motopoint_unor_shad




Zatímco KTM má nového šéfa, MV Agusta staronového majitele

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petr1000001 (225) napsal 07.02.2025 v 22:38

Já jen k často zmiňované Moto GP a KTM , za mne patří KTM do GrandPrix ve spoustě podniků,ale nechápu,proč se angažují i v těch,kde je asfalt pod koly...
Fakt tomu nerozumím a v jejich portfoliu mi to přijde naprosto mimo mísu...
WSBK Superbike s RC8 bych chápal ale žumpu na prachy kde jsem vlastně mevím proč,co tam prezentují SuperDuke 1390 ?? Fakt nechápu... Dakar,tam jsou doma a na základě úspěchu tam " si ji koupím i se slickama" a když to bude supermoto,tak tam je to zase doma,stejně tak,resp. tuplem MX atd...
Howg

IvanDvoutakťák (5322) napsal 05.02.2025 v 10:45

Mně nejvíc *irituje*(nemůžu sem přece napsat *sere*), že postupem času
je stále méně možno vyloučit katastrofální vliv na kariéru ČTYŘECH
jezdců KTM v MotoGP1000 .
A to nejen v této sezóně, ale i v následujících, kdy bude MotoGP 850
technickým mezníkem tohoto sportu .

Brukev (950) napsal 04.02.2025 v 21:16+1

K167 … Amen

podle-ženy-puberťák (21) napsal 04.02.2025 v 08:11-1+8

Celý evropský průmysl jde do háje, protože Evropu řídí nezodpovědní politici v čele s Lejno vou, ideologové místo ekonomů. Timmermans jako nejhlavnější strůjce evropského ekonomického kolapsu už do toho hodil vidle, ale neskutečné škody se za ním potáhnou jako sopel. Víme jak to tu dopadne, co půjde pohltí Čína, protože ta se ideologií neřídí, dělá byznys. Jako Trump, ale ten Evropu také šetřit nebude, jen dojit. Jediný kdo bude prosperovat budou zbrojaři. Hurá, nebudeme mít sice na chleba, ale armády, plné nebojeschopné techniky. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Koho jsme si zvolili, toho máme.

Obycejny_clovek (383) napsal 03.02.2025 v 20:22-1+2

Tváří se tajemně, ale zájemce o KTM může být jen Indie-Bajaj nebo Čína-CF. Nikdo jiný nemá tak velký finanční polštář. Oba tihle hráči už si z KTM stejně odnesli většinu patentů a technologií, teď už to znamená jen zbytek evropského majetku a je vykucháno.

RIP rakouská KTM.

RIP MV Augusto, bez vazeb na někoho většího to stejně nedáš.

Sir_CHerokee (133) napsal 03.02.2025 v 18:49

R.I.P. MV Agusta

zban (13) napsal 03.02.2025 v 18:24

KTM má výborné krosky a sportovní endura, zbytek produkce je ale designově hodně "divný" a kvalitativně "diskutabilní". Nejvíc mě ale štve ta jejich nabubřelost či jak to říct. Zákazníci čekají 15 let na lehčí a levnější Enduro 690 (např. s motorem 390) a KTM ji představí až když je jednou nohou v hrobě a ještě ji udělá těžší než 690... Takhle se chtějí zachránit?

opic26 (502) napsal 03.02.2025 v 18:16

nic dalšího z portfolia oranžoví nepustí?

IvanDvoutakťák (5322) napsal 03.02.2025 v 18:06+3

Zatím se (v Evropě) "všichni" chovají (a mluví!) jako že se nic neděje ,
ale ono se děje . Kdo si v ČR myslí, že budou redukce (a nejen v Automotive)
pouze v Německu a tady ne, měl by si dát studenou sprchu zavčas ...
Např. v Plzni už je *trh práce* a *sociální situace* na pováženou .

No a co se týká KTM, je mně líto Brada B., Pedra A., Maverika V.
a nejvíc Eney B.
Do roku 2024 nahromaděné dluhy cca 2 miliardy eur + více než
200 tisíc neprodaných euro5 - motocyklů, to není *moc nadějný*
vstup do sportovní sezony (MotoGP !) ...

soccer (535) napsal 03.02.2025 v 17:51+2

Hlavně, že se věci hýbou... O KTM strach nemám, tahle fabrika pustila na trh tolik motorek, že by investor byl idiot, kdyby to nekoupil, nevyráběl motorky a náhradní díly...

Jedinej kdo přijde k úhoně budou věřitelé a možná Agusta, ale třeba se jí bude dařit...

K167 (1853) napsal 03.02.2025 v 16:02+3

Stefan platil zlatou kartou
Ale ňák to nevyšlo
Zpět je Timur se svou partou
Na jak dlouho? Nejisto.

SLAY (1166) napsal 03.02.2025 v 14:48-1+2

pro MV smutná zprává ,zřejmě to znamená že MV končí v SSP a je to i konec nadějí že by se MV AGUSTA v roce 2027 objevila v MOTO GP jako satelit KTM jak bylo avizováno .
Čert vem KTM ale u MV mi to hodně mrzí.




TOPlist