yamaha_demo_tour




Testujeme KTM 790 Adventure/R v Chorvatsku

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PETARDAK (169) napsal 16.05.2019 v 16:41+1

2lizard, jen Vláďu upřesním, nádrže nejsou dvě, ale jedna s velmi členitým tvarem, převráceného "U" a dole je propojovací hadička (kvůli plnému vyjetí benzínu) s dvěma kohoutky(kvůli uzavření při demontáže plné nádrže z moto). čerpadlo paliva je uvnitř v levé části, a tedy teoreticky, pokud prorazíš nádrž zprava, můžeš uzavřít propojovací hadičku a s minimem benzínu v levé straně dojet. Obráceně to nelze...
Ale ta nádrž se opravdu jeví extrémně tuhá a ty plastové překryty taky nejsou žádný "papír" Mimochodem, ten překryt, jako spotřebák, stojí v KTM něco přes 900,-Kč a komplet boční plast na nádrž v barvách a s potiskem 3t , račte srovnat s cenou plastů např. na Afru...
Jinak se v moto profesně pohybuji 30let a vlastně jsem ještě neviděl, proraženou plastovou nádrž...

2lizard (8) napsal 16.05.2019 v 10:10

@Vláďa Novotný dík za reakci, neb o tomto není v návodu ani zmíňka

Mig_35 (345) napsal 14.05.2019 v 13:09

mě se líbí dosti, jediný slabý point je ta přední hmyzí maska, předpokládám, že první pěkný Rally kit a bude to vypadat úplně jinak...

Jacob82 (142) napsal 14.05.2019 v 09:43

Petardak: Díkes za info.. Velmi slušný!

Jacob82 (142) napsal 14.05.2019 v 09:42+3

Frankie: Naprostej souhlas s Petardakem, je to otázka vkusu. Podle mě design motorek v poslední době prožívá novej boom, vyrábí se motorky více stylů než snad kdy před tím a je jich tolik tak krásnejch, že člověk fakt neví, co by chtěl víc. Technologie za poslední dekádu (či dvě) solidně poskočila a umožnila výraznější změny v zažitých tradicích (bezpečnost, informovanost, pohodlí, konektivita, alternativní pohony atd.) a např. já z toho mám obrovskou radost!
Samozřejmě to na druhou stranu může bejt pro někoho přesný opak (jako třeba pro Tebe). Prostě jsou věci, který už se nevrátí, ale já to na druhou stranu chápu. Ta klasika měla taky něco do sebe. Ovšem život jde dál a já můžu jenom poradit koukat na půl škopku piva jako na tu nevypitou část, i když se jeví jako zvětralá a teplá Je to pořád o dost lepší, než jenom litovat, že ta první půlka už je vypitá/vylitá a že už se nevrátí...

PETARDAK (169) napsal 14.05.2019 v 09:34

Jacob82, údaje v T.P. pohotovostní 210/celková450 = doložitelnost krásných 240

Honzis (44) napsal 14.05.2019 v 08:33+1

PETARDAK: Máš pravdu, předsedo Hlavně že do článku nandám několik fotek, kde je ten rám vidět, včetně obrázku pouze rámu, a pak napíšu takovou koninu... I redaktoři mají své dny Díky za upozornění.

Frankie (731) napsal 14.05.2019 v 08:13

To, že jsou motorky čím dál hnusnější, je neoddiskutovatelný fakt u všech značek, KTM nevyjímaje. Jelikož s tím ale nikdo z nás nic neudělá, asi nemá cenu to řešit. Kdo nechce jezdit staré herky, musí si zvyknout, bohužel.

PETARDAK (169) napsal 14.05.2019 v 07:42+2

2Grilko, design je velmi subjektivní věc a jistě KTM ho má velmi výstřední... ale naštěstí mi lidé, mám vkus a pohled na vzhled různý jinak by každý jezdil na NC a v garáži měl "ochcávku v dechtu"
A v neposlední řadě, toto je expediční moto do terénu, kde hraje prioritu: funkce, ergonomie, rozložení váhy a jaksi "až" v druhé řadě vzhled...

Grilko (19) napsal 13.05.2019 v 23:09-2+3

Vážení ,moto může mít best vlastnosti, ale z designu se mi chce zvracet

PETARDAK (169) napsal 13.05.2019 v 20:22

Jen je "chybička" v textu článku: ... rám, u KTM tradiční chrom-molybdenový příhraďák,... tato KTM nemá Honzo "přihraďák" ale dvojitý trubkový rám, dole otevřený s motorem jako nosnou částí.
Přihraďák je pouze podsedlák a i ten je zajímavě sešroubovaný ze samostatné pr.+l. části.

Mig_35 (345) napsal 13.05.2019 v 19:47+1

zapněte si stopaře kucí předpokládám, že budete mít nachystanou pěknou trasu skrz Velebit, aneb jak říká kamarád "pojezdil jsem Vinnetoua"... to je snad nejkrásnější šotolina vůbec. a dejte vědět, jestli tam nahoře náhodou ještě nebyl sníh...
dotaz asi nemám žádnej, snad jen kdo si koupí základní verzi, je neuvěřitelně škaredá tím, jak je nízká...




TOPlist