Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Já jen k často zmiňované Moto GP a KTM , za mne patří KTM do GrandPrix ve spoustě podniků,ale nechápu,proč se angažují i v těch,kde je asfalt pod koly...
Fakt tomu nerozumím a v jejich portfoliu mi to přijde naprosto mimo mísu...
WSBK Superbike s RC8 bych chápal ale žumpu na prachy kde jsem vlastně mevím proč,co tam prezentují SuperDuke 1390 ?? Fakt nechápu... Dakar,tam jsou doma a na základě úspěchu tam " si ji koupím i se slickama" a když to bude supermoto,tak tam je to zase doma,stejně tak,resp. tuplem MX atd...
Howg
Mně nejvíc *irituje*(nemůžu sem přece napsat *sere*), že postupem času
je stále méně možno vyloučit katastrofální vliv na kariéru ČTYŘECH
jezdců KTM v MotoGP1000 .
A to nejen v této sezóně, ale i v následujících, kdy bude MotoGP 850
technickým mezníkem tohoto sportu .
Celý evropský průmysl jde do háje, protože Evropu řídí nezodpovědní politici v čele s Lejno vou, ideologové místo ekonomů. Timmermans jako nejhlavnější strůjce evropského ekonomického kolapsu už do toho hodil vidle, ale neskutečné škody se za ním potáhnou jako sopel. Víme jak to tu dopadne, co půjde pohltí Čína, protože ta se ideologií neřídí, dělá byznys. Jako Trump, ale ten Evropu také šetřit nebude, jen dojit. Jediný kdo bude prosperovat budou zbrojaři. Hurá, nebudeme mít sice na chleba, ale armády, plné nebojeschopné techniky. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Koho jsme si zvolili, toho máme.
Tváří se tajemně, ale zájemce o KTM může být jen Indie-Bajaj nebo Čína-CF. Nikdo jiný nemá tak velký finanční polštář. Oba tihle hráči už si z KTM stejně odnesli většinu patentů a technologií, teď už to znamená jen zbytek evropského majetku a je vykucháno.
RIP rakouská KTM.
RIP MV Augusto, bez vazeb na někoho většího to stejně nedáš.
KTM má výborné krosky a sportovní endura, zbytek produkce je ale designově hodně "divný" a kvalitativně "diskutabilní". Nejvíc mě ale štve ta jejich nabubřelost či jak to říct. Zákazníci čekají 15 let na lehčí a levnější Enduro 690 (např. s motorem 390) a KTM ji představí až když je jednou nohou v hrobě a ještě ji udělá těžší než 690... Takhle se chtějí zachránit?
Zatím se (v Evropě) "všichni" chovají (a mluví!) jako že se nic neděje ,
ale ono se děje . Kdo si v ČR myslí, že budou redukce (a nejen v Automotive)
pouze v Německu a tady ne, měl by si dát studenou sprchu zavčas ...
Např. v Plzni už je *trh práce* a *sociální situace* na pováženou .
No a co se týká KTM, je mně líto Brada B., Pedra A., Maverika V.
a nejvíc Eney B.
Do roku 2024 nahromaděné dluhy cca 2 miliardy eur + více než
200 tisíc neprodaných euro5 - motocyklů, to není *moc nadějný*
vstup do sportovní sezony (MotoGP !) ...
Hlavně, že se věci hýbou... O KTM strach nemám, tahle fabrika pustila na trh tolik motorek, že by investor byl idiot, kdyby to nekoupil, nevyráběl motorky a náhradní díly...
Jedinej kdo přijde k úhoně budou věřitelé a možná Agusta, ale třeba se jí bude dařit...
pro MV smutná zprává ,zřejmě to znamená že MV končí v SSP a je to i konec nadějí že by se MV AGUSTA v roce 2027 objevila v MOTO GP jako satelit KTM jak bylo avizováno .
Čert vem KTM ale u MV mi to hodně mrzí.
Já jen k často zmiňované Moto GP a KTM , za mne patří KTM do GrandPrix ve spoustě podniků,ale nechápu,proč se angažují i v těch,kde je asfalt pod koly...
