journeyman_brezen




Novinky KTM 2010

Od oranžových se očekávalo hodně, většina cestovatelů se těšila na zabudování nového motoru 1200 ccm do modelu Adventure. Toho jsme se bohužel nedočkali, ale zklamáni jsme rozhodně být nemohli.

Kapitoly článku

Motokros 2010 -  350 ccm!

Jako první si KTM pozvala na pódium mistry světa 2009 v sedlech oranžových motorek a že jich nebylo málo. Nový speciál pak ten nejpovolanější - Stefan Everts. A KTM opravdu všem vyrazila dech, předvedla totiž krosku o obsahu 350 kubíků, taková už se na motokrosových tratích dlouho neobjevila. Čtyřtaktní jednoválec plní vstřikování, takže když si někde krosku zašlápnete, nemusíte na ní skákat dvě minuty než chytne. No a to nejzajímavější na závěr, KTM se u tohoto stroje vrátila k zadnímu přepákování namísto systému PDS.

RC8 Race replica

KTM RC8 R se zatím neuvedla ve WSBK, ale velice úspěšně jezdí závody mistrovství Německa, které mají bezpochyby svou kvalitu. Pro běžné zákazníky je letos k dispozici replika v barvách Red Bull.

KTM 690 SuperDuke R

Poslední silniční KTM, která čekala na svou R verzi je malý Duke. Ten se dočkal klasického zbarvení v bílém provedení s oranžovým písmenem R a několika technických změn, jako je jiné nastavení motoru a podvozku. Více informací přineseme později.

KTM 125 Concept

Všechny výše uvedené modely se daly více méně očekávat, co mi ale vyrazilo dech jsou dva nové koncepty. Jedná se o streetfightery pro nejmladší, tedy s obsahem 125ccm. Ani továrna jako je KTM už tedy nemůže tento segment trhu ignorovat.
Motorky kupodivu nepohání dvoutakty, ale čtyřtaktní jednoválce. Motorky jsou osazené těmi nejlepšími komponenty a naskýtá se i možnost pořádání závodů těchto strojů, nechme se tedy překvapit.

Informace o redaktorovi

Matěj Oliva - (Odebírat články autora)

Stáhněte si vybrané fotografie na pozadí vašeho PC

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (16x):



TOPlist