu! Rozdíl ve výkonu motoru bylo možno komentovat vhodnějším způsobem! Dle zveřejněných fotografií je skútr Kymco 550 jistě zajímavý.
Ty boční odrazky jsou hnus,že to měli v USA mi nevadilo,podle mě zbytečnost ale co taky čekat že vyleze z hlavy úředníka v Bruseli,samé voloviny.
Jako motorkář jsem měl v garáži vždy i skútr. A vždy Kymco. Skútry (ne lowendy) této značky jsou fakt pecka... Tento to jen potvrzuje...
Ta fotka č. 16 je Predátor??? Jinak pěkný to strojek
co to tam je kolem za hipíky, kua?
pěkný, jen ta cena bude asi masakr
tak toto ano...
skutry jedou a ty 15ctky to chtělo,paráda
Kabriolin: Jsou to kulaté "euroodrazky", které nyní musí být na motocyklech a skútrech. Pravda je, že lepší by byly obdelníkové jako má Aprilia, BMW, Yamaha a další značky.
paráda
A zase ta odrazka z vozejku... jinak parádní