Fakt tomu nerozumím a v jejich portfoliu mi to přijde naprosto mimo mísu...
WSBK Superbike s RC8 bych chápal ale žumpu na prachy kde jsem vlastně mevím proč,co tam prezentují SuperDuke 1390 ?? Fakt nechápu... Dakar,tam jsou doma a na základě úspěchu tam " si ji koupím i se slickama" a když to bude supermoto,tak tam je to zase doma,stejně tak,resp. tuplem MX atd...
Howg
Mně nejvíc *irituje*(nemůžu sem přece napsat *sere*), že postupem času
je stále méně možno vyloučit katastrofální vliv na kariéru ČTYŘECH
jezdců KTM v MotoGP1000 .
A to nejen v této sezóně, ale i v následujících, kdy bude MotoGP 850
technickým mezníkem tohoto sportu .
K167 … Amen
1 reakce
Celý evropský průmysl jde do háje, protože Evropu řídí nezodpovědní politici v čele s Lejno vou, ideologové místo ekonomů. Timmermans jako nejhlavnější strůjce evropského ekonomického kolapsu už do toho hodil vidle, ale neskutečné škody se za ním potáhnou jako sopel. Víme jak to tu dopadne, co půjde pohltí Čína, protože ta se ideologií neřídí, dělá byznys. Jako Trump, ale ten Evropu také šetřit nebude, jen dojit. Jediný kdo bude prosperovat budou zbrojaři. Hurá, nebudeme mít sice na chleba, ale armády, plné nebojeschopné techniky. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Koho jsme si zvolili, toho máme.
10 reakcí
Tváří se tajemně, ale zájemce o KTM může být jen Indie-Bajaj nebo Čína-CF. Nikdo jiný nemá tak velký finanční polštář. Oba tihle hráči už si z KTM stejně odnesli většinu patentů a technologií, teď už to znamená jen zbytek evropského majetku a je vykucháno.
RIP rakouská KTM.
RIP MV Augusto, bez vazeb na někoho většího to stejně nedáš.
6 reakcí
R.I.P. MV Agusta
KTM má výborné krosky a sportovní endura, zbytek produkce je ale designově hodně "divný" a kvalitativně "diskutabilní". Nejvíc mě ale štve ta jejich nabubřelost či jak to říct. Zákazníci čekají 15 let na lehčí a levnější Enduro 690 (např. s motorem 390) a KTM ji představí až když je jednou nohou v hrobě a ještě ji udělá těžší než 690... Takhle se chtějí zachránit?
3 reakce
nic dalšího z portfolia oranžoví nepustí?
Zatím se (v Evropě) "všichni" chovají (a mluví!) jako že se nic neděje
,
ale ono se děje . Kdo si v ČR myslí, že budou redukce (a nejen v Automotive)
pouze v Německu a tady ne, měl by si dát studenou sprchu zavčas ...
Např. v Plzni už je *trh práce* a *sociální situace* na pováženou .
No a co se týká KTM, je mně líto Brada B., Pedra A., Maverika V.
a nejvíc Eney B.
Do roku 2024 nahromaděné dluhy cca 2 miliardy eur + více než
200 tisíc neprodaných euro5 - motocyklů, to není *moc nadějný*
vstup do sportovní sezony (MotoGP !) ...
2 reakce
Hlavně, že se věci hýbou... O KTM strach nemám, tahle fabrika pustila na trh tolik motorek, že by investor byl idiot, kdyby to nekoupil, nevyráběl motorky a náhradní díly...
Jedinej kdo přijde k úhoně budou věřitelé a možná Agusta, ale třeba se jí bude dařit...
Stefan platil zlatou kartou
Ale ňák to nevyšlo
Zpět je Timur se svou partou
Na jak dlouho? Nejisto.
pro MV smutná zprává ,zřejmě to znamená že MV končí v SSP
a je to i konec nadějí že by se MV AGUSTA v roce 2027 objevila v MOTO GP jako satelit KTM jak bylo avizováno
.
Čert vem KTM ale u MV mi to hodně mrzí.
3 reakce