Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To je zajímavý, kolik věci, je špatně na předchozím modelu.
No, že to nikdo neřekl dřív, až když přišel novej model, hlavně ty ovladače, to bude nádhera, až se začnou pěkně lámat.
Doufám, že bude mít jednoduchý ovládání, jako předchozí model a že to nebude, něco jako nová Africa.
Hlavně jsem zvědavej na ten podvozek, protože u předchozího modelu, moc 2x nefungoval, tak sem šel radši do velkýho eRka.
Sem moc zvědavej, až ji uvidím na živo.
Mám sice jen 150ps, ale 10 navíc nutně potřebuji !! Ideálně tedy 20 ale Multistrada už je fakt drahá... každý jezdí jinak a nelze škatulkovat ... Speed měl 130 koni a malem!!! mi ujela voktavka v naftě ... už nikdy více se to nesmí stát ( tedy Speeda miluju a teď už má i správné stádo ) ..
By mne fakt zajímalo kdo z těch co si koupí moto s výkonem 160-180 PS to opravdu využije.Drtivá většina si to koupí pouze nahrazuje chybějící centimetry na péru a žvaní kolem toho....Pak to někde odstaví a poserproužky jsou široké jako D1.Doufám že v tom Bruselu při vymýšlení všech omezení nezapomenou omezit výrobu moto na max.350 ccm a výkon 27PS protože k tomu k čemu má motorka sloužit je to dostačující.No a hrdinové kteří jezdí např.230 s kuframa by si mohli zakoupit okruhovky namontovat kufry a jezdit v Brně na okruhu.Alespoň by se po zrušení Velké ceny využil.
Pekne to zaoblili, vyladili a keď už je človek na KTM dizajn zvyknutý, nemá čo namietať. Majiteľ 1290tky môže byť kľudný s uvažovaním nad výmenou. Ak odstránia dosť nedostatkov 1290tky /teplo, ucukanosť pri pomalej jazde, vyššie ťažisko pocitovo pri klopení, nestabilita vo vyššej rýchlosti/, bude to dobrá motorka. Nový majiteľ bude iste nadmieru spokojný.
Teda zepredu je to fakt hnus. GS taky zepredu nevypada dobre, ale tady to uz uplne uletelo. Ta nadrz protazena dolu se mi nezda.
Nic pro me, ale jsem si jisty, ze to pujde na dracku
Tak mě se líbí, větší displej, ty nádrže dole a hlavně sedlo níže. Což ocení motorkáři menších postav.
Těch 5 kg nahoru a 2 Nm dolu trochu zamrzí. No zatím to měnit nebudu.
Super místo pro promo fotky!
Pokud se nepletu, tak je to Sitges-Terramar poblíž Barcelony, zajímavá trať s pohnutou historií. Byl jsem tam cca 10 let zpátky, bohužel jen autem. Tenkrát to bylo v dost žalostném stavu. Sice jsme objeli pár koleček, ale kvůli vegetaci a prasklinám v betonu se nedalo jet moc rychle a tím pádem nešlo využít ty krásné klopenky ani na 50%.
Podle fotek z poslední doby to vypadá, že autordromu opět někdo začal věnovat aspoň nějakou péči Ale tak jako tak, jezdec na fotce 32 má fakt koule - ono to z obrázku tak nevypadá, ale takhle u hrany je sklon tý zatáčky fakt extrémní
Čeče jak ty hochy z KTM znám, tak je jich tam dost, co mají v hlavě ty obvody poskládaný trochu jinak, takže zrovna tady by mě ani nenapadlo, že by to byl fake Koukni na video, cca 15. vteřina, tam je půldruhýho metru od kraje, tohle může být podobně. Navíc když se koukneš, jak jsou za ním vzadu ty čáry, tak ta fotka není hi-speed průlet, ale jen takový vycuknout to nahoru na fotku a zase zpátky. A foťák na nějakej příšerně kratičkej čas to dá bez problémů. Což teda ani tak nesnižuje výkon jezdce, páč jen do tý kolmý stěny najet chce mít gule
Jestli se v pekle jezdí na koních, tak vypadají právě takhle. Jednou zbyde po Kiskovi jen díra ve stropě.
