yamaha_demo_tour




S motorem 790 vrací KTM do hry vedle Duka také Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Obycejny_clovek (323) napsal 02.12.2022 v 21:16-1+2

Baví mě vždycky to ujištění, že sice vědí, že Čína nestojí za moc, ale že všechno budou vyrábět pod dohledem Evropy. To jako že u linky v Číně bude sedět Rakušan a dotahovat každý šroub a vyhazovat komponenty, které nesplňují toleranční požadavky, bude se ujišťovat, že pneu není sešlapaná tma a řešit, jestli tam je dostatek oleje a ten není z kuchyně? Tomu někdo věří?

Jinými slovy další Čína v nabídce původně evropského výrobce, ono oranžády už dávno jely business v Indii...

Takže kdo nám zůstal čistě v Evropě? Aprilia, Guzzi, Ducati, Husqvarna, MV?

Z mého pohledu na pohřebiště směřují nebo už tam jsou značky jako BMW, Benelli, Triumph, Lambretta, SWM, Romet, JAWA... které postupně ztrácí schopnost vyrobit motorky doma nebo jsou jen marketingovou nálepkou pro čistě asijské produkty.

petr1000001 (207) napsal 02.12.2022 v 20:30

Přečetl jsem si začátek ( a už píšu,což může a bývá chyba ) ale vychází mi z toho,že když si koupím novou austria kačenu za randál,až jí budu chtít prodat,bude tu stejná,nová,no a za mín ...... že bude víc poruchová než ta "origo"-to bych se asi bát nemusel...to jsou vyhlídky...

SJ90 (6) napsal 02.12.2022 v 10:38

Je to fajn udělat opět 790, ale lepe ji udělat ve verzi R kde to dává větší smysl vzhledem k hmotnosti, nebo nejlepe tuto udělat dvouválcovou 490 Adw.R to by byla asi nej. Moc se mi nelíbí, když se každé 2 roky mění nové modely to pak nevím zda za pár let na to něco seženu. Je ale fajn se držet osvědčených věcí a taky je chvili na trhu podržet byť v upravených variantách.

DomT (1) napsal 02.12.2022 v 10:15

Po 1500km se to automaticky deaktivuje, nebo to udělají v autoriz servisu po prvním servisu?

Pedl (178) napsal 02.12.2022 v 09:56

No jsem zvědavý na konečnou cenu, a nejen u tohoto. A je fajn, že trochu ještě poladí motor.

Mig_35 (345) napsal 01.12.2022 v 18:47+1

Byla by škoda, kdyby takový paskvíl nebyl v nabídce ve dvou verzích:)

Fyro (121) napsal 01.12.2022 v 18:13+1

Koukám v tom předním štítku je díra, jak to má přesně fungovat? Nevíte někdo?

Fyro (121) napsal 01.12.2022 v 18:06

Kdyby raději konečně už dali na trh tu dvouválcovou 490ku adv ve verzi R

nevo7 (95) napsal 01.12.2022 v 16:57

Je to potreba, cendura v priaznivej cene okolo 700ccm rastú a KTM 890tkou bola už cenovo odskočená.
Týmto si CFMoto 800 polepší, bral som ten motor ako čínsku kópiu KTM motora /kde to už s KTM nemalo nič spoločné, robili si to v Ázii ako vedeli/, ale ak budú nad tým rakušáci dohliadať, tak to bude asi fajn /alebo si budú riešiť svoje motory a motory CFMoto budú pod čínskym dohľadom - a ten rozdiel tam stále bude/.

afro-r1 (513) napsal 01.12.2022 v 16:36

Kdyby to tak zavedli i u aut - 1500km a potom zustanou jen ty chtene asistenty...

Pemik89 (4) napsal 01.12.2022 v 16:29

Duke 790 by měl startovat na ceně 220-230 tisíc Kč a Adventure 280 tisíc Kč.

K167 (1469) napsal 01.12.2022 v 16:12

P.S.: Upřesnění/detail - na stránkách KTM je uvedeno 87 Nm:

K167 (1469) napsal 01.12.2022 v 16:00

V článku se píše: "U Adventure KTM udává 95 koní při 8 000 otáčkách a 88 Nm při 6 500".

Pokud to tak u KTM 790 Adventure/2023 bude, tak je to stejně, jako u "původní" KTM 790 Adventure/2019/2020 - no dobrá, je tam drobný rozdíl v otáčkách - tam bylo 70 kW/95koní při 8250 ot./min. a 88 Nm při 6600 ot./min.

Vzhledem k tomu, že vzhled u nové KTM 790 Adventure je upravený a asi pro mnohé přijatelnější než u původní, říkám si, že to je po představení Hondy XL750 Transalp další konkurent (tentokrát "vlastní") pro CFMOTO 800MT, která je podle udávaných technických parametrů proti KTM 790 Adventure i XL750 Transalp o nějakých 20 kg těžší a má oproti 790 Adventure o 11 Nm menší točivý moment.
To jsem z toho jelen.

Cormac (39) napsal 01.12.2022 v 14:36+4

Dělají v tom schválně hokej. Kvůli tomu bych o koupi KTM neuvažoval, samá inovoce a skutek utek. Hlavně to pěkně zabalit. Vic mi vyhovuje způsob, vyvinout produkt, dobře otestovat a pak ho několik let prodávat max s kosmetickými změnami. Viz např. Tenere.

Destroyer (237) napsal 01.12.2022 v 14:22

je to krok vedľa a krok späť. Je mnoho možností ako rozšíriť ponuku na základe vyrábaných motorov od CF a toto je tá najhoršia.
spomeniem len dve, za mňa najlepšie možnosti ktoré mali, pričom pokojne bolo možné využiť obe a reálne ponuku obohatiť:
Norden 801 s R podvozkom (nevyžaduje vývoj)
KTM 790 bez elektroniky, osekanú verziu aby cenovo konkurovala T7 (vyžaduje vývoj)
už som niekde písal, že takto sa vydali cestou KTM 1050 ktorú ponúkali popri 1190, bol to krok vedľa. Spomeniete si niekto na ňu?
Downsize motorky nikdy neboli dobre hodnotené a nikdy dobre predajné, to nám história už ukázala.

31081 (669) napsal 01.12.2022 v 14:12+5

Ta 790 Adv.vypadá za mě určitě dobře,ted se mi líbí více než předchozí model




TOPlist