globalmoto_duben_nolan




Nová šelma z Rakouska? – KTM 1290 Super Adventure

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (767) napsal 18.08.2014 v 12:53-1

Vyzera ako vhodny adept do zavodu na Pikes Peak..

ariba (100) napsal 18.08.2014 v 12:13+2

ja porad nechapu proc vam vadi vykon...zalezi jen na vas kolik ho vyuzijete...

zmulin (371) napsal 17.08.2014 v 15:58

Prostě jen pohodlnější verze s větší nádrží a lepší ochranou proti větru.Myslim,že si to kupce najde.
Mimochodem ty Trail Attacky sice na asfaltu pěkně držej,ale maj až nebezpečně slabý bočnice a rychle se oskáčou.Myslim,že chtěj ještě trochu doladit...

Steve-CZ (259) napsal 17.08.2014 v 11:44

Hrůza Jak vidno, od Jima s Bobem se už nakazili i Hans s Jurgenem. Díky Bohu, že máme doma pár klasických motocyklů s karburátory a normálním vzhledem, furt je někdo chce, ale nikdy to neprodám !!!
Nejen v automobilovém, ale už i v motocyklovém průmyslu se poslední roky daří dělat z lidí pěkné blbce.

Left (30) napsal 16.08.2014 v 23:17+1

A já už doufal, že trend předělávání cestovních endur na supersportovní supercesťáky přecpané superelektronikou končí a začnou se zas dělat CESTOVNÍ ENDURA.

karf (54) napsal 16.08.2014 v 14:18

crxjet: bingo nejlepší je něco mezi...takže vlastně nic neměnit a furt šmrdlat to samý

btw: nemá náhodou současná adventurka přepínátko na offroad mod, kterej má 100kobyl?

Marex (2570) napsal 16.08.2014 v 14:12-1+1

Ale tak proč néééé!? Čím těžší, dražší a mohutnější, tím víc Němců si to koupí.

mardock (73) napsal 16.08.2014 v 12:15-2+3

seikos: na cestu kolem světa musí být 21" kolo? To sem nevěděl.

SirIndy (56) napsal 16.08.2014 v 09:26+1

Kdyby radsi udelali KTM 1290 SMT.

Zedsdead (293) napsal 16.08.2014 v 06:09-1

Tohle nechci. Dejte mi naháče V2 s polokapotou, 1000cc, 120k, příhradový rám, Bremba, cena do 300t.

crxjet (258) napsal 15.08.2014 v 21:41+1

uz se tesim na 150 konovou GS adventurku chvili picujete na to, jak hrozi diky emisnim limitum nizky preturbeny kubatury a ted zase ze je to moc velkej motor a moc nadupanej...cechacek bude pindat porad

Pjercak (48) napsal 15.08.2014 v 20:27+1

Výkonu a objemu není nikdy dost blaznivý rakušáci

Vlnič (199) napsal 15.08.2014 v 18:14

Baví mě ty rozličný reakce
180 koní a co, ať je tam klidně naserou .. ty Trail Attacky co na to nazuli mám na svý taky

Dráťa (61) napsal 15.08.2014 v 16:20+5

Není těch 180 koní málo? Třeba na tahání klád z lesa a tak...

Skalik (13) napsal 15.08.2014 v 15:41+1

Kdy už mi konečně postaví SM s motorem z novýho duka? Nebo aspoň s motorem z advíka

Diaboluss (42) napsal 15.08.2014 v 15:32

Nevím, zda na cestu kolem světa potřebuješ zrovna 21placové kolo, nicméně taky se mi to líbí. Jen je pak otázkou, kolik to v reálu bude žrát a jak to bude ovladatelné. 180 koní je brutál, ale v off to je stejně k ničemu.

seikos (975) napsal 15.08.2014 v 14:40-3+2

Mě se líbí že to není Bmw Sorry
BMW má nespornou výhodu v dlouhodobém sbírání zkušeností.






Když se tak koukám na to 19" přední kolo, tak to očividně bude takový ten "Alpský adventure". Nic na cestu kolem světa

DOMINATOR (1260) napsal 15.08.2014 v 13:30

Mě se to líbi,ale neni to Bmw Sorry

deep-sk (474) napsal 15.08.2014 v 12:12-2+8

jop... a rok na to bude 1390 Hyper Adventure... a za par rokov tu budeme mat 4800 V8 Twin Turbo Mega Adventure Heavy Cruiser... na keru mater je dobre z roka na rok zvysovat objem to srdecne netusim... 180 konove cestne enduro... pokefovany marketing...




TOPlist