Nebo možná ne, protože 30., 31. a 32. fotka jsou boží (pořadí fotek v textu, v galerii jsou jinde).
Pěkný, v reálu bude určitě pěknejsi, měl jsem strach že bude pěknejsi než stary model,ale naštěstí to tak není o 5kg vic, o 2Nm menší kroutak, zatím budu klidně spát
To sou dnes pecky ... nejdřív Speed a teď toto ...
v KTM zdokonalili dokonalé ( mmj. posr. EU normy ... v USA prodají každých 7 sec nesmyslnej pickup se sedmilitrem a my tu dusíme motorky pro záchranu planety ) nicméně si počkám na test a věřím že to bude pořád ta stará dobra bestie .... a doufám že dojde i na srovnávací testik starší a této verze ... prosím prosím
To je zajímavý, kolik věci, je špatně na předchozím modelu.
No, že to nikdo neřekl dřív, až když přišel novej model, hlavně ty ovladače, to bude nádhera, až se začnou pěkně lámat.
Doufám, že bude mít jednoduchý ovládání, jako předchozí model a že to nebude, něco jako nová Africa.
Hlavně jsem zvědavej na ten podvozek, protože u předchozího modelu, moc 2x nefungoval, tak sem šel radši do velkýho eRka.
Sem moc zvědavej, až ji uvidím na živo.
6 reakcí
Mám sice jen 150ps, ale 10 navíc nutně potřebuji !! Ideálně tedy 20 ale Multistrada už je fakt drahá... každý jezdí jinak a nelze škatulkovat ... Speed měl 130 koni a malem!!! mi ujela voktavka v naftě ... už nikdy více se to nesmí stát ( tedy Speeda miluju a teď už má i správné stádo ) ..
By mne fakt zajímalo kdo z těch co si koupí moto s výkonem 160-180 PS to opravdu využije.Drtivá většina si to koupí pouze nahrazuje chybějící centimetry na péru a žvaní kolem toho....Pak to někde odstaví a poserproužky jsou široké jako D1.Doufám že v tom Bruselu při vymýšlení všech omezení nezapomenou omezit výrobu moto na max.350 ccm a výkon 27PS protože k tomu k čemu má motorka sloužit je to dostačující.No a hrdinové kteří jezdí např.230 s kuframa by si mohli zakoupit okruhovky namontovat kufry a jezdit v Brně na okruhu.Alespoň by se po zrušení Velké ceny využil.
10 reakcí
Pekne to zaoblili, vyladili a keď už je človek na KTM dizajn zvyknutý, nemá čo namietať. Majiteľ 1290tky môže byť kľudný s uvažovaním nad výmenou. Ak odstránia dosť nedostatkov 1290tky /teplo, ucukanosť pri pomalej jazde, vyššie ťažisko pocitovo pri klopení, nestabilita vo vyššej rýchlosti/, bude to dobrá motorka. Nový majiteľ bude iste nadmieru spokojný.
8 reakcí
Vypadá dobře na papíře a fotkách, ale čas ukáže
Teda zepredu je to fakt hnus. GS taky zepredu nevypada dobre, ale tady to uz uplne uletelo. Ta nadrz protazena dolu se mi nezda.
Nic pro me, ale jsem si jisty, ze to pujde na dracku
Nejak sa mi moc nezdajú tie dva malé chladiče, ale je to pekná mašina, teším sa na testovačku
Nerouhej se synu
Já chci zemřít.Tiše ,ve spánku.Jako děda.A ne řvát jako cestující v jeho autobuse.
Nevím kde vznikla chyba, ale moje 1290 SAS (2018) má rozhodně bezklíčové odemykání nádrže ...
