Nová šelma z Rakouska? – KTM 1290 Super Adventure
Text: Oliver Trembač | Zdroj: KTMMania | Foto: Facebook/KTMMania | Zveřejněno: 15.8.2014 | Zobrazeno: 15 407x
Text: Oliver Trembač | Zdroj: KTMMania | Foto: Facebook/KTMMania | Zveřejněno: 15.8.2014 | Zobrazeno: 15 407x
Vyzera ako vhodny adept do zavodu na Pikes Peak..
ja porad nechapu proc vam vadi vykon...zalezi jen na vas kolik ho vyuzijete...
Prostě jen pohodlnější verze s větší nádrží a lepší ochranou proti větru.Myslim,že si to kupce najde.
Mimochodem ty Trail Attacky sice na asfaltu pěkně držej,ale maj až nebezpečně slabý bočnice a rychle se oskáčou.Myslim,že chtěj ještě trochu doladit...
Hrůza Jak vidno, od Jima s Bobem se už nakazili i Hans s Jurgenem. Díky Bohu, že máme doma pár klasických motocyklů s karburátory a normálním vzhledem, furt je někdo chce, ale nikdy to neprodám !!!
Nejen v automobilovém, ale už i v motocyklovém průmyslu se poslední roky daří dělat z lidí pěkné blbce.
A já už doufal, že trend předělávání cestovních endur na supersportovní supercesťáky přecpané superelektronikou končí a začnou se zas dělat CESTOVNÍ ENDURA.
crxjet: bingo nejlepší je něco mezi...takže vlastně nic neměnit a furt šmrdlat to samý
btw: nemá náhodou současná adventurka přepínátko na offroad mod, kterej má 100kobyl?
Ale tak proč néééé!? Čím těžší, dražší a mohutnější, tím víc Němců si to koupí.
seikos: na cestu kolem světa musí být 21" kolo? To sem nevěděl.
Kdyby radsi udelali KTM 1290 SMT.
Tohle nechci. Dejte mi naháče V2 s polokapotou, 1000cc, 120k, příhradový rám, Bremba, cena do 300t.
uz se tesim na 150 konovou GS adventurku chvili picujete na to, jak hrozi diky emisnim limitum nizky preturbeny kubatury a ted zase ze je to moc velkej motor a moc nadupanej...cechacek bude pindat porad
Výkonu a objemu není nikdy dost blaznivý rakušáci
Baví mě ty rozličný reakce
180 koní a co, ať je tam klidně naserou .. ty Trail Attacky co na to nazuli mám na svý taky
Není těch 180 koní málo? Třeba na tahání klád z lesa a tak...
Kdy už mi konečně postaví SM s motorem z novýho duka? Nebo aspoň s motorem z advíka
Nevím, zda na cestu kolem světa potřebuješ zrovna 21placové kolo, nicméně taky se mi to líbí. Jen je pak otázkou, kolik to v reálu bude žrát a jak to bude ovladatelné. 180 koní je brutál, ale v off to je stejně k ničemu.
Mě se líbí že to není Bmw Sorry
BMW má nespornou výhodu v dlouhodobém sbírání zkušeností.
Když se tak koukám na to 19" přední kolo, tak to očividně bude takový ten "Alpský adventure". Nic na cestu kolem světa
Mě se to líbi,ale neni to Bmw Sorry
jop... a rok na to bude 1390 Hyper Adventure... a za par rokov tu budeme mat 4800 V8 Twin Turbo Mega Adventure Heavy Cruiser... na keru mater je dobre z roka na rok zvysovat objem to srdecne netusim... 180 konove cestne enduro... pokefovany marketing...