1 reakce
Hnus jako každá KTM
1 reakce
Probůh to přední světlo a ten odpornej tablet na řídítkách...proč musí jinak pěknou motorku takhle domrvit?!!!
už to vidím, 1190 Adv R Euro3 vykuchať komplet všetko čo má gram navyše, založiť nádrž z 1290 SA 2021 ...
Ten předek je za mě fakt hnusnej, jinak pěknej stroj.
Tak mě se líbí, větší displej, ty nádrže dole a hlavně sedlo níže. Což ocení motorkáři menších postav.
Těch 5 kg nahoru a 2 Nm dolu trochu zamrzí. No zatím to měnit nebudu.
Vypadá krutě Buď chceš jezdit nebo se vozit... A podle toho se vybírá moto
pekna, nebola by v inej, ako oranzovej farbe?
2 reakce
Mašina zase s tím odporným ksichtem ,samý zbytečný fičury a výkon na pendrek. ALE MOC bych jí chtěl mít doma ...líbí se mě čím dál víc
No, motorka určitě super, o tom není pochyb, ale řekl bych, že si trošku pletou kategorii...bavíme se tady o cestovním enduru???
3 reakce
Super místo pro promo fotky!
Pokud se nepletu, tak je to Sitges-Terramar poblíž Barcelony, zajímavá trať s pohnutou historií. Byl jsem tam cca 10 let zpátky, bohužel jen autem. Tenkrát to bylo v dost žalostném stavu. Sice jsme objeli pár koleček, ale kvůli vegetaci a prasklinám v betonu se nedalo jet moc rychle a tím pádem nešlo využít ty krásné klopenky ani na 50%.
Podle fotek z poslední doby to vypadá, že autordromu opět někdo začal věnovat aspoň nějakou péči Ale tak jako tak, jezdec na fotce 32 má fakt koule - ono to z obrázku tak nevypadá, ale takhle u hrany je sklon tý zatáčky fakt extrémní
3 reakce
Čeče jak ty hochy z KTM znám, tak je jich tam dost, co mají v hlavě ty obvody poskládaný trochu jinak, takže zrovna tady by mě ani nenapadlo, že by to byl fake Koukni na video, cca 15. vteřina, tam je půldruhýho metru od kraje, tohle může být podobně. Navíc když se koukneš, jak jsou za ním vzadu ty čáry, tak ta fotka není hi-speed průlet, ale jen takový vycuknout to nahoru na fotku a zase zpátky. A foťák na nějakej příšerně kratičkej čas to dá bez problémů. Což teda ani tak nesnižuje výkon jezdce, páč jen do tý kolmý stěny najet chce mít gule
Peklo se zhmotnilo. jsem zvědavý na eRko...
Jestli se v pekle jezdí na koních, tak vypadají právě takhle. Jednou zbyde po Kiskovi jen díra ve stropě.
Nebo možná ne, protože 30., 31. a 32. fotka jsou boží (pořadí fotek v textu, v galerii jsou jinde).
1 reakce
Líbí se mi moc
Jsem zvědavý na eRko
Včera jsem si objednal R 1250 GS
6 reakcí
Pěkný, v reálu bude určitě pěknejsi, měl jsem strach že bude pěknejsi než stary model,ale naštěstí to tak není o 5kg vic, o 2Nm menší kroutak, zatím budu klidně spát
To sou dnes pecky ... nejdřív Speed a teď toto ...
v KTM zdokonalili dokonalé ( mmj. posr. EU normy ... v USA prodají každých 7 sec nesmyslnej pickup se sedmilitrem a my tu dusíme motorky pro záchranu planety ) nicméně si počkám na test a věřím že to bude pořád ta stará dobra bestie .... a doufám že dojde i na srovnávací testik starší a této verze ... prosím prosím
No ten Kiska hulí asi solidní matroš, na vzhled to nejezdí, ale hezký to není
No, to teď Mitas Terra Force pěkně podraží...